محصولات پیشنهادی
ست قاشق چنگال و چاقو سفری
ست قاشق چنگال و چاقو سفری
ست قاشق چنگال و چاقو سفری
ست قاشق چنگال و چاقو سفری
ست قاشق چنگال و چاقو سفری
ست قاشق چنگال و چاقو سفری
ست قاشق چنگال و چاقو سفری
توضیحات

گلدتگ امروز به شما "ست قاشق چنگال و چاقو سفری" رو پیشنهاد میده که قطعا یکی از کاربردی ترین وسیله‌های مسافرت و کوهنوردیست.

 

قبلتر هم مدلهای مشابه این ست رو به شما پیشنهاد داده بودیم که مزیت این مدل در مقایسه با مدلهای قبلی اضافه شدن کارد به طور جداگانه در این مدل هست که در مدلهای قبلی کارد و چنگال در یک سمت بودند و نمیشد همزمان از هر دو استفاده کرد، اما در این مدل این مشکل برطرف شده.

دومین ویژگی هم که این ست رو نسبت به مدلهای قبلی متمایز میکنه، ظرافت و طراحی منحصر به فرد تر این مدل هست که باعث میشه استفاده از اون دلنشین تر بشه.

مهناز م
1395/05/19
ميشه بفرماييد جنس دسته از چيه؟! پلاستيكِ ظاهرا!
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/20
پلاستیک (ABS)
مهناز م
1395/05/27
دوستان اهل سفر پيشنهاد ميكنم تهيه بفرماييد ازين جهت كه دسته ها پلاستيك هستند وزن سبك ترى نسبت به نمونه هاى مشابه داره و به دليل جدا بودن از هم كاربردى تر هستند و كار با اون ها ساده ترِ. ظاهرش هم شيك و جذاب. ممنون گلدتگ❤️
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/27
مهناز جان خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستید و مورد پسندتون قرار گرفته.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
س ز
1395/06/01
این محصول خیلی عالیه. من یه دونه واسته کادو گرفتم. جنس پلاستیک دسته قابل قبوله و مقاومه. جنس خود قاشق هم خوب و محکمه و اون لولا هم محکمه و میشه راحت باها غذا خورد. اون بندی که پشت نصب شده باعث میشه راحت بتونید به هر جا میخواید وصلش کنید. چاقوی تیزی هم داره. من راضی بودم.
ممنون گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/02
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
مریم م
1395/06/10
من خريد كردم به دستم رسيد واقعا عاليه و خيلي خوبه كه جا داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/10
مریم جان خیلی خوشحالم که دوست داشتی و یه دنیا ممنونم از ثبت دیدگاهتون!
مهناز م
1395/05/27
دوستان پيشنهاد ميكنم تهيه بفرماييد ازين جهت كه دسته ها پلاستيك هست وزن سبك ترى به نمونه هاى مشابه داره و به دليل جدا بودن از هم دير هم كار با اون ها بسيار ساده است. ظاهرش هم شيك و جذاب. ممنون گلدتگ جان❤️
2
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/27
مهناز جان خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید