محصولات پیشنهادی
پنکه شارژی MINI FAN
پنکه شارژی MINI FAN
پنکه شارژی MINI FAN
پنکه شارژی MINI FAN
پنکه شارژی MINI FAN
پنکه شارژی MINI FAN
پنکه شارژی MINI FAN
توضیحات

حتما شما هم تو این هوای گرم تابستان از گرمای زیاد کلافه شدید و یک نسیم خنک میتونه خیلی خوشحالتون کنه، بهمین خاطر گلدتگ امروز پنکه رومیزی USB رو به شما عزیزان معرفی میکنه که بعنوان یک پنکه شخصی روی میز کار، نسیم خنک و ملایمی رو ایجاد میکنه و بخاطر حجم کوچیک،همیشه و همه جا میتونه همراهتون باشه.

قبلا پنکه USB رو به شما پیشنهاد داده بودیم که استقبال خیلی خوبی ازش شد و نظرات مثبتی در مورد اون دریافت کردیم و درخواست های زیادی برای تمدید اون داشتیم ، تیم فروش ما این بار موفق شدند تا نمونه جدید رو با اختلاف قیمت اندک برای شما آماذه کنند که علاوه بر داشتن ویژگی های مدل قبلی ، قابلیت استفاده بصورت دستی هم داره و می تونید از اون بصورت مستقیم با سیم شارژ USB و یا بدون سیم و با استفاده از باتری شارژی استفاده کنید

  توجه داشته باشید ارسل رنگ این محصول بصورت رندومه اما بخاطر اینکه رنگ صورتی ممکنه مورد پسند آقایان نباشه ، سفارش این رنگ از باقی رنگ ها تفکیک شده تا باز هم بتونید رضایت بیشتری رو بدست بیاریم.

سالی طبری
1395/04/21
من امروز این پنکه رو تحویل گرفتم عالیه. خنکی اون هم واقعا خوبه . ممنون از کارکنان گلدتک که هم سریع اقدام میکنند هم خیلی خوش اخلاقند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/22
دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارکرد این محصول راضی هستید و ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی،گلدتگ رو انتخاب کردید.امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادتون رو تا حدی جلب کنیم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
علی جعفری
1395/04/24
سلام خیلی عالیه پرتاب باد مطلوب باطریشم خراب شع میتونی بخریش
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/24
سلام علی عزیز خیلی خوشحالم که از کارایی این محصول راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنند
اشرف رنجبر
1395/04/26
با سلام منم دیروز پنکه را تحویل گرفتم واقعا عالیه خیلی خنک خوبه واقعاکاربرد خوبی داره مممنون گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/27
سلام اشرف جان خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید
امید قایمی
1395/04/03
با تشکر از انتخاب های خوبتون خواستم خسته نباشید بگم واگه ممکنه درمورد روش شارژ باطری پنکه توضیح بدید ممنون میشم.چون من۸ساعت با یواس پی به پورت کامپیوترو۶ساعت هم به شارژر تبلت وصلش کردم ولی اصلا باطریش شارژ نشد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/08
دوست عزیز کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنن
مهرداد هاشمى
1395/04/26
سلام گلدتك عزيز من پنكه مو حضورى تحويل گرفتم، بعد كه خونه رسيدم خريد هامو باز كردم نه باطرى و نه شارژر داشت، ممكنه منو راهنمايى كنيد؟
متشكر و ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/26
سلام دوست عزیز ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید
شهاب نیازی
1395/04/27
نه باطرى و نه شارژر داشت، ممكنه منو راهنمايى كنيد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/28
روشنک جان ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید
Hossein Rasipoor
1395/05/11
من از این مصول خریدم وخیلی خیلی خیلی خیلی راضی هستم عالللللللللللللللللللللللللللللللللیه حتما بخرید و از دستش ندید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/11
حسین جان خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارکرد محصول راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و بعد از استفاده از محصول دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
ایمان همتی
1395/05/11
سلام لطفا گجت های برقی با تنوع بیشتری بزارین مثل قبل.. .الان یه مدت هست که این نو کالا کمتر از همه آفرها تنوع داره . هر چند اینم تقصیر خودتونه بخاطر سایت خوووبتون توقع مون رفته بالا..
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/13
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
Hossein Rasipoor
1395/05/15
سلام من از این محصول خریدم عالیه خیلی عالیه و...<br> بی نقص و طراحی زیبا<br> سرعت و پرتاب باد خیلی زیاد.ازدستش نده
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/18
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارکردش راضی هستید و ممنونم که نظرت رو درموردش با ما درمیون گذاشتی
حسن گناوه اى
1395/06/24
سلام. من ۲تا از این پنکه خریدم. قدرت خوبی داره البته با باطری قدرتش بیشتره. ولی صداش یکم زیاده. البته با این سایز کوچک و قدرتی که داره صدای زیادش فکر کنم طبعی باشه.
0
بهاره افشارزاده
1395/07/13
واقعا عالی و کاربردی هست مخصوصا برای من که اهل ورزش هستم و می تونم به راحتی ببرمش باشگاه و بعد از ورزش خنک بشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
سپيده ملك محمدي
1395/09/20
سلام خسته نباشيد ميشه سايز اين پنكه رو بگيد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/21
سپیده عزیز قطر دایره این پنکه 10cm و طول اون 21 cm هستش
هلینا سیفی
1395/11/03
خیلی خوبه مرسی . من قبلا یه پنکه همراه از نوع دیگه و سایت دیگه خریدم بادش در حد باد بال مگس هم نیست ! اما این پنکه واقعا برای روزای گرم کارسازه و با جثه کوچیکش باد خوبی داره از گلدتگ به خاطر انتخابهای عالیش تشکر می کنم .
فقط من موقع انتخاب هیچ رنگی به جز صورتی که گرونتر هست نداشت و من ناچار صورتی رو با قیمت بالاتر خریدم اما برای من رنگ آبیش فرستاده شده !
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/03
هلینا جان بینهایت خوشحالیم که سفارشتون رو دوست دارین و به نظرتون کاربرد خوبی داره مرسی که دوستهای خوبمون رو برای انتخاب سفارششون راهنمایی میکنین
هاله کمالی
1395/12/16
من از این تهیه کردم قدرت نسبت به جثه خوبی داره و برای من که واسه خشک کردن لاک گرفتم خیلی مفیده و قدرتش نیازمو برطرف می کنه امیدوارم عمرش هم کم نباشه
ممنون گلدتگ عزیز
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/17
هاله جان چقدر خوب که این پنکه تونسته براتون کاربردی باشه خیلی خوشحالیم که دوستهای خوبی مثل شما داریم که نظرشون رو بهمون میگن مرسی که هستین
باربد دانای طوس
1396/02/11
سلام. یکی از بهترین محصولات گلد تگ. بی صبرانه منتظرم شارژ بشه چند تا دیگه ازش سفارش بدم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/11
دوست عزیز بینهایت خوشحالیم که این پیشنهاد گلدتگ رو تا این اندازه دوست داشتین ممنون میشیم رو دکمه درخواست تمدید اون کلیک کنین ، امیدواریم تامین کننده اون هم بتونه دوباره این پیشنهاد رو شارژ کنه تا شما هم سفارش تون رو مجدد ثبت کنین . مرسی از همراهی تون
سحر سیاح
1396/04/24
من خیلی از این محصول راضی بودم تو مترو استفاده میکردم و چندین نفر ادرس سایت و ازم پرسیدن وخواستن که تهیه کنم ولی ماله خودم فکرکنم 5-6 بارم نشد که شارژ کردم الان باتریش خراب شده کلا شارژ نمیشه فقط وقتی باتری و در بیارم و به برق باشه کار میکنه چیکار کنم ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/25
با اینکه دوست عزیز " هیچ کدوم از این ها شامل گارانتی نمیشن و از هر فروشگاهی خریداری بکنین ، حتی " کالاهای گارانتی دار هم ، " باطری شون شامل گارانتی نمیشه ... _ اما ما چون رضایت کاربر ، برامون فوق العاده مهمه _ و از اون طرف هم ، میتونیم به تامین کننده فشار بیاریم ، مشکلی از بابت برگردوندنش نیست، اما قبلش باید تست کنیم ،ببینیم این ایراد واقعا وجود داره یا نه ؟!
علی خلیلی نیک
1396/04/24
باسلام
خیلی ممنون میشوم که درصورت امکان فروش این کالا را تمدید کنید. ومن بیشترتمایل دارم پرداخت رو بعد از تحویل کالا انجام دهم. با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/25
سلام علی جان به گلدتگ خوش اومدی " امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ بشه . * اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی " میتونی با کانال تلگرام گلدتگ _ goldtag_net @ _ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی . در ضمن به خاطر زیر ساخت سایت تمامی سفارش ها به صورت اینترنتی و آنلاین ثبت میشن .
بهاره افشارزاده
1396/05/14
سلام
من هرجا این پنکه رو می برم همه ازش خوششون می آد و از من می خوان که براشون بخرم و من هم از سایت شما کلی تعریف می کنم ولی متاسفانه یک ساله که تمدید نشده ...... اگر امکانش هست لطفا برای تمدیدش پیگیری کنید .... من دکمه تمدید رو هم زدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/15
سلام دوست خوبم ... * خوشجالم که تا این حد ازاین سفارش راضی هستین .... " امیدوارم تامین کننده اون موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه .... " ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدید اون کلیک کنین . " این رو میدونین که ، با معرفی گلدتگ به دوستها و آشناهاتون ، میتونین به آشنایی بیشتر مون با تامین کننده ها یا تو لید کننده هایی که کالاها رو بدون واسطه معرفی می کنن خیلی کمک کنین ! ( ما هم مثل شما دوست داریم باکس کالاها و آفرهاشون هر روز بزرگتر بشه تا بتونیم به کمک تون بر خلاف مسیر تورم حرکت کنیم . مرسی که هستین )
اهورا تهرانی
1395/04/01
مرسی از گلدتگ
طراحی جالب و کاربردی
سرعت پرتاب باد عالی !
قابل حمل به دلیل شارژی بودن
امکان شارژ با پاوربانک و...

یکی از کاربردهای جالب که خودم تست کردم. انتقال و افزایش سرعت پرتاب باد کولر ماشین مخصوصا وقتی تازه سوار ماشین مثل تاکسی میشی. چون همون باد خنک کولر ماشین رو سریعتر با همون خنکی منتقل میکنه.
1
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/01
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید