محصولات پیشنهادی
چشم پزشکی بهدید
چشم پزشکی بهدید
چشم پزشکی بهدید
چشم پزشکی بهدید
توضیحات

 اپتومتری از کلمه لاتین optic و metry که به معنی سنجش و ارزیابی و در فارسی به عنوان بینایی سنجی ترجمه شده که شما در هر سنی که باشید نیاز هست به طور منظم و طی مدت مشخصی به چشم پزشک مراجعه کنید تا از سلامت چشم های خود که از مهم ترین ارگان های بدن است مطمئن شوید و در صورتی که هر گونه مشکلی بود زود تشخیص داده شده و مراقبت های لازم را به عمل آورید .

علم بينايي سنجي را مراقبت اوليه از بينايي ميدانند به اين معنا كه يك بيمار چشم در آغاز بايد توسط يك بينايي سنج (اپتومتريست) معاينه شود تا اگر دچار عيوب انكساري، اختلالات ديد و دو چشمي، انحرافات عضلاني آشكار و غير آشكار ، تنبلي چشم و مواردي از اين قبيل بود توسط متخصص بينايي سنجي معاينه گردد. برای مثال اگر بیماری پس از مطالعه در ناحیه پیشانی احساس خستگی می کند و دچار سردرد میشود اما از نظر بینایی سلامت کامل دارد اپتومتریست(بینایی سنج) میتواند با معرفی متخصص مربوط به این زمینه به بهبود او کمک کند پس همان طور که متوجه شدیم اپتومتری یک بینایی سنجی ساده نیست .

هیچ چیز از سلامت چشم شما مهمتر نیست پس با مراجعه به چشم پزشکی بهدید و انجام اپتومتری و معاینه چشم مراقب سلامت چشم های خود باشید . 

بهار مظفری
1396/06/15
سلام. خیلی ممنون بابت این گلدتگ. من واقعا راضی بودم. محیط خوب و برخورد خوب و کلا مفید بود
مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/15
سلام شهین جان.....خیلی خوبه که این پیشنهاد تونسته نظرتون رو تامین کنه ،و مرسی که نظرت رو برامون ثبت کردی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید