محصولات پیشنهادی
درب پارکینگ هوشمند onLock
درب پارکینگ هوشمند onLock
درب پارکینگ هوشمند onLock
درب پارکینگ هوشمند onLock
درب پارکینگ هوشمند onLock
درب پارکینگ هوشمند onLock
درب پارکینگ هوشمند onLock
درب پارکینگ هوشمند onLock
درب پارکینگ هوشمند onLock
توضیحات

چقدر تاحالا براتون پیش اومده که میخواستید در پارکینگ رو از داخل واحد باز کنید ولی رنج و برد کم ریموت این امکان رو به شما نمیداده یا که برسید پشت در پارکینگ و ریموت رو پیدا نکنید یا ....

گلدتگ امروز دستگاه onLock رو به شما دوستان معرفی میکنه که میتونه تمام جک درب های پارکینگ رو هوشمند کنه و شما بتونید بجز اینکه از ریموت استفاده میکنید, گوشی موبایلتون هم در و باز و بسته کنه.

با onLock دیگه مهم نیست فاصلتون از در چقدره, چون دستگاه آنلاین هستش و شما از طریق اینترنت از هر جای دنیا که باشید میتونید فرمان باز و بسته شدن در رو با گوشیتون بدید.(البته امکان خاموش کردن این ویژگی هم وجود داره که فقط در نزدیکی درب کار کنه)

شما میتونید چند دستگاه مختلف سفارش بدید و درب شرکت , منزل و یا ویلا و ... همگی رو با یک اپلیکیشن باز و بسته کنید. 

امتیاز بعدی, اپلیکیشن فارسی هستش که برعکس اکثر کم‍پانی ها (مثل xiaomi , ....) راه اندازی و استفاده ازش فوق العاده آسونه.

در صورت قطع بودن اینترنت بصورت اتوماتیک با بلوتوث به دستگاه وصل میشید (که البته در این ورژن از دستگاه فقط برای گوشی های اندروید کارایی داره)

ویژگی بعدی امکان چک کردن log (فهرست) کامل ورود/خروج با زمان دقیق و همینطور امکان حذف یا اضافه کردن کاربر جدید.

مبلغ پرداختی شامل یک دستگاه با ارسال (و نصب تهران) رایگان و تعداد بیست اپلیکیشن هستش که میتونند از دستگاه برای یکسال استفاده کنند و از سال بعد هر اپلیکیشن هزینه آبونمان سالانه حدود 12 هزار تومان خواهد داشت. (هزینه بیش از ۲۰ کاربر در سال اول هم 12 هزار تومان به ازای هر کاربر میباشد)

onLock اولین تولید تیم فنی گلدتگ هستش که بیش از دو ساله که تست و تکمیل شده تا به تولید انبوه برسه و برای اولین بار هم تصمیم گرفتیم تا قبل از هر جا با تخفیفی ویژه به دوستان گلدتگ پیشنهادش بدیم.

 برای تست اپلیکیشن می تونید از اطلاعات زیر استفاده نمایید :

 

 

هومان توانایی
1396/02/17
این دستگاه واقعا عالیه
۱- واقعا اندازش عالیه
۲-از نظر سریع فرمان دادن کاملا تعجب می کنید
۳- ۲۰ کاربر را میشه ادد کرد تو سیستم
۴- مثلا اگر مستاجر داشته باشید و اینو بهش بدهید و بعدا می توانید حذف کرد
در یک کلام شک نکنید و بخرید و تا نبینید شگفته زده نمی شوید
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/18
هومان جان خیلی خوشحالم که راضی هستی مخصوصا از این گلدتگ که اولین محصول تیم فنی شرکت هستش و برامون اهمیت ویژه ای داره که دوستان رضایت کامل داشته باشند و ممنون که وقت گذاشتی و برامون کامنت نوشتی.
ابراهیم حسین پور
1396/02/29
سلام دوستان
من شهرستان هستم. خريداري و نصب كردم.
در يك كلام فقط خدمتتون ميتونم عرض كنم كه عاليه.
توي خريدش شك نكنيد.
ضمنا از تيم پشتيبان از راهنمايي هاي لازم در نصب و راه اندازي سپاسمندم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/30
ابراهیم عزیز از اینکه نظرت رو دبا دیگر دوستان به اشتراک گذاشتی سپاس گذارم.
ایوب جعفریان
1396/03/14
سلام من میخوام این دستگاه رو سفارش بدم خواستم اول متمعا شم چون میخوام این دستگاه رو رو ماشین نصب کنم
1: ولتاژ کار دستگاه 12 dc هست؟
2: خروجی دستگاه از رله استفاده شده تو برنامه دیدم 4 کار میکنه میخوام بدونم اگه 4 خرئجیه با 4 تا رله کار میکنه؟
3: فرمودید با سیمکارت ایرانسل کار میکنه سیم کارت خودتون روش میزارید یا خودمون و سیمکارتش دیتاست یا یبمکارت عادیه که دیتا هم ساپورت میکنه؟ با اپراتور دیگه هم کار میکنه؟
سیم بندیشو خودم تو ماشین وصل میکنم فقط لطف کنید این سوالامو جواب بدید تا زودتر خرید کنم تنا تموم نشده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/23
بابت تاخیر در پاسخگویی عذر خواهی میکنم٬ ولتاژ ۱۲ ولت dc هستش , سیم کارت دیتا با شارژ مورد نیاز تا یکسال روی دستگاه قرار داره٬ سیم کارت رو خودتون میتونید از اپراتور دیگه روش قرار بدید ولی دیگه امکان شارژ ار طرف شرکت برامون وجود نداره (چون بصورت پنل یکپارجه ایرانسل هستش) اگر سوال های دیگه ای دارید لطفا در زمان اداری با پشتیبانی تماس بگیرید تا به تیم فنی وصلتون کنند٬ ممنون از شما
حامد مودب
1396/02/16
با سلام، خیلی ممنون از این پیشنهادات hi tec :)
فقط یک موردی که در این سرویس ها و کالاها خیلی مهم هست بحث امنیت اطلاعات و دسترسی به اونها هست. همونطور که می دونید اطلاعات ما در یک جایی ذخیره میشه که احتمال سو استفاده (هرچند 1 درصد) رو بوجود میاره. برای همین ممنون میشم مثل همیشه که اطلاعات کامل و دقیقی از پیشنهاداتتون قرار میدید، در مورد شرکت طراح و سازنده و سایر اطلاعاتی که بتونه جای نگرانی ما رو رفع کنه بگذارید.
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
حامذ عزیز امروزه تمام شرکت ها به سمت ابری شدن اطلاعات میرن ، این محصول محصول خود گلدتگه و توسط تیم فنی گلدتگ توسعه پیدا کرده. ما به شما این اطمینان رو میدیم که تمام اطلاعات شما به صورت رمز نگاری شده در سرور ذخیره میشه و تمام تلاش همکاران من در این بوده که بتونن امنیت منزل و اطلاعات شما رو در بالاترین سطح ممکن تامین کنند.
حامد مظفري
1396/02/16
سلام سوالي داشتم اينكه اين دستگاه براي اتصال به اينترنت از مد client و access point هردو استفاده ميكنه يا خير ؟؟ سوال دوم اينكه خارج از شبكه داخلي منزل و در خارج منزل چطور ميتوان با اين دستگاه ارتباط برقرار كرد نيازي به اي پي استاتيك نيست ؟؟!!
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
حامد عزیز این دستگاه به صورت مستقل به اینترنت وصل میشه و نیازی به اینترنت داخلی شما نداره (تامین اینترنت این دیوایس به عهده شرکت ماست) برای همین این دیوایس همیشه به اینترنت وصله و نیازی به آی پی استاتیک نداره و به صورت ابری به سرور های ما وصل میشه همه کار ها خودکار انجام میشه تنها کاری که شما باید بکنین اینه که برنامه رو نصب کنین و دستگاهتون رو به برنامه اضافه کنید (به وسیله کد شناسایی و رمز امنیتی).
حامد مودب
1396/02/17
سلام
در قسمت ویژگی ها نوشته شده: هزینه سالیانه هر کاربر برای بعد از سال اول 12000 تومان به ازای هر کاربر
اما در قسمت توضیحات نوشتید: هزینه بیش از ۲۰ کاربر در سال اول هم 12 هزار تومان به ازای هر کاربر میباشد.

من دقیق متوجه نشدم کدوم ملاک هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/18
حامد جان مبلغ پرداختی 99 هزار تومان برای یک دستگاه و هزینه نصب بعلاوه بیست کاربر هستش که بیش از بیست کاربر مبلغ 12 هزار تومان برای هر یوزر بصورت آنلاین داخل اپلیکیشن باید پرداخت بشه. بعد از یکسال تمام یوزرها مبلغ 12 هزار تومان سالانه رو برای استفاده از اپلیکیشن پرداخت میکنند (این مبلغ در اصل هزینه اینترنت، هزینه پشتیبانی و سرور مرکزی هستش)
بهرام معماریان
1396/02/18
من آخر نفهمیدم چی قرار برای این کالا تحویل بدید اگر برنامه املاک باشه توی برنامه بازار موبایل نسخه جدید به صورت رایگان هستش توی نسخه قدیمی 5000 تومن خرید گذاشته بود این برنامه با همین لگو واسم درضمن تا 100 متر بیشتر برد نداره اصلا همچین چیزی که هرکجا باشی بتونی در را باز کنی قابل درک نیست شما خودتون برنامه آن لوک را از بازار موبایلتون برید بخونید حتما این برنامه هم خود کمپانیش برای دانلود گذاشته توی نرم افزار بازار اگر قرار بود با این شرایط و قیمت بفروشن پس این نرم افزار را چرا رایگان گذاشتن من هیچی نفهمیدم ازین محصول شاید هم من دارم اشتباه میکنم اگه هرکس خرید براش اومدن نصب کردن استفاده کرد ازش /خاهشا به صورت ویدیو قرار بدید دوستان ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
بهرام جان من منظور کامنت شما رو متوجه نشدم اما اپلیکیشن که به تنهایی کار نمیکنه شما باید سخت افزار onlock رو سفارش بدید٬ روی جک دری که میخواید براتون نصب کنند و بعد با اپلیکیشن به دستگاه وصل میشید و درب رو از هر جا که خواستید کنترل میکنید. اما حتما پیشنهاد شما رو برای قرار دادن ویدیو به تیم فنی اعلام میکنم
سیروان رحمانی
1396/02/18
سلام من از توضیحات دوستان کامل متوجه نشدم که این دستگاه چطور باید نصبش کرد چون من شهرستان هستم چطور میتونم نصبش کنم؟ اگه میشه درباره نصب توضیح کامل تری بفرمایید ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
سیروان جان نصبش خیلی سادست و کافیه شما یک عکس از بورد جک دری که میخواید روش نصب بشه برامون بفرستید پ بعد تیم فنی شماتیک نصب رو براتون میفرستند.
فرشته کزازی
1396/02/18
سلام و خسته نباشید . من این برنامه رو داخل اپ اتسور دیدم. نسخه trial هست و داخل عکسی از نرم افزار گذاشته نوشته : قبل از اینکه هزینه ای پرداخت کنید یکماه رایگان تست کنید. اما توضیحاتتون رو که خوندم گویا بجز نرم افزار دستگاه هم باید خریداری کنیم. درسته؟ اگر بله و دستگاه رو خریداری کردیم و نخواستیم چی؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
فدشته جان در ویژگی ها هم به این مورد اشاره کردیم که یکماه ضمانت برگشت دارید و اگر از محصول رضایت نداشتیر تا ۳۰ روز فرصت دارید تا برای برگشت دادنش اقدام کنید.
علی سمیعی
1396/02/19
سلام گلدتگجان
دیگه به خیریه ها کمک نمیکنین؟ چندماه هست چک واریزی نذاشتین در سایت.
خواستین مبلغی واریز کنین این موسسات کمتر شناخته شده و محتاج تر رو بیشتر عنایت داشته باشین لطفا به خصوص ایتام و کودکان کار و بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
علی جان ممنون از توجهتون به گلدتگ٬ چک های خیریه خیلی وقت هست که پرداخت شدند اما متاسفانه دوستان بخش فنی فراموش کردند که تصاویر اونها روی سایت قرار بگیره که حتما یادآوری میشه. ما فقط میتونیم به خیریه هایی پرداختی داشته باشیم که ثبت شده باشند و متاسفانه امکان کمک به خیریه های خصوصی ٬ خانوادگی و ... برامون وجود نداره
حامد مظفري
1396/02/19
سلام ارتباط اين دستگاه به اينترنت از سيم كارت استفاده ميشه يا چيز دگه ؟؟ اخه منطقي نيست يكسال ارتباط دستگاه با اينترنت با مبلغ ١٢٠٠٠ تومن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
حامد جان دستگاه از طریق سیم کارت ایرانسل به اینترنت وصل میشه و تعرفه مخصوصی از سمت ایرانسل به شرکت داده شده که میتونیم با این مبلغ ناچیز دستگاه رو آنلاین نگه داریم.
مژگان اخوان
1396/03/15
با سلام و خسته نباشید خدمت تیم خوب گلد تگ.میخواستم تشکر کنم بخاطر اینکهرهفته قبل این دستگاه رو بصورت رایگان برای من نصب کردن و بسیار عالی و کار امد هست ممنون از اینکه از مشتریان وفادار شما هستم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/24
خانم اخوان اط لطف شما سپاسگذاریم
ایوب جعفریان
1396/03/18
سلام سوال کردم چرا تایید نکردید چندتا سوال پرسیدم وقتی تولید خودتونه که جوابش سخت نبود سوال فنی حساسی هم نبوده که جواب ندید
1: ولتاژ کارش چند ولته 12 dc هست؟
2:میخوام تو ماشین استفاده کنم واسه همین واسم مهمه که کارکردش با رله هست یا نه اگه با رله کنترل میکنه چندتا رله دارهمنظورم با اپ میشه چندتا رله رو کنترل کرد ؟
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/24
دوست عزیز بخش چون کامنت شما رو باید بخش فنی جواب میداد کمی در ارسال پاسختون تاخیر ایجاد شد. 1-از 12 تا 24 ولت AC یا DC 2- دستگاه 4 عدد رله داره که از طریق اپلیکیشن قابل کنترله
روح الله کلاه کج
1396/03/19
سلام
خسته نباشید
امکان جابجایی سخت افزار وجود داره؟
یعنی اینکه آیا میشه واسه استفاده روی یک درب دیگه قرار داد اونو؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/23
سلام دوست من٬ مشکلی از بابت جابجایی نداره فقط باید تست کنید که روی درب جدیدی که میخواید نصب بشه سیم کارت ایرانسل آنتن داشته بشه چون از این دستگاه این طریق تامین میشه
رامین سیاه زاده
1396/03/20
سلام .. بعد دقیقا متوجه نشدم سالی ۱۲ تومن باید برای هر اپلیکیشن پرداخت بشه !! با ۲۰ اپلیکیشن یعنی سالی ۲۴۰ هزار تومان باید پرداخت کنیم ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/23
رامین جان یک نفر نباید ۲۴۰ هزار تومان پرداخت کنه٬ هر نفری که بخواد بعد از یکسال هم از این سرویس استفاده کنه شارژ سالانش ۱۲ هزار تومان هستش٬ اگر مایل نباشند هم میتونند پرداخت نکنند و فقط روستانی که شارژ کردند به استفادشون از دستگاه ادامه میدند که محدودیت تعدادی نداره (حتی یک نفر)
رامین سیاه زاده
1396/03/22
۵ روزه کامنتم رو تایید نکردید !!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/23
رامین جان بابت تاخیر در پاسخگویی عذر خواهی میکنم٬ حجم کامنت های خیلی زیاد شده امیدواریم با بیشتر شدن نیروها به سرعت قبل برگردیم.
رامین سیاه زاده
1396/03/25
ممنون از پاسخگویی ..۱- لطفا بفرمایید ۴ خروجی دستگاه قابلیت کار به صورت لحظه ای و دائم رو داره ؟! یعنی خودمون بخوایم میشه تنظیمش کرد ؟! ۲- یه سوال دیگه اینکه توی اپلیکیشن تست فقط بلوتوث هست جایی واسه تنظیم اینکه از طریق اینترنت کنترل انجام بشه نیست ....۳- اگه ۶ تا خروجی بخوایم سازنده امکانش رو داره بسازه سفارشی ؟
لطفا به ترتیب پاسخ بدبد .سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/25
رامین جان تمام رله ها (خروجی) همزمان آنلاین هستند و کار میکنند. اپلیکیشن تست فقط برای دیدن فضای اپ هستش و هیچ کاربردی بدون دستگاه اصلی نداره. امکان اضافه کردن ۶ رله نیستش چون کل طراحی بورد تغییر میکنه٬ میتونه دو دستگاه سفارش بدید و ۸ رله داشته باشید
رامین سیاه زاده
1396/03/25
منظورتون چیه همزمان آنلاین هستن و کار میکنن !!! ... منظور من از لحظه ای و دائم اینه مثلا دکمه رو که توی اپلیکیشن میزنیم خروجی ۱ مثلا چند ثانیه وصل باشه و بعد قطع بشه و حالت دائم هم منظورم اینه با فشردن کلید ۱ ؛ خروجی دائم وصل باشه و با فشار دوباره همون کلید خروجی قطع بشه ...همچین قابلیتی تعریف شده واسه دستگاه آیا ؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
دوست من بابت تاخیر در پاسخگویی عزد خواهی میکنم٬ در ورژن بعدی نرم افزار این امکان اضافه میشه تا بتونید برای قطع و وصل کردن جریان دائم هم از دستگاه اضافه کنید ٬ زمان حدودی آپدیت جدید برای دو ماه آینده هستش
رامین سیاه زاده
1396/03/25
راستی یه مورد دیگه اینکه کاش توی نرم افزار چراغی کنار هر دکمه بود که بدونیم الان دکمه رو زدیم خروجی وصله یا قطع ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
این مورد هم در آپدیت جدید به امکانات اپ اضافه میشه
رامین سیاه زاده
1396/04/07
سلام ... دستگاه من امروز رسید .. فقط چند تا مورد هست :
به من گفتن ورژن جدید میفرستن واسم این ورژنش از کجا مشخص میشه ؟!
توی جعبه هیچ کاتالوگی که توضیحات داشته باشه نیست که ! یه جعبه هست و ۴ تا سیم آوردن بیرون !! نه منبع تغذیه داره نه کاتالوگ داره !!!!
واسه من ۱۰ تا کد فرستادید و همش هم یکسانه ! ۲۰ تا نفرستادید ! واسه ۲۰ نفر هم همیناست ؟!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/29
رامین جان این دستگاه احتیاج به منبع تغذیه خودش نداره و برای همین باید با سیم ها به بورد درب پارکینگ متصل بشه٬ دستگاه برای یوزر خانگی طراحی و ساخته نشده (برای شرکت های درب اتوماتیک و نصاب هاست) به همین دلیل هم بدون پکیج و کاتالوگ هستش٬ بسته کارت ها ۱۰ تایی هستش که اگر بیشتر احتیاج داشته باشید میتونید با پشتیبانی هماهنگ کنید تا براتون ارسال بشه
رامین سیاه زاده
1396/04/07
این دستگاه پشتیبانی فنی مستقیم نداره بشه با خود پشتیبانی دستگاه ارتباط داشت ؟ ... سایتی هست که عملا هیچی توش پیدا نمیشه جز لینک اپلیکیشن ! یه بخش تماس با ما هم تو سایت هست که اصلا دکمه ارسال پیامش کار نمیکنه !
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/22
دوست من حتما خیلی زود پشتیبانی مستقیم آنلاک راه اندازی میشه ٬ چون در اصل الان در فاز یک پروژه هستیم.
رامین سیاه زاده
1396/04/11
سلام مجدد .. ممنون قبل از انتظار تایید نظر تماس گرفتم پشتیبانی مشکلات قبلیم رفع شد ....
فقط مونده یه نکته اینکه به جای 20 عدد کارت اکانت، 10 عدد واسه من ارسال شده از طرفی همش هم یوزر و پسوردش یکسان هست اینجا سوالی که پیش میاد اینه فرضا بخوایم یکی از کدها رو بعد مدتی دسترسیش رو قطع کنیم (فرضا تعویض سرای دار ) که با این وضع موجود امکان نداره و از دید امنیتی زیر سوال میره !
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/22
رامین جان کد هر دستگاه باید یکسان باشه٬ پنل مدیریت دستگاه هم داره آماده میشه و مدیر ساختمان میتونه براحتی لاگ ورود خروج هر یوزر رو با تاریخ و زمانش ببینه و دسترسی هر پروفایلی که لازم میبینه رو قطع کنه
مهدی محقق
1396/04/13
سلام
من از یزد خریدم برای نصبش چکار باید بکنم رنگ سیم هاش چجوریه
کدوش رله هست کدوش پاور
راهنمای نصب را خواهشن بدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/22
مهدی جان به تیم پشتیبانی اعلام میکنم تا همین امروز با شما تماس بگیرند
آزاد عبداله پور
1396/04/19
سلام .
از اين دستگاه ميشه بعنوان كليد هوشمند استفاده كرد ؟
من يه باغ دارم ميخوام فقط يك كليد رو از راه دور روشن و خاموش كنم
محل باغ اينترنت 3g هم آنتن ميده ،
خواهشا راهنمايي كنيد چون اگه بشه استفاده كرد 3 عدد سفارش ميدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/29
آزاد جان میتونید ازش برای این کار هم استفاده کنید اما اگر عجله ندارید پیشنهاد میکنم کمی صبر کنید تا محصول جدیدمون روی سایت قرار بگیره که دقیقا برای همین کار طراحی شده و قیمتش هم خیلی مناسب تره چون بجای سیم کارت و 3g از wifi استفاده میکنه(البته اگر محیط باغ بزرگ باشه و wifiکاور نکنه باید همین گلدتگ رو سفارش بدید)
اشکان امیری
1396/06/07
سلام میخواستم با شرکت سازنده در ارتباط باشم متاسفانه شماره ای ازشون ندیدم میشه معرفی کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/08
سلام اشکان جان....چون تیم فنی ،خود گلدتگ هست و به دلیل ترافیک بالای کاری و تولید محصولات جدید امکان پشتیبانی دائم وجود نداره ،لطفا اگه سوالی دارین مطرح کنین حتما پیگیری میشه.
مهدی حساس
1396/06/09
من از همون روز اول برای خاموش و روشن کردن لامپ خریدم. چند بار پیغام دادم و چند بارم زنگ زدم و جوابی نگرفتم غیر ازین که ازین ماه به اون ماه حوالم بدن. کلا بلا استفاده مونده خونه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/15
مهدی جان بابت تاخیر در پاسخگویی و بدقولی در حاضر شدن آپدیت جدید عذر خواهی میکنم٬ تیم فنی حسابی درگیر محصول جدیدمون onplug که پریز هوشمنده هستند و آپدیت این مدل هم سعی میکنیم زودتر آماده بشه.
رامین سیاه زاده
1396/06/11
سلام ....ممنون از دستگاه خوب و قیمت خوبش ..فقط از خریدم نزدیک ۲ ماه میگذره و شما قول داده بودید یکماهه آپدیتی جهت دستگاه ارائه کنید که علاوه بر لحظه ای عمل کردن به صورت دائمی هم قابل استفاده باشه ! ... چی شد پس !؟
حتی قول دادید اپلیکیشن قابلیتهایی هم بهش اضاف شه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/15
مهدی جان بابت تاخیر در پاسخگویی و بدقولی در حاضر شدن آپدیت جدید عذر خواهی میکنم٬ تیم فنی حسابی درگیر محصول جدیدمون onplug که پریز هوشمنده هستند و آپدیت این مدل هم سعی میکنیم زودتر آماده بشه و قابلیت های جدید هم بهش اضافه شده باشه
محمدرضا نوروزی
1396/06/19
سلام
میخواستم بدونم از طریق این نرم افزار میشه کرکره های کنترلی مثل درب مغازه یا پارکینگ رو هم ساپورت کرد؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/21
سلام محمدرضا جان....برای بعضی از دربها میشه ،یه سری از بردهای دربهای کرکره ای منبع تغذیه 12 ولت دارن و یه سری ندارن،بستگی به بردشون داره.
سيدسينا عرفاني
1396/07/03
سلام و خسته نباشيد به تيم قوي و دوست داشتني گلدتگ
دوتا سوال درمورد اين محصول خوب و كارآمد دارم
١- اگه دوتا يا بيشتر ازين سخت افزار داشته باشيم تو يه نرم افزار ميشه باهاشون كار كرد يا خير؟
٢- يك سال استفاده رايگان از نرم افزار دستگاه از زمان راه اندازي محاسبه ميشه يا از زمان خريد؟
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/15
سلام سینا جان٬ تا چهار سخت افزار رو میتونید با یک اپلیکیشن کنترل کنید٬ یکسال از زمانی که گلدتگتون رو تحویل میگیرید حساب میشه
بهرام سوداگری
1396/07/07
با سلام من تصمیم به خرید دارم ولی از کجا بدانم که این دستگاه با درب با زکن حیاط من کار میکند واین که دو روز فرصت باقی مانده تا دوشنبه هم تعطیل است.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/15
بهرام جان بعد از تحویل اگر نتونستید راه اندازیش کنید میتونید برش گردونید چون این محصول هم مثل بقیه گلدتگ ها ۷ روز ضمانت برگشت داره
شهرام ایزدی
1396/12/13
با سلام من سفارش دادم یعنی بعد اینکه بدستم رسید باید خودم نصب کنم پس چرا زدین با نصب رایگان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/14
سلام شهرام عزیز......از طرف شرکت با شما برای هماهنگی ارسال و نصب این محصول تماس گرفته میشه .
سمیه فرخی
1397/02/11
سلام ...ممنون میشم سفارش های منو کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/11
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما سفارشاتتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید