محصولات پیشنهادی
چند راهی برق  Dual USB Universal Socket
چند راهی برق  Dual USB Universal Socket
چند راهی برق  Dual USB Universal Socket
چند راهی برق  Dual USB Universal Socket
چند راهی برق  Dual USB Universal Socket
چند راهی برق  Dual USB Universal Socket
چند راهی برق  Dual USB Universal Socket
توضیحات

بعد از استقبال خوب شما عزیزان از چندراهی برق Xiaomi و تمام شدن موجودی بخاطر محدود بودن تعداد ، گلدتگ امروز سری جدید چند راهی برق رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که به دو عدد سوکت USB هم مجهز شده که به کمک اون ها می‌تونید دستگاه‌های موبایل رو هم به‌سادگی شارژ کنید.

امتیاز اصلی Universal بودن این محصوله که برای تمامی دستگاه ها ، با پریزهای مختلف (دوشاخه و سه‌ شاخه‌) قابل استفاده هستش

فریبرز مرادی
1395/04/15
سلام میخواستم بدونم محافظ خوبی برای تلویزیون و رایانه هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/15
سلام دوست عزیز قطعا کیفیت و کارکرد محصولات بعد از استفاده مشخص میشه.کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که این محصول بدستشون رسیده و استفاده کردند راهنماییتون کنن
احمد رییسی
1395/04/17
سلام اگه امروز سفارش بدم از طریق پست سفارشی کی به دستم میرسه ممنون از پاسخگوییتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/19
سلام دوست عزیز جهت هماهنگی و زمان ارسال محصولات ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید
ایمان دماوندی
1395/04/19
در پاسخ دوست عزیزی که فرموده بودن محافظ! اساسا این یک ترمینال هست و نه محافظ و از اسم آن مشخص است چند راهی است. تفاوت آن با سایر چند راهی ها داشتن هاب شارژر یو اس بی آن است که می تواند از تعداد شارژر های مرسوم کاسته و فضای زیر میز یا کناره شما را منظم تر و زیبا تر نماید. توضیحات مندرج کافی است و بنده چیزی به آن نمی افزایم بجز این نکته که در زمان عدم استفاده بهتر است خاموش باشد تا به عمر آن افزوده گردد. با سپاس از ارائه این محصول با قیمت مناسب.
0
پیام عزیزی
1395/04/16
سلام.
آقا فریبرز این که محافظ نیست شما میگی محافظ خوبیه برا تلویزیون یا نه.این فقط یه چند راهیه که با قیمت خوبی عرضه شده.به هیچ عنوان برای محافظت از نوسان برق استفاده نکنید چون اصلا تو ذات و مدارش محافظی وجود نداره.
0
مرجان غزائیان
1395/04/22
سلام
من این چندراهی رو خریدم اما میخوام بدونم میشه که برای جاروبرقی یا آبمیوه گیری استفاده کرد؟؟ کشش و توانش داره یا نه؟؟ اگر کسی میدونه لطفا" راهنمایی کنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/23
سلام مرجان عزیز کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند و اطلاع دارند راهنماییتون کنن
احمد کماندری
1395/04/30
سلام
من این مدل رو خریداری کردم. کیفیت و ظاهرش خوب و قابل قبوله تو این رنج قیمت. فقط ایرادش اینه که کلیدش کار نمی‌کنه و در هر دو حالت روشنه.

در جواب خانم مرجان غزائیان: طبق مشخصات تا 2800 وات توان قابل استفاده هست که معمولاً جاروبرقی‌ها بین 1800 تا نهایتاً 2400 وات هستن و قابل استفاده هست. مگر اینکه توان جارو یا وسیله‌های مورد استفاده همزمان بیش از 2800 وات باشه. که البته چندراهی‌های معمول هم عموماً تو همین رنج هستن. مگه از انواع صنعتی استفاده بشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/31
احمد عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید