محصولات پیشنهادی
محلول شستشوی دست Dettol
محلول شستشوی دست Dettol
محلول شستشوی دست Dettol
محلول شستشوی دست Dettol
توضیحات

گلدتگ امروز یکی از تاپ ترین و بهترین شوینده های دنیا رو به شما دوستان معرفی میکنه که از برند شناخته شده Dettol هستش که 99.9% باکتری ها رو از بین میبره و امتیاز اصلی این پکیج اینه که بهمراه صابون ریز اتوماتیک Dettol ارسال میشه که علاوه بر ظاهر لوکس بجای جا صابونی معمولی ، از نظر بهداشتی هم خیلی بهتره.

دستگاه صابون ریز اتوماتیک با دو باتری قلمی قلمی کار میکنه که بهمراه پکیج ارسال میشه.

ظرف حاوی مایع صابون به نظر میاد که قابلیت پر شدن مجدد رو هم داشته باشه اما خودمون امتحانش نکردیم و از این بابت مطمئن نیستیم.

 

مجید مبارکی
1395/11/30
باسلام لطفا اگر كسي استفاده كرده بگه مايع ريزش قابليت استفاده مجدد با مايع دستشويي را دارد يا خير؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/30
مجید جان امیدواریم دوستهایی که استفاده می کنن بتون شما رو خیلی خوب راهنمایی کنن
بهروز علیدادی
1396/03/17
سلام من چند ماه پيش اين محصول رو خريدم. متاسفانه محصول پلمب اش باز شده بود. به تاريخ توليد و انقضا محصول كه توجه كردن در كمال تعجب توليد ٢٠١١ و انقضا ٢٠١٣ بود كه مشخص بود پاكش كردن ولي اثرش مونده بود. و علت باز شدن محصول براي پاك كردن تاريخ هست. كه واقعا جاي تاسف داره كه از اطمينان مصرف كننده سو استفاده بشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/17
دوست خوبم ما بارها برای پیگیری این موضوع با شما تماس گرفتیم اما پاسخگو نبودین ، ممنون میشیم با تیم پشتیبانی تماس بگیرین .
آمنه اسماعیلی زاد
1396/04/06
با سلام بسیار. متاسفم که تیم گلدتک بدون توجه به تاریخ انقضا سعی در. فروش اجناسی دارد که با سلامتی انسان ربط دارد . من بعد از مصرف نیمی از محصول تازه متوجه تاریخ انقضا محصول شدم که دو تا هم خربداری کردم. من به این نوع فروش هیچ امتیازی نمیدم و از تیم گلدتک خواهان باز پس گیری و مرجوع شدن این دو کالا را دارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
آمنه جان این موردی که میگین زملان زیادی ازش میگذره و میتونم به جرئت بگم که این مورد کاملا استثناء بوده و اشتباها با بی توجهی به تاریخ اون ، مجدد تمدید شده . بابت این موضوع ازتون عذرخواهی می کنیم ممنون میشیم برای پیگیری های برگشتش با تیم پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرید .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید