محصولات پیشنهادی
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
دسته بازی بلوتوث IPEGA
توضیحات

لذت بازي با کنسول‌هاي بازي چيزه دیگه ای هستش که همه ما کم‌وبيش اون رو تجربه کرديم و خاطرات خوشي از اون داريم. از آتاري و ميکرو گرفته تا نسل‌هاي پيشرفته پلي‌استيشن و ايکس باکس.با توجه به همه ی این توصیف ها گلدتگ امروز پیشنهاد فوق العاده جذاب و هیجان انگیزی رو برای شما داره،وقتی نرم‌افزار همين بازي‌هاي خاطره‌انگيز و بازي‌هاي مهيج و باکيفيت نسل جديد رو روي تبلت و تلفن‌هاي همراهمون نصب و اجرا کنيم، به جرات میشه گفت که اون مقدار هيجان و نشاط قبل را نمي‌گيريم. مسلما کنترل بازي روي صفحات لمسي کوچیک موبايل و تبلت،حتي اگر قابليت لمس و حساسيت بالايي هم داشته باشن مثل حالتي که با دسته‌هاي کنسول‌ها بازي مي‌کنيم نيستن
Ipega PG-9068 و MOCUTE-050 گيم پدهایی هستن که از طريق بلوتوث به گوشي‌هاي موبايل، تبلت و حتي کامپيوتر متصل میشن و به کاربر اين اجازه رو ميده که فضاي بيشتري از صفحه‌نمايش را براي بازي داشته باشه.از ویژگی هاشون میشه به پايه تلسکوپي،در صورت عدم استفاده، روي بدنه جمع و نگهداري میشه. البته بايد گفت که تنها . باتري ليتيومي به‌کاررفته در مدل Ipega PG-9068 ظرفيتي معادل 350 ميلي‌آمپر ساعت دارد ،اين محصول شبيه دسته‌هاي ايکس باکس 360، براي افرادي که طرفدار دسته بازي‌هاي سنتي هستن 4 کليد جهتي و براي نسل جديد بازي کننده ها، 2 آنالوگ در کنار 5 کليد مالتي وجود داره.که گوشي‌هايي با صفحه‌نمايش تا 6 اينچ را به راحتي نگه مي‌داره.

در مدل MOCUTE-050 بلوتوث استفاده شده نسخه 3.0 می باشد که با تمامی دستگاه های بلوتوث دار سازگار هست و دامنه پشتیبانی اون تا ده متر ،سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS ( البته لازم ذکر به است که این دسته ها همونطور که توسط تیم فروش ما چک شدند خیلی با گوشی های apple همخونی ندارند ) ،باتری استفاده شده در این دسته بازی یک باتری لیتیوم یونی 400 میلی آمپر می باشد که قابل شارژ بوده همینطور از این دسته بازی می توانید به عنوان موس برای گوشی و کنترل پخش موزیک و ویدئو استفاده کنید.

 

MR akbari
1396/02/18
با سلام ، آیا کسی از دوستان این دسته رو برای گوشی تست کرده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/18
آذین جان از اون جایی که تستش نکردیم ، ممنون میشیم از دوستهامون که نظرشون رو بهمون بگن .
بهنام عباس آبادیه
1396/02/19
با سلام، چند سوال از گلدتگ عزیز داشتم:
1- کدام یک از این دسته ها برای گوشی نوت 5 بهتر است؟
2- با این دسته ها چه بازی هایی میشه انجام داد؟
3- کیفیت کدام یک از دسته ها بیشتر است؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/20
بهنام جان ما تجربه استفاده اش رو نداریم ، اما خوشحالیم که تونستیم اون رو تو پیشنهادها داشته باشیم . بهترین راهنما دوستهایی هستن که این کالا رو سفارش دادن و استفاده کردن ، ما هم مثل شما خیلی مشتاقیم، نظرشون رو بدونیم .
داوود توسلي
1396/02/27
با سلام بنده مدل 9068 رو از این سایت خریدم 2روزه به دستم رسیده به گوشیم متصل میشه از طریق بلوتوث اما باهاش نمیتونم بازی کنم چون ظاهرا باید بازی های رو نصب کنم که امکان پشتیبانی با دسته بازی رو دارن تو سایت ها سرچ کردم اما بازی پیدا نکردم از دوستان خواهش میکنم اگه کسی میتون بیشتر راهنماییم کنه ممنون میشم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/28
دوست خوبم فقط کافیه بارکد اون رو با بارکد اسکنر چک کنین ، تا بازیهای اون رو بهتون معرفی کنه .
داوود توسلي
1396/02/31
دوست عزیز میشه ساده تر بگین متوجه نشدم
بارکد چیا به اسکنر چی چک کنم؟
شرمنده ببخشید متوجه نشدم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/31
دوست خوبم شما باید این برنامه رو ( بارکد اسکنر ) دانلود کنین و موقع چک کردن بارکد این کالا بازی های اون رو هم بهتون معرفی میکنه . امیدوارم دوستهای دیگه که این سفارش رو تحویل گرفتن نظرشون رو بهمون بگن .
داوود توسلي
1396/03/06
یه بارکد بود من زدم رفت تو یه سایت خارجی بعد بازی پیدا کردم اما به صورت پولی و به دلار نمیدونستم آیا میشه خرید کرد یا نه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
دوست عزیز طبق اطلاعات تامین کننده شما میتونین این بازی ها رو از play store یا app store هم دریافت کنین و هزینه اون ها رو پرداخت کنین . خیلی خوشحال میشیم دوستهایی که تجربه استفاده اش رو دارن ، نظرشون رو بهمون بگن .
Sobhan Mashari
1396/03/12
سلام ميشه بگيد باهاش چه بازي هايي ميشه كرد؟كاربرايي كه سفارش دادن لطفا ميشه اطلاع بديد؟!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
ما هم ممنون میشیم از دوستهامون که شما رو راهنمایی کنن .
جواد صالحی
1396/03/27
سلام . این دسته فقط بازیهایی رو که تو نرم افزار خودش که تو گوشی نصب میکنی بعد از طریق اون بازی رو دانلود میکنید انجام میده . حتی بعضی از بازیهارو که دانلود میکنی هم جواب گو نیست .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
جواد عزیز احتمالا شما دارین با گوشی iphone چک میکنین . همون طوری که تو توضیحات گفتیم ( این دسته ها توسط تیم فروش ما چک شدند و خیلی با گوشی های apple همخونی ندارند )
داوود توسلي
1396/03/28
جواد جان درست میگه.
گوشی من اندرویده اما همینجوره
فقط بازی های مخصوص میخواد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/29
دوست خوبم اگه به کامنت های قبلی توجه کنین این رو بارها گفتیم که بازی های مخصوص خودش رو داره .
مهدی سهرابی
1396/06/01
به نسبت قیمتش
خیلی خوبه و سریع وصل میشه.
تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/01
مهدی جان ....خوشحالیم که این گلدتگ رو دوست داشتی ،و اون رو آفر خوبی میدونی ،مرسی که نظرت رو برای ما ثبت کردی.
سید مظاهر مشکی نژاد
1396/02/13
سلام. باوجود خرید از شما ولی متاسفانه اگه انتقاد بشه نظرات خریداران رو ثبت نمیکنید.دسته بازی MOCUTE کد:050 تو بعضی سایتا ۶۹۰۰۰تومن اس نه اینکه نود تومن
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
دوست خوبم بر خلاف اون چیزی که فکر میکنین ، نظرهای دوستهامون خیلی برامون مهمه . ارزش واقعی کالا ، قیمتی که میتونه تو یک فروشگاه به فروش برسه ( که تو کل جهان به اون RRP میگن ) و با قیمت رقابتی و تخفیفی فروشگاه های دیگه متفاوته . به خاطر همین ممنون میشیم « قیمت رقابتی سایر فروشگاه ها رو با قیمت فروش مون مقایسه کنین که همیشه با بهترین قیمت کالا ها رو به شما دوستهامون پیشنهاد میدیم . »

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید