محصولات پیشنهادی
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
سه مدل چتر
توضیحات

با شروع فصل بارندگی ، چتر جزو وسایل پراستفاده و کاربردیه ، اما شاید خیلی وقت ها بخاطر بزرگ و جاگیر بودن چترها ، از بردنش پشیمون شده باشید ، بهمین خاطر گلدتگ امروز سه مدل چتر اتوماتیک ، ضد باد و فانتزی کودک رو به شما عزیزان پیشنهاد میده تا بتونید حق انتخاب بالاتری داشته باشید.

چتر اتوماتیک:

مهم ترین ویژگی اون سایز کوچک و بهمراه داشتن carry case هستش که باعث میشه همراه داشتن چتر خیلی راحت تر باشه . امتیاز اصلی تمام اتوماتیک بودن این مدله که معمولا در مدل های مشابه فقط بصورت خودکار باز میشند و برای بسته شدن باید با دست اون ها رو ببندید ، اما در این مدل میتونید براحتی با فشار دکمه ای که رو دسته قرار داره ، چتر رو کاملا باز و با فشار دادن دوباره ی اون ، چتر رو ببندید ، توجه داشته باشید که اختلاف قیمت این محصول با محصولات مشابه دیگه ، به خاطر داشتن همین قابلیته.

چتر ضد باد:

 ویژگی مهم اون طراحی سه تاشو این مدله که باعث اشغال حداقل فضای ممکن میشه و میتونید براحتی اون رو همیشه همراهتون داشته باشید.

امتیاز اصلی این محصول ، طراحی ضد باد اونه که باعث میشه در هنگام وزش باد و طوفان ، دیگه نگران شکسته شدن پره های چتر نباشید ، چرا که این چتر مکانیزمی داره که هنگام وزش باد ، پره ها بطرف بالا برگشته و شکسته نمی شوند و براحتی با دست میتونید دوباره اون ها رو به حالت اولیه برگردونید.

چتر فانتزی کودک:

 برای سنین پایین تر در نظر گرفته شده و نسبت به مدل های دیگه سایز کوچکتری داره و جزو مدل های نیمه اتوماتیک بحساب میاد که با فشار دادن دکمه فقط باز میشه. توجه داشته باشید که بخاطر گرفتن تخفیف بالا امکان انتخاب رنگ و مدل وجود نداره و ارسال اون بصورت رندوم هستش.

روشنک اکبری
1394/08/16
سلام
خسته نباشید.. ممنون از تیم گلدتگ
خواهش میکنم مدل اتوماتیک را تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/17
سلام روشنک عزیز منتظر اعلام موجودی از طرف تامین کننده هستیم و درصورت امکان تمدید میشه
ر کریمی
1394/08/19
من اتوماتيك رو خريدم خيلي خوبه دوستان
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/19
خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستی دوستم!
homayuon saberi
1394/08/25
سلام.این چترها عالیه.لطفا دوباره تمدید کنید مخصوصا مدل اتوماتیک.سپاس گلدتگ عزیز
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/25
سلام همایون جان خوشحالم که این محصول مورد پسندت قرار گرفته و امیدوارم بتونیم واست تمدیدش کنیم.زحمت چک کردن سایت با شماست
محسن باقری
1394/09/03
سلام
چتر مدل اتوماتیک امروز به دستم رسید. تا حدودی با مدلی که توی تصویر هست فرق داره البته بهتر و زیباتر شده. (سطح داخلیش خاکستری هستش و روی دسته هم طرح زیبایی وجود داشت) چند بار که دگمه رو فشار دادم فقط بالا می رفت و باز نمی شد اما بعدش خوب شد. یه دونه کاغذ هم همراهش بود که نوشته بود که ضد باد هم هست و درنهایت ساخت ایرانه.
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/04
سلام دوست عزیز یه دنیا ممنون از توجهتون و اینکه وقت گذاشتید و بعد از تحویل کالا نظرتون رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید.
الهام خیراندیش
1394/09/04
سلام، من مدل اتوماتیكش رو یكی خریدم عااااالی بود. میشه دوباره تمدید كنید؟ باز هم میخوام
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/04
سلام الهام جان خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از تحویل کالا وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی
پروین زرگرزاده
1394/09/05
سلام خسته نباشید من از این چتر مدل بادگیر و چند قلم دیگه سفارش داده بودم همه اقلام اومد اما این چتر و برام نیاورده بودن هر چی هم به پشتیبانی ز می زنم اشغاله . من چه جوری می تونم پیگیری کنم ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/07
سلام پروین جان لیست سفارشتون رو چک کردم و همونطور که در بخش گلدتگ های من مشخصه این محصول کسری داشته و استون ارسال نشده.به محض موجود شدن کالا تیم پشتیبانی واسه ارسالش با شما هماهنگی رو انجام میده.یه دنیا ممنون از توجه شما!
مهسا مهرگان
1394/12/05
من مدل اتوماتیکو خریدم خرابه و چندتا سوراخم داره چطور مرجوع کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/12/06
دوست عزیز بابت ایراد محصول از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم از ما دلگیر نباشید چون در تعداد بالای هر محصول امکان خرابی وجود داره اما ما امکان چک کردن تمامی محصولات رو نداریم.بهمین دلیل تا 48 ساعت امکان تعویض یا مرجوع شدن رو داره.ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید
فهیمه هاشمی
1395/08/05
با تشکر از تیم گلدتک لطفا چتر رو مجددا تو آفرهاتون بزارید. با توجه به فصل استقبال خوبی میشه . ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/06
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
محمد امیری
1395/11/04
Pls extension
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/04
محمد جان همون طور که می بینید این پیشنهاد جزو گلدتگ های قدیمی هستش ممنون میشیم که رو دکمه درخواست تمدید اون کلیک کنین امیدواریم تو گلدتگ های جدید نمونه های مشابه اون رو داشته باشیم
helen royayi
1396/09/07
سلام چقدر خوب میشه با شروع فصل سرما دوباره از این محصول تو سایتتون برای فروش بذارید چون من میخوام چتر بخرم ممنون
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید