محصولات پیشنهادی
چندراهی برق Pnet
چندراهی برق Pnet
چندراهی برق Pnet
چندراهی برق Pnet
چندراهی برق Pnet
چندراهی برق Pnet
چندراهی برق Pnet
چندراهی برق Pnet
چندراهی برق Pnet
توضیحات

گلدتگ امروز نمونه اصلی و اورجینال چندراهی برق P-net رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که سه عدد پریز داره و به سه عدد سوکت USB(باشدت جریان 3.1 آمپر و 15.5w) هم مجهز شده که به کمک اون ها می‌تونید دستگاه‌های موبایل،تبلت و... رو هم به‌سادگی شارژ کنید.این محصول از نظر کیفیتی بخوبی چند راهی Xiaomi (که قبلا به شما عزیزان پیشنهاد دادیم)هست و ویژگی بعدی داشتن Earth محافظ فلزی ثابت هست که ایمنی لوازم خانگی رو بیشتر میکنه.توجه داشته باشید همونطور که در بخش ویژگی ها گفته شده این محصول دارای 3 ماه گارانتی از زمان تحویل کالا هستش که دلیلش اطمینان تامین کننده از کیفیت بالای محصول هست

محمدعلی زارع بیدکی
1395/11/25
با سلام

به نظر من باتوجه به اینکه این چند راهی برق دارای س عددپورتUSB آنهم با جریان قابل اطمینان3.1آمپر است خرید آنرا برای شارژ پاور بانک های باظرفیت بالا حتما پیشنهاد میکنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/25
محمد علی جان مرسی از اینکه انقدر دوست خوبی هستین خیلی خوشحالیم که این پیشنهاد رو دوست داشتین و مرسی از راهنمای تون امیدواریم بقیه کاربرای عزیزمون که سفارش شون رو تحویل گرفتند نظرشون رو بهمون بگن
نگار شریفی
1396/02/14
عالیه این. دیگه نیازی به شارژر برای تبلت و گوشی و ... ندارم. ممنون از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
نگار جان از اینکه این سفارش تون هم دوست داشتین ، خوشحالیم . این خیلی عالیه که پیشنهادش کاربردی بوده . ممنون از شما که میدونین نظرتون برامون مهمه و بهمون میگین .
فریبا توانا
1396/02/14
سلام و روز بخیر
من از این گلدتگ دوتا گرفتم بسیار عالی و کاربردی.
خریدش و به دوستان پیشنهاد میکنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
فریبا عزیز خیلی خوشحالیم که این پیشنهاد رو هم عالی میدونی و حس بینهایت خوبیه که دوست چندین ساله ای مثل شما با دوستهای گلدتگیش همراهی میکنه و نظرشو ثبت میکنه .
ایمان محمدی
1396/09/01
سلام مستقیم سیم یو اس بی رو بهش وصل کنیم یابا شارژر موبایل باید به پریز بزنیم ۲۲۰ ولت نباشه موبایل منفجر بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/01
سلام ایمان عزیز......این سراهیها که داخلشون جای یو اس بی داره مثل آدابتور برق عمل میکنه و احتیاجی به آدابتور نداره و مستقیم یو اس بی بهش وصل میشه.
حسین براتی
1396/09/02
سلام.لطفا سفارش چند راهی pnet مرا کنسل نمایید.با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/02
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
بهرام معماریان
1396/09/02
محصولات پی نت عالی هستن ومطصفانه تو کشور ما هم هر برندی که خوب وبا کیفیت وقیمت مناسب وارد میشه سری کله پاش میکنن وبه نظر میاد تامین کننده این چندراهی این کالا از قبل تو انبارش مونده فکر نمی کنم این کالا را بتونی جایی دیگه پیدا کنید وبه جرعت میگم این کالا را هرکس نداره والانم که گلدتک گذاشته نخره پشیمون میشه شما با این قیمت تو بازار میتونی یه چند راهی بی کیفیت وآشغال بخری
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/02
بهرام عزیز.....خوشحالیم که این نظر خوب رو نسبت به این گلدتگ داری ،دوست خوبم مرسی که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی تا کاربرای خوبمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
ایمان محمدی
1396/09/02
برای من یک روزه فرستاده شد من هم راضی هستم کارم راه افتاد مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/02
ایمان عزیز.....چقدر خوب که از سفارشت راضی هستی و از اینکه برات کارائی لازم رو داشته حس خوبی داریم ،عزیزم مرسی از همراهیت.
امیرحسین رنجبر
1397/02/04
سلام.لطفا میشه دوباره تمدیدش کنید؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/04
سلام امیرحسین عزیز......در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید