محصولات پیشنهادی
پکیج 3 تایی شمع چوبی
پکیج 3 تایی شمع چوبی
پکیج 3 تایی شمع چوبی
پکیج 3 تایی شمع چوبی
پکیج 3 تایی شمع چوبی
پکیج 3 تایی شمع چوبی
توضیحات

 گلدتگ امروز پکیج 3 تایی شمع چوبی رو به شما عزیزان معرفی میکنه که در سه سایز مختلفه و پوشش چوبی بیرونی شمع، ظاهر زیبایی رو به این محصول میده و نور آرامش بخش اون , باعث ایجاد حس بهتری در محیط میشه .

امتیاز بعدی داشتن 6 طرح مختلف و با ترکیب رنگی‌های متفاوته که با انواع دکوراسیون‌های مختلف همخونی داره و میتونه انتخاب خیلی خوبی برای هدیه و استفاده شخصی باشه.

 

sara sadat
1394/06/01
با سلام و خسته نباشيد من از اين شمع دو سري سفارش دادم و هر دو برچسب هايش كنده شده و چوب هايش خراب بود انگار خيلي در انبار مونده بوده!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/09
سلام سارا جان تمام گلدتگ ها بلافاصله بعد از اینکه به شما عزیزان پیشنهاد داده میشه از طرف تامین کننده واسه ما ارسال میشه علاوه بر اون ما همیشه گفتیم تمام گلدتگ ها تا 48 ساعت بعد از زمان تحویل،امکان تعویض یا کنسل شدن رو داره چون در تعداد بالای هر محصول امکان خرابی وجود داره اما مهم اینه که ما مسئولیتش رو به عهده میگیریم
خدیجه عربی
1394/06/10
من شمعهارو با توجه به عکسی که گذاشته بودید انتخاب کردم اما وقتی دیدمش خیلی تو ذوقم خورد ، با بی دقتی سرهم بندی شده بود و برچسب ها و چوبش خیلی بد بود .
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/10
خدیجه جان این محصول دست ساز هست و همونطور که در بخش ویژگی های این گلدتگ گفته شده عکس های اسلایدر، عکس واقعی از محصول هستند که توسط تیم عکاسی تهیه شده اما مثل همیشه نظر ما اینه که سلیقه ها متفاوته و میزان رضایت کاربرای عزیز به سطح انتظارشون بستگی داره.درمورد تمامی گلدتگ تا 48 ساعت بعد از تحویل امکان تعویض یا کنسل شدن هست البته درصورتی که از محصول استفاده نشده باشه.
Shima Mohammadi
1394/06/19
شمع هايي كه من گرفتم اصلا شبيه عكسشون نبود من واسه كادو گرفته بودم الان با اين وضعشون به درد خودمم نميخوره اصلا !!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/19
شیمای عزیز همونطور که در بخش ویژگی های این گلدتگ گفته شده عکس های اسلایدر، عکس واقعی از محصول هستند که توسط تیم عکاسی تهیه شده اما مثل همیشه نظر ما اینه که سلیقه ها متفاوته و میزان رضایت کاربرای عزیز به سطح انتظارشون بستگی داره.درمورد تمامی گلدتگ تا 48 ساعت بعد از تحویل امکان تعویض یا کنسل شدن هست البته درصورتی که از محصول استفاده نشده باشه.
مرضیه رفیعی
1394/06/25
لطفا درخواست من برای این محصول رو کنسل کنید. ممنون میشم ازتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/25
مرضیه جان درخواستت اجرا شد و مبلغش در حساب کاربری شما ذخیره شده

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید