محصولات پیشنهادی
شلوار اسلش Mango
شلوار اسلش Mango
شلوار اسلش Mango
شلوار اسلش Mango
شلوار اسلش Mango
شلوار اسلش Mango
شلوار اسلش Mango
شلوار اسلش Mango
شلوار اسلش Mango
توضیحات

گلدتگ امروز نمونه طرح اصلی شلوار اسلش زنانه از برند معروف و پرطرفدار Mango رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که کیفیت بالا و دوخت تمیزی داره و امتیاز اون داشتن جنس سبک ، خنک ، نرم و لطیفه این مدله که مانع از ایجاد حساسیت فرد ، هنگام استفاده شده و برای استفاده در منزل ، باشگاه و ... کاملا مناسب و کاربردی هستش.

امتیاز بعدی داشتن ظاهر ساده و زیبای این مدله که برای سنین مختلف قابل استفاده و کاربردی هستش ، دم پا کش بودن این مدل هم جزو مدل های جدید بحساب میاد که طرفدارای زیادی داره.

ویژگی بعدی سایزبندی کامل این مدل از small تا xlarge هستش که می تونه برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشه.

 

mango size

مونا غفاری نژاد
1395/06/27
من یه صورتی مدیوم خریدم و یه سفید لارج. از نظر سایزی فرق خاصی با هم نداشتن. تن خورش قشنگه ولی سفیدش تن‌نما هستش. لطفا طوسی سایز مدیوم رو تمدید بفرمایید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/28
مونای عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
هانيه محمدي پور
1395/07/03
من دو رنگ سفيد و صورتي خريدم عالي بودن ممنون گلدتك
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/04
هانیه جان خیلی خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و ممنونم که وقت میگذارید و بعد از تحویل کالا دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون میگذارید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید