محصولات پیشنهادی
هندزفری بلوتوث ورزشی WK
هندزفری بلوتوث ورزشی WK
هندزفری بلوتوث ورزشی WK
هندزفری بلوتوث ورزشی WK
هندزفری بلوتوث ورزشی WK
هندزفری بلوتوث ورزشی WK
هندزفری بلوتوث ورزشی WK
توضیحات
گلدتگ امروز هندزفری بلوتوث ورزشی WK مدل BD500 رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که یک هندزفری با ظاهری ارگونومیک و صورت زاویه دار برای قرارگیری راحت تر بر روی گوش هستش. 
داشتن وزن کم اون موجب شده تا همونطور که از اسمشم پیداست برای ورزش هم انتخاب خوب و مناسبی باشه . 
میکروفون این مدل از نوع HD بوده و باعث میشه تا صدای شما رو هرچه رساتر انتقال بده ، گوشی های فلزی اون هم دارای آهنربا هستند که پس از نزدیک کردن این دو به یکدیگر می چسبند و فضای کمتری رو اشغال می کنن .
امکان پاسخگویی و مکالمه وگوش دادن به موسیقی از دیگر امتیازهای این گلدتگ به حساب میاد و این گلدتگ در 2 رنگ و در بسته بندی پلمپ ارائه میشه و به دلیل پلمپ بودن در صورت باز شدن امکان استرداد اون وجود نداره.

توجه داشته باشید که این مدل باتوجه به قیمت بعد از تخفیفش کیفیت خوبی داره ، اما مثل همیشه منتظر نظرات عزیزانی که گلدتگشون رو تحویل میگیرن هستیم.

هومن خجاو
1396/07/25
سلام .من 3 روزه رنگ مشکی شو خریدم و به نظرم کیفیت خیلی خوبی برای تماس و پاسخگویی به تماس و گوش کردن به موزیک داره و نسبت به هندزفری بلوتوث های دیگه قیمتش عالیه و مهمترین مزیتش سبک بودنشه و با کابل اندرویدی خودتونم میتونید شارژش کنید .کیف چرمی محکم و خوبی هم داره .از گلدتگ برای این آفر خوبش متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/25
سلام هومن جان.....چقدر عالی که این پیشنهاد تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه، و از اینکه اون رو آفر خوبی میدونی خوشحالیم،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا دوستای خوبمون بتونن با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
محمودرضا شاهوزئی
1396/07/16
سلام
چقدر طول میکشه فول شارژ بشه؟
چند ساعت میشه باهاش مکالمه داشت؟
چند ساعت میشه باهاش موزیک گوش داد؟
میکروفنش امکان حذف نویز مخیط رو داره؟
همزمان به چندتا گوشی وصل میشه؟
ممکنه لطف قبل از این که موجودیتون تموم بشه ا به این سوالات جواب بدین؟
مچکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/17
سلام محمودرضا جان ......طبق اطلاعاتی که بر روی پکیج این محصول درج شده ، مدت زمان شارژ 2 ساعت ،مدت مکالمه 7 الی 8 ساعت ،مدت زمان گوش دادن به موزیک 8 الی 9 ساعت هست،و با 2 تا گوشی ست میشه ، اما عزیزم به نظر دوستانیکه این محصول رو استفاده کرده بودن مدت زمان گوش دادن به موزیک از مدت ذکر شده کمتر هست ،وبا 1 گوشی ست میشه .
sepideh rezazadeh
1396/07/18
سلام میشه لطفا نحوه اتصال به گوشیرو توضیح بدین،بعد از روشن کردن بلوتوث چ دکمه ای از هنذفری رو باید بزنیم تا برای گوشی قابل شناسایی و پیرینگ بشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/18
سلام دوست خوبم .....کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستای خوبی که این گلدتگ رو تهیه کردن شما رو راهنمائی کنن.
مرضیه مهدی زاده
1396/07/19
من امروز این هدست رو دریافت کردم، برای فعال سازی دقت داشته باشید باید چند ثانیه دستتون رو روی دکمه ی وسطی که اسمش mfb هست نگه دارید تا اون ال ای دیش به رنگ ابی در بیاد
و همچنین برای خاموش کردنش چند ثانیه نگه دارید تا قرمز یعنی خاموش بشه
در کل کیفیت صداش خوبه و تا الان که 4 ساعت گذشته باطریش خوب بوده ، امیدوارم خوب هم باقی بمونه ،پس یادتون نره دکمه ی وسطی که بین وولوم هستش جهت خاموش و روشن شدن یا همان پیر شدن استفاده میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/20
مرضیه جان.....چقدر عالی که از کیفیت و کارکرد این پیشنهاد راضی هستی ،و ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ وقت گذاشتی و نظرت رو در موردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
میلاد لطیفیان
1396/07/30
سلام لطفا اگهمیشه رنگ مشکی رو موجود کنید خیلی خیلی ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/01
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ شه، ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی.
رضا جلالوند
1396/09/06
سلام و خداقوت
رنگ مشکی را میتونید موجود کنید مجدد؟
سپاس بیکران
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/07
سلام رضا جان.....ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی ،تا درصورت شارژ مجدد براتون ایمیل ارسال شه ،عزیزم اگه دوست داری از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها باخبر شی میتونی کانال تلگرام گلدتگ رو دنبال کنی goldtag_net @
احمد فتوحي
1396/09/17
سلام
خیلی خوبه اولش بلد نبودم چجوری وصل کنم .دکمه وسطی را نگهدارید تا متصل شدن رها نکنید
کیفیت صدا عالی
فقط هنوز باتری اش را تست نکردم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/18
سلام احمد عزیز......چقدر خوب که کیفیت این محصول مورد پسندت قرار گرفته ، دوست خوبم مرسی که نظرت رو با ما درمیون گذاشتی تا به انتخاب بهتر کاربرای عزیزمون کمک کنی.
امیرحسین کارگرزاده
1396/09/20
با سلام
من این هندزفری رو با اکراه خریدم چون نمیدونستم چجوریه و نمیدونستم به گوشیم میخوره یا نه
فقط چون گلدتگ آورده بود و قبلا هم از WK جنس خریده بودم اطمینان کردم و خریدم (از لحاظ قیمت که بسیار بسیار عالیه)
اولا بگم که کیفیتش بسیار فراتر از انتظاراتم بود
بسیار شیک و از لحاظ کیفیت صدا فوق العاده است
به قدری خوب بود که سه تا از همکارام مجبورم کردن که براشون همون لحظه بخرم
خیلی خیلی کیفیت خوبی داره و داخل پکیج هم
یه کیف چرم هست و یه کابل برای شارژ و 4 تا گوشی یدک با اندازه های مختلف (علاوه بر اونهایی که روی خود گوشی سوارن)
در کل عالیه و مرسی از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/21
سلام امیرحسین جان.....خوشحالیم که از کیفیت و آفر این پیشنهاد راضی هستی ،عزیزم بهترین انرژی که به ما میدین این هست که سفارشتون رو دوست داشته باشین .مرسی که کنارمون هستین و نظرتون رو بهمون میگین چون در کنار استقبالی که از گلدتگها میشه نظر شما دوستامون هستش که برای ما در درجه اول اهمیت قرار داره ،باز هم ممنون به خاطر همراهی خوبت .
سمانه قربانیان
1396/09/27
لطفا مجدد موجودی را شارژ کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/27
نگار جان...... خیلی خوشحالیم که شما رو در کنار خودمون داریم ،عزیزم ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی تا در صورتی که امکانش بود کالای مورد نظر شارژ بشه، ممنون از همراهیت.
سمانه قربانیان
1396/10/10
در سایتهای دیگر موجود هست. لطفا شارژ کنید تا ما از شما خرید کنیم. خیلی ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/10
نگار جان .....خوشحالیم که مایلی محصولات مورد نظرت رو از طریق گلدتگ تهیه کنی .عزیزم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن .هر چقدر تعداد درخواستها زیادتر باشه تامین کننده بیشتر ترغیب میشه تا اون کالا رو مجدد شارژ کنه.
محمد اخوان
1396/10/23
سلام ممنون از کالاهای بسیار خوبی که ارائه میدین . بنده این هندز فری رو خریداری کردم و بسیار راضی هستم. فقط خواهشی که از شما و تیم حرفه ایتون دارم این هست که لطفا این کالا رو مجددا شارژ و موجود کنین . با تشکر از خدمات خوبتون :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
سلام محمد عزیز.....از اینکه این محصول تونسته کارائی لازم رو برات داشته باشه و ازش راضی هستی ،بینهایت خوشحالیم .دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @
حسین نریمانی
1396/10/25
سلام لطفا به تامین کننده این کالا بفرمایید که این کالا رو مجدد موجود کند چون خیلی ها درخاست تمدید و خرید دارن ممنون از تیم گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/25
سلام حسین جان......حتما درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدم .امیدوارم مجدد این محصول رودر گلدتگهامون داشته باشیم.همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
سمانه قربانیان
1396/11/03
Lotfan candid konid
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/03
نگار جان ......امیدوارم که تمدید شه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن کانال تلگرام گلدتگ : goldtag_net @ رو دنبال کنن.
امیرحسین کارگرزاده
1397/04/03
لطفا موجودی رو دوباره شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/03
سلا امیر حسین عزیز...در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
مجید پورصابری
1397/04/08
لطفا موجودی رو دوباره شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/09
سلام مجید جان...در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
محمد محتشم
1396/07/24
سلام.میخواستم بدونم که این هنذفری گوش گیر هم دارد یا نه. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/24
سلام محمد عزیز......این هندزفری دارای سری هست و داخل پکیجش هم سری یدک قابل تعویض وجود داره.
محمد محتشم
1396/07/24
سلام.میخواستم بدونم مثل هندزفری های بلوتوث که پشت گوش میافته اینم داره یا نه.چون من پشت موتورم. یه موقع اگه گوش گیر نداشته باشه از گوش میافته
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/25
سلام محمد جان......این هندزفری گوش گیر مد نظر شما رو نداره .
سمانه قربانیان
1396/08/09
سلام لطفا رنگ مشکی را درصورت امکان شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/10
سلام دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی این رنگ هم از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
سمانه قربانیان
1396/08/13
دوستانی که خرید کردن لطفا بگین رنگ مشکی قشنگ تر هست یا سفید و آیا براق هستن یا خیر؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/14
نگار عزیز.....کامنتتون رو تائید میکنم ،تا دوستای خوبمون که این گلدتگ رو استفاده کردن شما رو راهنمائی کنن.
محمد گودرزی
1396/08/14
سلام.‌من حدود یه ماهه از این هندزفری استفاده میکنم. اولین چیزی که نظر شما رو جلب میکنه بسته بندی فوق العاده ی اونه که کلی هیجان زدتون میکنه. نکته ی بعدی در مورد صداست که خیلی خوب صدا ها رو تفکیک میکنه و شفافیت صدا خیلی عالیه که به خاطر وحود سیستم hifi که تو اون استفاده شده. اما انتظار باس قوی نباید ازش داشت. در ضمن حدود دو ساعت شارژش طول میکشه و حدود 6ساعت نگه میداره برد بلوتوثش هم حدود 10 متره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/14
سلام محمد عزیز ....چقدر خوب که کیفیت صدای این محصول رو عالی میدونی و ظاهر و بسته بندی این محصول رو پسندیدی ،دوست خوبم مرسی که دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا کاربرای خوبمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
محسن سهیلی
1396/09/06
با سلام خدمت تمامی دوستان گلدتگی چه آنها که در این شرکت معظم کار میکنند و چه آنها که از این شرکت خرید میکنن

خدمت دوستان عرض کنم که من دائماً برای استفاده از تلفن همراه از هندزفری بلوتوثی استفاده میکنم و فقط ، از هندزفری جبرا
ولی این دفعه تابو شکنی کردم و ی دونه از این هندزفری تقریبا 20 روز پیش تهیه کردم و تا پریروز حتی بدلیل شَکی که داشتم بازش نکرده بودم ولی بالاخره دل به دریا زدم و بازش کردم و گذاشتم شارژ شد و بعد از شارژ به گوشیم وصلش کردم و از آن استفاده کردم و دیدم که فوق العاده صدای خوبی چه در دریافت و چه در ارسال داره و قابل مقایسه نیست گفتم شاید صدای خوب دریافتش به این دلیله که دو گوشی داره و هندزفری های قبلیم ی گوشی داشتن به همین دلیل از ی گوشی اون استفاده کردم ولی دیدم هنوز هم صدای دریافتیش خیلی خوبه و میزان شارژ اون را هم امتحان کردم و متوجه شدم که شارژ اون هم خیلی خوبه و به دوستان توصیه میکنم با توجه به قیمت فوق العاده مناسب این کالا اگه از هدست بلوتوث استفاده میکنن در خرید این هدست شَک نکنن
جا داره از دوستان گلدتگی هم ی تشکر ویژه داشته باشم چون باز هم گُل کاشتن .
ممنونم که به عرایضم توجه کردید .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/07
سلام محسن جان ......بینهایت خوشحالیم که تجربه خوبی رو از استفاده کردن این محصول داری،برای ما گلدتگیها هیچ چیز مهمتر از این نیست که دوستامون سفارششون رو دوست داشته باشن ،عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برای ما و کاربرای خوبمون نوشتی تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
محسن سهیلی
1396/09/06
البته یادم رفت این را هم عرض کنم که شارژ هدست بستگی به میزان بلندی صدا هنگام استفاده و اینکه از اون برای گوش کردن آهنگ یا جواب دادن به تلفنهاتون استفاده میکنید داره که اگر با صدای کمتر و‌مناسب از اون استفاده کنید مدت زمان خیلی بیشتری میتونید شارژ داشته باشید . ممنونم
0
milad movahedi mehr
1396/09/16
دوستانی که این مدل رو خریدن لطفا بفرمایند قرارگیری هدفون در گوش هنگام ورزش مناسبه یا نه؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/16
میلاد جان .....کامنتتون رو تائید میکنم ،ما هم امیدواریم دوستانی که این محصول رو تهیه کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
شیما مسلمی
1396/10/20
سلام این محصول برای انواع گوشی ها کاربردداره؟ آیفن؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/20
سلام شیما جان .....بله،این محصول برای همه گوشیها کاربرد داره.
سمانه قربانیان
1396/12/07
لطفا به تامین کننده محترم این محصول بفرمایید که این محصول خوب را مجدد برای فروش قرار دهد ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/07
نگار جان .....امیدوارم تامین کننده بتونه این محصول رو مجدد تمدید کنه تا شما عزیز هم بتونی سفارشت رو ثبت کنی.دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @
سیده عارفه موسوی
1397/06/07
با سلام خدمت تیم زحمت کش گلدتگ لطفا این گلدتگ رو شارژش کنید تشکر.
درخواست تمدید رو هم زدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/07
سلام دوست عزیز تمدید یک کالا به تعداد درخواست ها و تامیین موجودی از سمت تامیین کننده بستگی داره امیدوارم به زودی تمدید بشه تا شما هم بتونین خریدتون رو ثبت کنین.
سید مصطفی موسوی
1397/06/07
درود به گلدتگ عزیز که همیشه مشتری مداری رو راس کار خودش قرار داده این بار هم امیدواریم که با توجه به حجمه درخواست ها این محصول رو دوباره شارژش کنید سپاس فراوان.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/07
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
سید مصطفی موسوی
1397/06/27
با سلامی دوباره لطفا اینو تمدیدش کنید درخواست رو هم زدم ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/27
سلام مصطفی عزیز امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
فاطمه میرباقری
1398/12/23
امکانش هست هندزفری شیائومی رو موجود کنید ؟ با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/12/24
فاطمه عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید