محصولات پیشنهادی
آویز مگنتی چاقو SUN
آویز مگنتی چاقو SUN
آویز مگنتی چاقو SUN
توضیحات

گلدتگ امروز آویز مگنتی چاقو SUN رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که با داشتن تیغه های فلزی و آهنربایی امکان نگه داشتن اشیاء فلزی مختلفی رو بر روی خودش ایجاد میکنه.

در واقع این آویز با طراحی جدید از بهم ریختگی و آشفتگی آشپزخانه جلوگیری میکنه و جلوه تازه ای بهش میده ، علاوه بر این بخاطر جذب اشیاء فلزی کاربردی خوبی برای گاراژ ، پارکینگ و ... هم داره .

نصب این آویز مگنتی هم بسیار راحت وآسون هستش و به راحتی میتونید با استفاده از دو عدد پکیچی که در پکیجینگ وجود داره و رولپلاک اون رو به دیوار آویزان کنید .

خوبه که این نکته رو هم درنظر داشته باشین که به دلیل ابعاد و حجم کم این محصول نمیشه ازش توقع نگهداری اجسام خیلی سنگین رو داشت.

 

رضا نیک منش
1396/09/06
باسلام، این اویز خیلی وسیله خوبیه. اهنرباش خیلی قوی هست وچاقوهای بزرگ و سنگین رو هم محکم نگه میداره. من یکی خریدم وقتی دیدم خوبه خواستم باز هم بگیرم ولی تموم شده بود. ممنونم از گلدتگ.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/07
سلام دوست خوبم .....چقدر عالی که این محصول تونسته رضایتت رو جلب کنه ،عزیزم مرسی که تجربه استفاده از این کالا رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی.
داوود تیموری
1399/02/13
سلام این نوع آویزمگنتی رامیخوام
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/02/13
سلام داوود عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید