محصولات پیشنهادی
لیفت و لمینت مژه در مرکز زیبایی ارسباران
لیفت و لمینت مژه در مرکز زیبایی ارسباران
لیفت و لمینت مژه در مرکز زیبایی ارسباران
لیفت و لمینت مژه در مرکز زیبایی ارسباران
لیفت و لمینت مژه در مرکز زیبایی ارسباران
لیفت و لمینت مژه در مرکز زیبایی ارسباران
لیفت و لمینت مژه در مرکز زیبایی ارسباران
توضیحات

گلدتگ امروز لیفت و لمینت مژه در مرکز زیبایی ارسباران رو به شما دوستان پیشنهاد میده ، لمينيت مژه به منظور فر مژه مى باشد بهترين روش براى استفاده مداوم از فر مژه است . در اين محصول فر كننده از مواد كاملاً طبيعى و كراتين كه خود عامل احيا كننده هست وجود دارد.

ماندگارى بالا بدون نیاز به ترمیم در طى اين مدت ، لازم به ذكر است در اين روش مانند روش ليفت مژه رنگدهى و حجم دهندگى به كار نمى رود و فقط فر مژه انجام مى شود . در اين روش فرد مى تواند از لنز به راحتى استفاده كند و به چشمها هيچ گونه اسيبى نمى رسد. توجه داشته باشید که این روش مناسب براى خانوم هاى باردار و شيرده نیست.

‎ليفت مژه بهترين جايگزين براى كاشت مژه است. ‎اين محصولات 100% اوریجینال طبیعی می باشند وهيچ گونه اسيب جانبى وضد حساسيت هستند. ‎قابل استفاده براى زنان باردار و شيرده ،چشمان حساس، و اب مرواريد.

ليفت مژه يك روش درمانى و طبيعى براى ضخيم كردن مژه هاى نرمال و داشتن مژه هاى محكمتر ، خميده تَر وبلندتر است. ‎ليفت مژه يك روش شيميايى نيست .

‎در اين محصولات با استفاده از مواد طبيعى و قابل نفوذ براى تقويت مژه از قبيل كراتين و مكملهاى ويتامين و اثرات احيا كنندگى مفيدى ايجاد مى شود. ماندگارى ان ٢ تا ٣ ماه است و در طول اين مدت نياز به ترميم ندارد.

م حسني زاده
1396/05/28
سلام خسته نباشيد ببخشيد من يه سوالي داشتم اين هزينه ٣٠ هزار تومن و ٣٥ و ٤٥ هزار تومن كه جداگانه درسافت ميكنن همه اشون رو بايد پرداخت كنيم يا فقط سكي از اين سه هزينه رو به دلخواه ميتونيم پرداخت كنيم مثلاً اگر مواد تقويت كننده نخوام مجبورم پرداخت كنم؟چون در اون صورت نه تنها تخفيفي نداره بلكه گرون تَر از دستمزد معمولي اين كار درمياد!
0
مژگان معصومی
1396/05/28
سلام
من دقیقا متوجه نشدم علاوه بر اینکه گلد تگ خریداری میکنیم ۱۱۰ تومن هم باید داخل مرکز پرداخت کنیم ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/28
سلام مژگان جان ...نه عزیزم، بستگی به نوع انتخابتون داره اگه لمینت رو انتخاب کنید 45000تومن و اگر لیفت بخواید استفاده کنید 65000 باید پرداخت کنید.
زهرا دلیمی
1396/06/26
سلام.من هیچوقت نظر نمیذارم ولی واقعا این مورد بنظرم خیلی مسخره بود. من خودم لیفت و لمینیت همیشه انجام میدم و هزینش 70 تومن هست الان اینجا با تخفیف 23 و 35و 30 و 45 باید داده بشه...بنظرم گلدتگ نباید با اینها قرارداد ببندده چون خودشو زیر سوال میبره!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/26
سلام زهرا جان ...ممنون از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو ثبت کردی دوست خوبم در این منطقه ای که در حال حاضر تخفیف لیفت و لمینیت رو گذاشتیم بر طبق استعلام قیمتی که در آن محدوده گرفته شده بهترین وکمترین قیمت ارائه شده هست و ممکن هست در منطقه دیگری قیمت متفاوت باشه.کاربر عزیز همانطور که در سایت هم درج شده هم برای کالا هم برای بخش خدمات قبل از خرید گلدتگ مربوطه میتونید استعلام قیمت بگیرید تا خریدی مطمئن تر داشته باشید و ممنون میشیم در صورت تمایل مجموعه های شناخته شده ای رو که در همان محدوده سراغ دارید و با قیمت پایین این خدمات رو ارائه میدهند معرفی کنید.مرسی از صبر و همکاری شما .
زهره زنگنه
1396/07/20
سلام
وقت بخير
خواستم از سايت گلدتگ تشكر كنم و بگم من از تخفيف اين مركز استفاده كردم و از قيمت و كيفيت كار كاملا راضي هستم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/22
سلام زهره جان.....چقدر خوب که خدمات این مجموعه تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه و از کیفیت و آفر اون راضی هستی ،دوست خوبم مرسی که نظرت رو با ما درمیون گذاشتی.
فائزه زیباروی
1396/10/13
سلام خدمت گلدتک عزیز
من چندین ساله از خدمات و اجناس شما خریداری میکنم ولی به نظرم این تخفیف کاملا مسخره است چون من خودم در محدوده پالیزی لیفت رو با قیمت ۷۰ تومن انجام میدم در صورتی که با این هزینه هایی که اینها زدن اصلا اسمش دیگه تخفیف نیست
بهتره گلدتک به خاطر نام و آوازه ی خوبی هم که داره با این افراد کار نکنه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/16
سلام فائزه جان.....خوشحالیم که از گلدتگ خرید میکنین .عزیزم هزینه مواد مصرفی بسته به جنس و کیفیتشون با هم فرق میکنه و فقط دستمزد شامل تخفیف ما میشه .دوست خوبم اگر با همین مواد ،و با قیمت پائینتر جائی رو سراغ دارین ،ما هم خوشحال میشیم که بهمون معرفی کنین تا در صورت امکان باهاشون همکاری داشته باشیم چون طبق تحقیقات ما هزینه لیفت و لمینت بالای 150 هزار تومان هست .
حسین یوسفیان
1397/02/01
با سلام من این گلدتک رو از طریق ایدی همسرم خرید کردم (خانم هستم).گلدتک عزیز خواهش میکنم قبل از معرفی این افرها حتما بازدید داشته باشید . رفتار بد منشی واقعا شوکه آور بود بد از رفتن هر مراجعه کننده حرفای که عنوان میکردند پشت سر مراجعه کننده بی چاره در شان خانواده اصیل ایرانی نبود.استفاده از این گلدتک به هیچ عنوان توصیه نمیگردد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/01
سلام دوست خوبم .......با این مجموعه مدت زیادی هست که کار میکنیم و همکاران خودمون هم از خدمات این مرکز استفاده کردن و تا به حال کامنت بدی نداشتیم و جز کار خوب و احترام به مشتری موردی ندیدیم .عزیزم طبق صحبت تلفنی که با خودتون داشتیم ،بی احترامی به شخص شما نشده ولی باز هم متاسفیم که مجموعه موفق به جلب رضایتتون نشده و ممنونیم که نظرتون رو بهمون انتقال دادین .
fariba borzoo
1397/02/13
سلام گلدتک جان
من تمدید زدم برای این خدمات اما با اینکه همه کامنت ها رو هم حتی خوندم متوجه نشدم یعنی این آفر رو میخریم باز اونجا باید پول بدیم برای استفاده ازش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی عجیبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/15
سلام دوست خوبم.......فقط هزینه دستمزد شامل تخفیف ما میشه و هزینه مواد مصرفی رو باید پرداخت کنین که مجموعه برای مواد مصرفی هم تخفیف قائل شدن و هزینه مواد رو کمتر از جاهای دیگه میگیرن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید