محصولات پیشنهادی
فیلتر دستگاه تصفیه آب Pure Life
فیلتر دستگاه تصفیه آب Pure Life
فیلتر دستگاه تصفیه آب Pure Life
فیلتر دستگاه تصفیه آب Pure Life
فیلتر دستگاه تصفیه آب Pure Life
توضیحات

تصفیه آب به عنوان ماده‌ای حیاتی از دیرباز در بین ملل و جوامع مختلف معروف و مثال زدنی بوده. نیاز غیر قابل انکار بدن انسان به آب ، باعث شده تا آب به عنوان اصلی‌ترین ماده آشامیدنی نقشی اساسی در حیات انسان داشته باشه ، با این حال با گسترش جمعیت و نیاز به افزایش آب آشامیدنی ، ورود آب‌های غیر بهداشتی و دارای مواد مضر به محیط زندگی گسترش پیدا کرده ، بطور مثال آب تهران که از سدهای کرج، لار و لتیان تامین میشه ، دارای کیفیت بالایی بوده و از این نظر معروفیت جهانی داره اما در سال های اخیر بعلت کافی نبودن آب این سدها، برای تامین آب مورد نیاز ، چاه‌های عمیق در سطح و حومه شهر حفر گردیده و آب آن به شبکه شهری اضافه شده و آب این چاه‌ها سختی آب رو افزایش داده ، بهمین خاطر هم استفاده از فیلترهای تصفیه آب خانگی اهمیت پیدا می کنه.

گلدتگ امروز هم فیلتر دستگاه تصفیه آب Pure Life رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل 3 فیلتر مختلف فیلتر پلی پروپیلن ، فیلتر کربن فعال GAC و فیلتر کربن فعال CTO بوده و اين فیلترها ساخت تایوان ، برای تصفیه آب های چند مرحله ای بوده و انتخابي مناسب جهت زلال و شفاف كردن آب و حذف ذرات معلق نظير گل و لاي و رسوبات لوله ها و نيز حذف گازهاي شيميايي نظير كلر از آب مي باشد و بدون نياز به انر‍ژي برق ، عمل تصفيه و پالايش آب را با دقت بالا انجام می دهد .

مرحله اول:

 فیلتر پلی پروپیلن (سدیمنت) 5 میکرون: در این مرحله با قرار دادن یک فیلتر رسوبگير فشرده پلي پروپيلن شرایط حذف كليه ذرات و رسوبات معلق در آب (شامل شن و ماسه، ذرات آهن مربوط به لوله هاي انتقال آب، جلبک، و ساير ناخالصي های بزرگتر  از 5 ميكرون) را ایجاد می گردد.

مرحله دوم: 

 فیلتر کربن فعال GAC: مواد آلی کلردار شامل آلکانهای کلردار,آفت کشها و تری هالومتانها و مواد ارگانیک به وسیله فیلتر GAC حذف می شوند. 

مرحله سوم:

فیلتر کربن فعال CTO: در این مرحله مواد شیمیائی مانند کلر و همچنین طعم و بوی نامطبوع آب توسط فیلتر کربن به خوبی زدوده می شود. 

توجه داشته باشید این محصول رو ما خودمون تستش نکردیم و تمام اطلاعات نوشته شده از روی پکیج محصول و تامین کننده بوده و مثل همیشه منتظر ارسال نظرات شما بعد از دریافت و استفاده ی از آن هستیم.

سارا کاظمی
1395/03/03
با سلام روش تعویض فیلترهای تصفیه آب به شرح زیر می باشد:
1. برای تعویض فیلتر ابتدا برق سیستم را قطع کنید. شیر آب ورودی سیستم و شیر مخزن تحت فشار را ببندید. شیر توزیع را باز کرده تا سیستم از حالت تحت فشار خارج شود.
2. یک حوله زیر سیستم قرار دهید تا آب ناشی از باز کردن دستگاه را به خود جذب کند.


3. با استفاده از آچار مخصوص و یا با فشار دست ها محفظه مخصوص فیلتر ها را باز کنید(محفظه را از راست به چپ بپیچانید).
4. فیلتر استفاده شده را دور انداخته و درون محفظه فیلتر را شستشو داده و تمیز کنید.
5. واشر (O” ring) محفظه فیلتر را چک کنید (آن را گم نکنید.)
6. فیلتر جدید را درون محفظه فیلتر قرار دهید. برای فیلترهای کربن فعال توجه داشته باشید قسمت دارای واشر لاستیکی رو به بالا باشد.
7. واشر (O” ring) محفظه فیلتر را در شیار مخصوص خود قرار دهید (مطمئن شوید که در جای خود قرار دارد).
8. دور دنده های محفظه فیلتر را آغشته به مقداری روغن های خوراکی کنید (این کار اختیاری می باشد).
9. محفظه فیلتر را با استفاده از آچار یا دست هایتان از چپ به راست پیچانده و محکم کنید. (توجه داشته باشید هنگام بستن محفظه فیلتر دستگاه را به صورت افقی قرار ندهید بلکه سیستم باید به صورت کاملاً عمودی بوده تا از انحراف واشر (O”ring) جلوگیری به عمل آید).
مراحل بالا را برای سایر فیلترها قابل تکرار می باشند
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/04
سلام سارا جان ممنونم از لطف و توجهی که به گلدتگ دارید و اینکه وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید انتخاب و استفاده ی بهتری درمورد محصولات داشته باشن
مسعود حیدری
1394/12/27
دوستانی که استفاده کردن لطفا از کیفیت و کارایی و نحوه نصبش مختصر توضیح بدن. باتشکر از گلدتگ
0
مهسا زندي
1395/01/18
سلام و خسته نباشيد من اين دستگاه رو خريداري كردم اما هيچ راهنماي نصبي درون جعبه نبود و همينطور روي جعبه هيچ راهنمايي براي نصب نشده در صورتيكه كه در حال حاضر دفترچه راهنما در همه جعبه هاي محصولات وجود داره من چطور بايد نصب كنم اگر ميشه راهنمايي كنيد .ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/28
سلام مهسای عزیز کامنتت رو تایید میکنم تا دوستانی که اطلاع دارند و از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنن
مهسا زندي
1395/01/19
ممنون روي دستگاه نصب كردم
0
رومینا صیادزاده
1395/01/26
تصفیه آب ما کلا سه تا مخزن داره و این بدردش میخوره
بستگی به مارک نداره
0
ح مقدم
1395/02/11
سلام آیا این برای دستگاه های خاصی هست و یا به هر دستگاهی میخوره ؟
در صورت نخوردن امکان مرجوع هست ؟ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/14
سلام حسین جان کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنن درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 7 روز امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید