محصولات پیشنهادی
موزن و خط‌ زن Microtuches جدید
موزن و خط‌ زن Microtuches جدید
موزن و خط‌ زن Microtuches جدید
موزن و خط‌ زن Microtuches جدید
موزن و خط‌ زن Microtuches جدید
موزن و خط‌ زن Microtuches جدید
توضیحات

گلدتگ امروز سری جدید موزن پرطرفدار میکروتاچ مکس رو به شما دوستان معرفی میکنه و از اونجایی که محصول نمونه درجه یک هستش، کیفیت بالایی داره و نسبت به قیمتش کاراییش کاملا قابله قبوله و بخاطر ظاهر مدرن ، رنگ بندی جذاب و پکیجینگ با کیفیت میتونه انتخاب خوبی برای هدیه باشه.

قبلا هم این گلدتگ رو به شما پیشنهاد داده بودیم و بعد از ثبت 286 سفارش از اون ، همان طور که همیشه انتظار داشته ایم بخاطر داشتن سطح انتظارهای مختلف در افراد ، نظرات متفاوتی در مورد اون دریافت کرده ایم.

این بار تیم فروش ما موفق شدند تا این محصول رو با تخفیف بیشتر برای شما آماده کنند ،اما توجه داشته باشید هرچقدر که قیمت اولیه محصولی نسبت به قیمت سری های پیشنهادی قبلی پایین تر میاد ، کیفیتش هم تغییر کرده و قطعا نمی تونید انتظار کیفیت بار اول رو داشته باشید ، اما به نظر تیم فروش ما این محصول نسبت به قیمت بعد از تخفیفش ، کیفیت قابل قبولی داره. 

نکته قابل توجه بعدی در مورد استرداد این گلدتگ هستش که بخاطر مسائل بهداشتی امکان اون وجود نداره.

محمد ممبینی
1395/03/19
سلام،نسبت به قیمش کیفیتش خیلی خوبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/19
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
حمید خسروجردی
1395/03/19
این چه وضعشه دستگاه خراب به من انداختین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/20
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
رقیه غلامی
1395/03/20
سلام لطفا زودتر موجودش کنین من کالای دیگه هم خریدم می خوام با اونا بفرستین ممنونم از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/22
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
محمد فرج زاده
1395/08/07
باسلام,,,,,من تازه با سایت شما آشنا شدم,,,تخفیفاتون حیرت انگیزه,,,,,متاسفانه هرکالایی ک پسندیدم تموم شده بود ولی دکمه تمدید محصولو زدم,,,,,لطفا زودتر موجودشون کنید تا ما هم بتونیم از تخفیفاتون استفاده کنیم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/08
دوست عزيز خيلي خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدید و اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید