محصولات پیشنهادی
کابل شارژ و سینک Type-C
کابل شارژ و سینک Type-C
توضیحات

همونطور که همیشه عنوان کردیم، کابل های اصلی و Branded دارای کیفیت و طول عمر بیشتری هستند ولی در هر صورت همه ی کابل ها طول عمر مشخصی دارند و چون در واقع به عنوان یک کالای مصرفی به حساب میان کاربران عزیز درخواست داشتند که هر مدل کابلی رو بتونن با قیمت بهتر خریداری کنندگلدتگ امروز کابل شارژ و سینک Type-C رو پیشنهاد میده ،رابط جدیدی که امروزه در گوشی ها شاهد اون هستیم Type-C هست که درخواست های زیادی هم برای سفارش این گلدتگ داشتیم ، این کابل یک متر طول داره فاقد هرگونه پکیج و برندی هست در تست اولیه تیم فروش هم قابلیت شارژ داشت و هم سینک ، ولی اینکه طول عمر اون چقدره ، ما اطلاعی نداریم و مثل همیشه منتظر نطرات اون دسته از کاربران عزیزی که این گلدتگ رو تحویل می گیرن هستیم.

 

علی مافی
1396/03/31
سلام خسته نباشید لطفا فست شارژر
(type -c)یز بیاورید گوشی های جدید دیگر به این سمت میروند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/31
علی عزیزم خوشحال میشم ککه خیلی زوود این پیشنهاد ، تو گلدتگ های جدید ببینی . " این رو میدونین که ، با معرفی گلدتگ به دوست هاتون میتونین به آشنایی بیشتر مون با تامین کننده ها یا تو لید کننده هایی که کالاها رو بدون واسطه معرفی می کنن کمک کنین ! ( ما هم مثل شما دوست داریم باکس کالاها و آفرهاشون هر روز بزرگتر بشه تا بتونیم به کمک تون بر خلاف مسیر تورم حرکت کنیم . * مرسی که هستین )
mahmoud ebrahimi
1396/04/16
درود و ارادت
كابل خود گوشي در هر ساعت ٥٠درصد شارژ ميكنه،اما اين كابل شما متاسفانه حدود٢٥درصد
لطفا از كالاي مناسبتري استفاده كنين
البته من از خيلي خريد هام راضي هستم و اينهم يكي از دوستانم ازشما گرفته و من تستش كردم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/18
سلام محمود جان .... هر کالایی با قیمت اون مقایسه میشه ، همون طور که می بینین ، ارزش واقعی این پیشنهاد 19 تومانه . اما قیمت کابل های اصلی این نمونه بین 40 تا 50 تومان هستش ، که مسلما سرعت شارژشون هم ، بیشتره .
Fateme ne
1396/06/09
لطفا کابل تایپ سی با کیفیت و طول کابلِ بلندتر هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/11
دوست خوبم ...پیشنهادتون رو به تامین کننده انتقال دادم امیدوارم جزو گلدتگهای بعدی ما باشه.
احمد آذرگون
1396/04/22
سلام. من کابل type C رو تهیه کردم و امروز به دستم رسید. متاسفانه گوشی من اندروید هست و این کابل بهش نمیخوره. من نمیدونستم که این مشکل پیش میاد. باید چیکار کنم؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/22
دوست خوبم کابل type C با تمامی گجت هایی که امکان اتصال ، تایپ c دارن همخوانی داره ، احتمالا مدل گوشی شما این امکان اتصال رو نداره .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید