محصولات پیشنهادی
بلوک های خلاقیت PLUS PLUS
بلوک های خلاقیت PLUS PLUS
بلوک های خلاقیت PLUS PLUS
بلوک های خلاقیت PLUS PLUS
بلوک های خلاقیت PLUS PLUS
بلوک های خلاقیت PLUS PLUS
توضیحات

گلدتگ امروز بلوک های خلاقیت PLUS PLUS رو به شما دوستان پیشنهاد میده ،بازی با این بلوک ها باعث افزایش خلاقیت و سطح هوشی فرزندانتون میشه، همچنین از این محصول میتونین به عنوان اسباب بازی برای مهد کودک ها،مدارس و حتی بهترین ابزار برای ساخت نمونه های دانشگاهی استفاده کنید. از ویژگی های این محصول رنگ بندی متفاوت محصولات در رنگ های بنفش ، قرمز ، خاکستری ، نارنجی و کیفیت بالای قطعات است که در نهایت به یک ساختار مستحکم مبدل می شه.جنس قطعات از پلاستیک نانو بوده و در اندازه های کوچک ساخته شده اند. کیفیت ساخت محصولات بسیار مناسبه و همه قطعات به سادگی در یکدیگر چفت میشن و دوام و عمر بالایی دارند.

 

سید محمد صادق هاشمی
1396/03/11
من این محصول رو برای پسرم گرفتم واقعا عالیه و خیلی خوشش اومده کیفیت خیلی خوبی هم داره و واقعا بازی کردن باهاش لذت بخشه خودمم میشینم و باهاشون شکل می سازم خیلی اسباب بازی سرگرم کننده و خوبیه به همه پیشنهاد میکنم که این بازی رو برای بچه هاشون تهیه کنند البته برای بچه های کوچیک مناسب نیست و بخاطر قطعات کوچیک خطرناک هست (ممکنه بلعیده بشه) و بهتره برای بچه های 5-6 سال به بالا تهیه بشه
و مرسی از گلدتگ بخاطر هدیه ای که با بسته برام فرستاده بودن خیلی عالی بود ممنون گلدتگ
موفق باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
محمد صادق عزیز " خیلی خوشحالم که کامنتت رو مینویسی و "خیلی خوبه که این پیشنهاد گلدتگ رو دوست داشتی . باز هم مرسی از راهنماییت و ممنون به خاطر وقتی که گذاشتی تا به سوال های تخصصی و ... دوستان جوابگو باشی . این هدیه کوچیک فقط یه یادگاری از گلدتگ برای شما دوست خوبمون هست .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید