محصولات پیشنهادی
تیشرت زنانه سایز بزرگ ESMARA
تیشرت زنانه سایز بزرگ ESMARA
تیشرت زنانه سایز بزرگ ESMARA
تیشرت زنانه سایز بزرگ ESMARA
تیشرت زنانه سایز بزرگ ESMARA
توضیحات

گلدتگ امروز تیشرت سایز بزرگ زنانه از برند ESMARA رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دوخت تمیز و پارچه ی بسیار سبک و خنکی داره و برای استفاده در فصل بهار و تابستان کاملا مناسب و کاربردیه و این بار هم تیم فروش ما موفق شدند تا با تخفیف خیلی خوب اون رو برای شما آماده کنند.امتیاز بعدی گلدار بودن این مدله که طرفدارای زیادی داره و اون رو از حالت ساده در آورده و می تونه برای سنین مختلف قابل استفاده و کاربردی باشه.

 

esmara size chart

پگاه تقی زاده
1395/02/12
سلام من این محصول دیروز به دستم رسید خیلی خوشگله ممنون گلد تگ
من سایز L رو سفارش دادم ولی خیلی بزرگه ( بد لیل اینکه از زیر سینه چین ظریف و ریز دارد و راسته نیست ) اگه میشه با سایز M برام تعویض کنید .
سایز L بدرد سایز 44 به بالا میخوره
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/14
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از تحویل کالا وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید.درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 7 روز امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست.ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید
Mrs. Emami
1395/02/29
گلدتگ جان جنس این تی شرت بقدری خنک و سبک بود امروز سفارش دومم بدستم رسید. ممنونم ازتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/29
دوست عزیز خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بیشتری جهت همکاری با تامین کننده های مختلف فراهم خواهد شد.
Mrs. Emami
1395/02/30
گلدتگ جان باز هم ممنونم. امروز بدستم رسید مادرم اونقدر خوشش اومد و احساس راحتی با این تی شرت داشت الان یکی دیگه سفارش دادم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/03
مژگان جان خوشحالم که کیفیت محصول مورد تایید شما هست و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید