محصولات پیشنهادی
انواع آموزش های سالن نیلای
انواع آموزش های سالن نیلای
انواع آموزش های سالن نیلای
انواع آموزش های سالن نیلای
انواع آموزش های سالن نیلای
انواع آموزش های سالن نیلای
توضیحات

یکی از مهارت های درآمد زا برای خانم ها، آموزش های زیبایی یا آرایشی است به همین خاطر گلدتگ امروز انواع آموزش های سالن نیلای رو به شما پیشنهاد میده.

دوستانی که علاقه به درآمد زایی به طور مستقل دارند و علاقه ای به کارهای ظریف و دقیق و آرایشی دارند این گلدتگ میتونه انتخاب خوبی برای اون ها باشه که از این دوره آموزشی هم برای کسب در آمد و هم میتونن برای استفاده شخصی از این خدمات بهره ببرن.

این آموزش ها شامل سه دوره متفاوت آموزش کاشت ناخن و مژه و خود آرایی می باشد که در این دوره ها به شما آموزش جامع و کاملی در این راستا داده میشه.

امیدواریم که این پیشنهاد گلدتگ هم مورد استقبالتون قرار بگیره.

Shiva Nikpour
1396/04/30
سلام میخواستم بدونم مثلا اگه بخوام دوره ی کاشت ناخن رو برم ,در طول سه ساعت کلاس همه ی نکات گفته میشه وبعدش میشه در این زمینه کار کرد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/03
سلام عزیزم .... تو مدت 3 ساعت که ، انقدر تخصصی که نمیشه یاد گرفت . اما این میزان ساعت برای دوره ابتدایی مناسبه .
Rima .......
1396/10/22
Salam . Az in gold tag emroz estefade kardam va razi boodam morabi mohtaram mikat ro khob tozih midadan nahveye barkhordeshon hamaali bood mamnoon az gold tag
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
سلام شیما جان......خوشحالیم که خدمات این مجموعه و نحوه توضیحات رو دوست داشتی و راضی بودی .عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
مهدیه پزشکیان
1396/12/09
سلام گلدتگ عزیز من از این افر استفاده کردم دیروز و با اینکه دیر رسیدم به کلاس اموزشی ولی برخورد و توضیحات مربی محترم بسیار عالی بود ..لطفا خدمات اکستنشن مژه از این سالن رو هم بزارین ..و اینکه فقط ادرس دقیقتر کاش میدادین چون کروکی اصلا خوب نبود و من رو بدتر گیج کرد ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/12
سلام مهدیه جان......چقدر خوب که از توضیحات و نحوه برخورد مربی راضی بودین .عزیزم درخواستتون رو به بخش خدمات انتقال میدم ،امیدوارم بتونیم خدمات اکستنشن مژه از این سالن رو هم بر روی سایت قرار بدیم.دوست خوبم در مورد آدرس هم حتما پیگیری میکنیم.
آمنه فرنیان
1397/01/25
سلام و عرض ادب.من از این گلدتک استفاده کردم.اولا خیلی معطل شدم تا نوبت من به آموزش رسید.به جای ۳ ساعت ۱ ساعتو نیم به من آموزش دادن.(مربی عجله داشتن برای رفتن)از چند موردی که داخل گلدتک باید یاد میدادن اکثرشو شفاهی نه به صورت عملی توضیح دادن.من واقعا راضی نبودم و توصیه نمیکنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/26
سلام آمنه جان......متاسفیم که ناراضی بودین .مگه ساعت کلاس رو تنظیم نکرده بودین .برای اینکه کلاس 3 ساعته رو 1 ساعت و نیم انجام دادن چه دلیلی براتون آوردن .عزیزم در مورد شفاهی و یا عملی بودن کلاس در ویژَگیها و توضیحات مطلبی عنوان نکرده بودیم .باز هم عذرخواهی میکنیم که کلاس آموزشی که مدنظرتون بود رو ارائه نکردن .دوست خوبم امیدوارم اگر قابل دونستین و باز هم از ما خرید کردین فرصتی باشه برای جلب رضایت و دلجوئی از شما عزیز .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید