محصولات پیشنهادی
چراغ قوه تلسکوپی
چراغ قوه تلسکوپی
چراغ قوه تلسکوپی
چراغ قوه تلسکوپی
چراغ قوه تلسکوپی
چراغ قوه تلسکوپی
چراغ قوه تلسکوپی
چراغ قوه تلسکوپی
چراغ قوه تلسکوپی
چراغ قوه تلسکوپی
توضیحات

گلدتگ امروز یک چراغ قوه جدید، جالب و متفاوت رو به شما دوستان معرفی میکنه که کاربردش از یک چراغ قوه معمولی خیلی بیشتر و بهتره، اولین ویژگی این محصول باز شدن تلسکوپی هستش که تا ۵۷ سانتی متر تغییر اندازه پیدا میکنه و امتیاز بعدی چرخش ۳۶۰ درجه سر چراغ قوه هستش تا در هر حالتی، سخت ترین مکان ها رو هم روشن کنه.

ویژگی جالبه بعدی مگنت بودن سر چراغ قوه هستش که قدرت خوبی هم داره و برای برداشتن اجسام فلزی از جاهای بلند، روی زمین و یا زیر مبل و .... کاربرد داره.

این چراغ قوه با ۴ باتری قوی LR44 کار میکنه و در چهار رنگ موجوده که بصورت رندوم ارسال میشه.توجه داشته باشید که عکس های اسلایدر توسط تیم گلدتگ گرفته نشدند و عکس اینترنتی هستند و ویدیو قرار داده شده فقط برای نشون دادن بهتر کارایی محصول هستش و شاید با محصول ارسالی تفاوت های کوچیکی داشته باشند(مثل لوگو ، مگنت انتهایی ...)

آرمین معصومی
1395/02/16
سلام علت این اختلاف قیمت چیه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/18
سلام آرمین جان قیمت محصولات با توجه به تعداد سفارش شما متغیره و درصور تی که تعداد بیشتری از این محصول سفارش بدید هزینه ی کمتری پرداخت میکنید .
منیره توکلی
1395/02/31
خوب بودن
من که خوشم اومد کاربردیه
ولی امیدوارم کیفیتش هم خوب باشه
آهن رباش هم نسبتا قویه
ممنون که این یکی را دو رنگ مختلف فرستادین
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/06
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
امير طاهري
1395/03/05
سلام اين بنظرم كار اخلاقي نيست كه شما قيمت 11500 رو تواين صفحه درج كنيد بعد كه وارد صفحه ديگر ميشويم اين قيمت رو نميشه انتخاب كرد و قيمت بالاتري وجود دارد!!!!!!!!!!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/06
سلام امیر عزیز ممنون میشم قبل از ثبت سفارش محصول مورد نظرتون به ویژگی ها و توضیحات محصول دقت کنید چون در بخش ویژگی ها ذکر شده تخفیف این گلدتگ با توجه به تعداد سفارش متفاوت می باشد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید