محصولات پیشنهادی
ست فنجان King Glass
ست فنجان King Glass
ست فنجان King Glass
ست فنجان King Glass
توضیحات

چای از نوشیدنی‌هایی است که جایگاه ویژه‌ای در بین ما ایرانیان داره و یک استکان چای، می تواند اعضای خانواده را در کنار هم جمع کند ، بهمین خاطر گلدتگ امروز ست فنجان King Glass رو به شما عزیزان معرفی می کنه که ظاهر ساده و زیبایی داره و جزو لوازم پراستفاده و کاربردی در هر آشپزخانه ای بحساب میاد و تنوع خیلی بالایی هم داره ، بهمین خاطر هم تیم فروش ما در تلاش است مدل های مختلف از اون رو برای شما آماده کنند تا هر فرد با هر سلیقه بتونه براحتی طرح دلخواهش رو انتخاب کنه.

امتیاز بعدی جنس شیشه ای و شفاف این مدله و برای افرادی که دوست دارند محتویات استکان مخصوصا رنگ و لعاب چای را ببینند، بسیار مناسب خواهد بود.

malihe ahmadi
1395/04/13
سلام گلدتگ جون ممنون از پیشنهادهای خوبتون...لطفا پیشنهاد لیوان هم بذارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/13
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
نرگس علامی
1395/04/16
با توجه به قمت بسیار کیفیت خوبی داره و شفاف هست...مرسی من این مدل رو خیلی دوس داشتم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/19
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید