محصولات پیشنهادی
سبد طرح دار لباس و اسباب بازی
سبد طرح دار لباس و اسباب بازی
سبد طرح دار لباس و اسباب بازی
سبد طرح دار لباس و اسباب بازی
توضیحات

گلدتگ امروز سبد طرح دار لباس و اسباب بازی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که در مقایسه با سبدهای حصیری و پلاستیکی ، بسیار سبک و کم حجمه ، حمل آسون  و قیمت مناسب تری داره اما خوب قطعا نمی تونید ازش انتظار استحکام و مقاومت اون ها رو هم  داشته باشید ، اما برای وسایل سبک مثل لباس ، اسباب بازی و ... کاربرد خیلی خوبی داره.این محصول طراحی فانتزی و متفاوتی داره و ویژگی بعدی ، طراحی تاشو این مدله که باعث میشه مواقعی که به اون احتیاجی ندارید ، حجم بسیار کمی رو اشغال کنه.

غزاله خازنی
1394/10/20
کاش بازم تمدید میکردید اینکارو.خیلی خوشگلن و پرکاربرد.برای من فیروزه ای فرستادین و خیلی باحاله.سر حیوونشم بامزس.کاش بازم داشنید که یکی دیگه ام سفارش بدم که دوتا داشته باشه دخترم.خیلی بدرد اسباب بازیهاش خورد.مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/20
غزاله جان خیلی خوشحالم که از کیفیت و کاربرد این محصول راضی هستی و ممنونم که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو ثبت کردی.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید خواهد شد.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
sanaz tajvidi
1394/09/12
این رو من خریدم و امروز به دستم رسید اما برام رنگ نارنجی فرستادین در حالیکه در عکس رنگ سبز نشون داده شده!!! این بار دومه که این اتفاق برام میفته. لطفا در کارتون بیشتر دقت کنید و اگر جنسی رنگبندی داره قید کنید که این مشکلات پیش نیاد. بچه من به عشق رنگ سبز اینو خواسته بود!
1
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/12
ساناز جان همونطور که در بخش ویژگی های این محصول گفته شده ارسال طرح و رنگ بصورت رندوم هستش.ممنون میشم قبل از ثبت سفارش به توضیحات و ویژگی های محصول توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.درصورتی که محصول مورد پسندتون نیست و استفاده نشده تا 48 ساعت بعد از زمان تحویل،امکان مرجوع شدن رو داره.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید