محصولات پیشنهادی
پنکه ساعتی usb clock fan
پنکه ساعتی usb clock fan
پنکه ساعتی usb clock fan
پنکه ساعتی usb clock fan
پنکه ساعتی usb clock fan
توضیحات

گلدتگ امروز یک گجت جالب رو به شما دوستان معرفی میکنه که کاربردش برای این فصل عالیه و چون علاوه بر اینکه یک پنکه usb هستش که سیم مفتولی قابل تنظیم داره٬ موقع روشن شدن ساعت رو هم بصورت دیجیتال نمایش میده.

این محصول در سه مدل مختلف روی سایت قرار گرفته که دو مدل نمایش ساعت دیجیتال دارندو یکی از مدل ها قابلیت نمایش متن دلخواه شما رو داره که با سی دی که بهمراه پکیج هستش برنامه مخصوص رو نصب میکنید و متن مورد نظرتون دو به دستگاه میدید تا نمایش بده.

تفاوت دو مدلی که ساعت رو نمایش میدند در استند دار و ساده بودن دو مدل هستش که اختلاف قیمتشون هم به همین خاطر هستش.

با توجه به گرم شدن هوا این گلدتگ میتونه انتخاب خوبی برای هدیه و استفاده شخصی باشه.

F. jaberi
1396/02/23
سلام ميشه لطفا از اين 81 نفري که خريد کردند نظر بدن که چطور هست کيفيتش؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
فیروزه جان تا العان که دوست خوبمون آقای ( مهدی سلیمی ) نظرشون رو بهمون گفتن اما ما هم مشتاقیم بدونیم که بقیه دوستهامون چه نظری رو دارن ؟
مهدی سلیمی
1396/02/23
دوستان من مدل 19600 تومانی شو خریدم- نرم افزار داره و تا 13 خط تکست میگیره و میتونی مدل و رنگ متن رو عوض کنی. بادش هم خوبه .
در کل نسبت به قیمتش فوق العادست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
مهدی عزیز خوشحالم که پیشنهاد این پنکه رو دوست داشتی . چقدر خوبه که بعد از استفاده ، اون رو نسبت به قیمتش آفر خوبی میدونی . خیلی دوست داریم نظر دوستهای دیگه مون رو هم بدونیم .
مهدی سلیمی
1396/02/25
خانم جابری چه نظری دوست دارین در مورد این پنکه بدونید.من در خدمتتونم.
یک پنکه رو میزی جهت جابجایی هواست که بسته به مدلی که خرید میکنین یا ساعت داره یا مدل پروگرامین که میتونین هر متنی با هر افکتی که دوست دارین روی پنکه روشن بشه رو بهش بدین. در زمانی که جلوی سیستم نشستین باد خوبی داره. توجه کنین که کیبورد سیستمتون USb داشته باشه تا بتونه جلوی مانیتور بایسته.
دو تا پره داره که روی یکی از پره ها 11 تا ال ای دی SMD زیر یه محافظ قرار گرفته. و یک دگه کوچیک برای ON/OFF روی بدنه پنکه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/25
مهدی جان ممنونیم که به سوال دوستمون توجه کردی و کامنتت رو نوشتی . خیلی دوست دارم نظرت رو در مورد بقیه سفارشاتت هم بدونم .
حیدر جابری
1396/03/01
بسیار جالب،جدید و کاربردی.کیفیت ساخت مناسب.نرم افزار کم حجم با رابط کاربری ساده.پشتیبانی بیش از 100 مدل فونت و بیش از 10 صفحه تکست.دوستان توجه کنن برای استفاده از پنکه در مدت بیش از یک ساعت حتما از آدابتور 1.5 و 2 آمپر استفاده کنن.ارزش خرید بسیار بالا نسبت به قیمت.گلدتگ مثل همیشه درجه یک.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/01
حیدر عزیز چقدر خوبه که پیشنهاد این پنک ساعتی رو دوست داشتی و اون رو کاربردی میدونی . بینهایت خوشحال که با قیمتی که داره یکی از آفرهای خوبتون بوده .
شهرام عرب زاده
1396/03/03
گلدتک جان عالی خیلی خوبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/03
دوست خوبم " خوشحالم که شما هم دوستش داری و بهش میگی عالی .
شراره دبیری
1396/03/13
سلام ببخشید من مدل clock usb پابه دار رو خرید کردم ولی CD نداره چیکار باید بکتم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
دوست خوبم بابت این موضوع عذرخواهی می کنیم اما همون طوری که میدونین ممکنه تو تیراژ بالا این اتفاق بیفته . ممنون میشم برای تعویضش با تیم پشتیبانی تماس بگیرین تا نسخه CD دار ، رو براتون ارسال کنن .
محسن صفائی
1396/03/15
گلدتگ جان من تازه پنکه ساعتی رو خریداری کردم. لطفا خرید من رو نگه دارید تا چیزای جدید بیارید اگه خریدم بیشتر شد همشو باهم بفرستید. البته من بیشتر گجت های دیجیتال دوست دارم. ممنونم از سایت خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/16
دوست خوبم میتونی تمامی سفارشاتت رو ثبت کنی و با یک هزینه ارسال همه رو تحویل بگیری . " این یکی از اتاق های خوبی که " تو گلدتگ میفته .
م امامی
1396/03/15
لطفا دوستانی که با با نرم افزار مدل نوشتاری کار کردن دقیقا توضیح بدن چجوری میشه متن مورد نظرو اجرا کرد من که هرکاری میکنم موفق نشدم (حتی با راهنمای داخل سی دی)
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/16
دوست خوبم ، ما هم خوشحال میشم دوستهامون شما رو راهنمایی کنن .
سمانه قربانیان
1396/03/18
سلام. من مدل پروگرام خریدم. طبق سی دی و راهنمای داخلش عمل کردم. اصلا نمیشه هیچ حرکتی روش زد. فقط یک شوخیه. هیچی قابل تغییر یا اضافه کردن نیست نه متن نه رنگ ال ای دی هاش. اما در کل بادش خوبه و فنش کم صدا هست
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید