محصولات پیشنهادی
دسته طی سطلی
دسته طی سطلی
دسته طی سطلی
دسته طی سطلی
توضیحات

گلدتگ امروز دسته یدک طی سطلی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که بهمراه  کفی چرخشی هستش و قابل استفاده برای تمامی طی های سطلی چرخشی دستی و پدالی بوده و برای طی هایی که دسته آن ها مشکل پیدا کرده کاملا مناسب و کاربردیه.

 

مهدخت قنواتی
1395/03/25
پارچه ی مخصوص اون رو می ذارید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/29
مهدخت عزیز این محصول یکی از گلدتگ های قبلی ما هستش اما درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و امیدوارم امکانش باشه مجدد واستون تمدید بشه.زحمت چک کردن سایت با شماست
sasan mousavi
1395/03/28
با سلام گلد تگ عزیز ایا ایندسته با فشار دادن به صورت چرخشی در میاید که دیگر احتیاج به پدال زدن جهت خشک کردن نباشد. ممنون از کالای خوبتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/29
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
بهنوش رضازاده
1395/04/30
سلام ، خسته نباشین
ببخشید من این رو حدود دو ساعت پیش سفارش دادم ممکنه کنسلش کنید؟؟
همسرم صبح سفارش داده بود ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/31
سلام بهنوش جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.
ریحانه حسینی
1395/05/16
سلام، این سفارش بدستم رسید، از نظر کیفیت به دسته اورجینال طی چرخشی خودم نمیرسه ولی با توجه به قیمت و کم پیدا شدن این دسته ها خیلی خوبه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/16
سلام ریحانه جان خوشحالم که کیفیت محصول در حدی هست که رضایتتون رو جلب کنیم و ممنونم که وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.
م حسینی
1395/07/02
سلام خسته نباشین
اول از برخورد خوبتون تشکر میکنم امیدوارم روز به روز مشتریهای بیشتری پیدا کنین
دوم اینکه من این دسته طی رو خریداری کردم ، طی من مدل پدالی بود که قبلاً دسته ساده داشت و میخواستم از این دسته به جای قبلی استفاده کنم اما متاسفانه به طی من نخورد چون طی من پادساعتگرد میچرخید و این دسته ساعتگرد . امکان پسدادنش هست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/03
سلام دوست عزيز در صورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 7 روز امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست
فاطمه قنبری
1396/03/21
سلام , من طی سطلیم رو یک سال پیش از سایت شما خریدم و خیلی هم راضی هستم ولی دستش خراب شده و دیگه نمی چرخه . منتظرم این گلدتک رو تمدید کنید . خواهش می کنم زودتر تمدید کنید .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/22
عزیزم" موجودی کالا بستگی به تامین کننده داره ، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری از گلدتگ های جدید تو هر لحظه با خبرشی ، پیشنهاد می کنم تلگرام گلدتگ رو دنبال کنی goldtag_net @

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید