محصولات پیشنهادی
هندزفری نامرئی FASHION
هندزفری نامرئی FASHION
هندزفری نامرئی FASHION
هندزفری نامرئی FASHION
هندزفری نامرئی FASHION
هندزفری نامرئی FASHION
هندزفری نامرئی FASHION
توضیحات

گلدتگ امروز هندزفری نامرئی FASHION مدل بادیگارد رو به شما دوستان پیشنهاد میده. این هندزفری طراحی متفاوت و خاصی داره، به خاطر نامرئی بودن سیم این هندزفری و مدل قرار گرفتن اون در گوش این مدل به مدل بادیگاردی معروف شده، ا

توجه داشته باشید که این گلدتگ کیفیت صدای بالایی نداره و ممکن در اماکن عمومی صدا واضح شنیده نشه.

سیدحسین خالقی
1396/02/28
به نظرم قیمت بسیار مناسبی داره به شرط دوام بالای این هندزفری
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/28
دوست خوبم خوشحالم که برای اولین بار سفارشت رو تو گلدتگ ثبت میکنی و با تخفیف این گلدتگ اون رو آفر خوبی میدونی . منتظر نظرت بعد از استفاده اش میمونم ، چون برامون خیلی مهمه .
مهدی قاسمی
1396/03/02
سلام تمدید نمیشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/02
مهدی عزیز ممنون میشیم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنین . امیدواریم تامین کننده اون هم ( در صورت داشتن موجودی ) بتونه اون رو شارژ کنه .
حمید سواری
1396/03/02
سلام من ثبت سفارش داده بودم ولی فرصت نبودم مبلغ واریز کنم حالا اجازه خرید نمیده لطفا تمدید کنید متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/03
دوست خوبم خیلی خوشحالم که این پیشنهاد هم جزو انتخاب شماست . امیدوارم تامین کننده اون بتونه شارژش کنه . ممنون میشم مشا هم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنین .
امیر غفوری
1396/03/29
سلام لظفا در صورت امکان دوباره این محصول شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/30
امیر جان " موجودی کالاها بستگی به تامین کننده داره ، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری از گلدتگ های جدید تو هر لحظه با خبرشی ، پیشنهاد می کنم تلگرام گلدتگ رو دنبال کنی goldtag_net @
مجتبی دهقانی تفتی
1396/05/10
سلام
برای بیسم هم میشه استفاده کرد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/11
سلام مجتبی جان .... بله در صورتی که جکش 3.5 میلی متر باشه .
محسن کرمی
1396/05/10
تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/10
محسن جان ... ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنی " شما میتونی با کانال تلگرام ما از پیشنهاد لحظه به لحظه ای گلدتگ ها با خبر بشی | goldtag_net @ |
کاوه صادقی
1396/05/10
سلام به همه ی دوستان، بنده این هندز فری رو خریدم، یه توضیحات مختصری میدم امیدوارم بدردتون بخوره. این هندز فری همونطور که تو عکس پیداست شامل یک گوشی هست و بدرد محیط شلوغ نمیخوره،اما چون موارد استفاده این محصول برای دیده نشدن اون هست منطقیه که یدونه باشه، طراحی قسمت نامرئی این محصول بسیار زیبا و با پلاستیک با کیفیت و انعطاف پذیر ساخته شده و مخصوصا قسمت گرد داخل گوش هم نرمه هم کاملا مجرای گوش رو میپوشونه و صدای محیط از اطرافش وارد نمیشه که فراتر از انتظار بود، دکمه ی قطع و وصلش روی استوانه کوچیکی طراحی شده و بسیار باریکه، فیش AUX هم فلزی ساخته شده و کیفیتش خوبه، اما یک نکته رو متذکر شم که اسپیکر تولید صدای این هندز فری مثل بقیه هندز فری ها نیست که انتهای سیم به اسپیکر ختم بشه، اسپیکرش در قسمت مرئی سیم هست و در واقع بخش نامرئی فقط یک لوله ی انتقال دهنده صداست که یک مزیت و یک نقص داره، مزیتش اینه که بدلیل حذف سیمهای مسی و اسپیکر ازقسمت بالایی کاملا نامرئی هست و در نگاه اول دیده نمیشه روی گوشتون و عیبش هم کاهش مختصر کیفیت صدای منتقل شده بخاطر عبور از این لوله هست، در مجموع این محصول نسبت به قیمتش واقعا به صرفه ست و کیفیتش راضی کننده ست. امید به اینکه مفید بوده باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/11
سلام کاوه جان ... ممنونم که نظرتون رو بهمون میگین و کامنت تون رو کامل مینویسین ، مطمئن باشین که با این کار به انتخاب دوستهامون خیلی کمک میکنین .
سیدساعد صیادنوری
1396/05/12
سلام. ممنون از گلدتگ بابت محصولات تکش. این محصول شکل و شمایل خوبی داره و نسبت به قیمتش خوبه ولی چون صدا از لوله ی نازک تقریبا ۴۰ سانتی و فنری رد میشه تا به گوش فرد برسه طبیعتا کیفیت صدارو خیلی خیلی پایین میاره. اما صدای که ازطریق میکرفن ارسال میشه خیلی بهتره. طبق گفته های دوستان به درد جاهای خیلی خیلی خلوت میخوره و باید دقت کرد طرف چی میگه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/15
سلام دوست عزیز ..... خیلی خوبه که نظرتون رو بهوون میگین و دوست داریم بدونین که تک تک نظرات برای ما تو درجه اول اهمیت قرار داره .
Zahra Saeidi
1396/05/12
پد گوشی نرم و انعطاف پذیر است و راحت توی گوش قرار میگیره
ولی متاسفانه کیفیت صداش اصلا خوب نیست .
راضی نیستم.
معمولا گلد تگ مطالبی که در مورد کالاها مینویسه نزدیک به واقعبت و یا واقعی است اما اینکه گفته "کیفیت صدای عالی" اصلا اینطور نیست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/15
زهرا جان " همون طوری که میدونین ، > این که ما میگیم پیشنهادی عالی و یا خوبه ، به نسبت قیمته بعد از تخفیفشه که نظرمون رو داریم میگیم . از اون جایی که نظر تک تک دوستان برای ما مهم و محترمه " بار جدید اون رو چک کردیم کیفیت صدای متوسطی داره و ممکنه که تو ازدحام و شلوغی نتونین صدایی که باهاش گوش میدین رو خوب تشخیص بدین ... " ممنون میشم با هماهنگی تیم پشتیباتی اون رو برگردونین ( تو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز ) .... برای ما گلدتگی ها نظر تک تک دوستان تو درجه اول اهمیت قرار داره ، مرسی که کامنت تون رو مینویسین .
سید مصطفی موسوی
1396/05/24
سلام خسته نباشید ممنون از گلدتگ عزیز.
من الان نزدیک به چهار روزه که این هندزفری رو سفارش دادم ولی هنوز به دستم نرسیده،معمولا سفارشات قبلیم ایقد طول نمیکشیدن.
مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/25
سید جان بابت تاخیر ازتون عدر خواهی میکنم ولی برای پیگیری سفارشات اگر با پشتیبانی تماس بگیرید خیلی سریعتر براتون انجام میشه
اميد عقيلي
1396/08/24
سلام وقت بخير
من اشتباهي ٢عدد سفارش دادم در صورتي كه يكي ميخواستم براي تبديل كردن به يكي چه كاري بايد انجام بدهم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/24
سلام امید عزیز......یکی از سفارشات شما از این محصول کنسل شد و مبلغش در حساب کاربریتون شارژ شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید