محصولات پیشنهادی
اسپیکر هوشمند شیائومی HARMAN مدل L16A
اسپیکر هوشمند شیائومی HARMAN مدل L16A
اسپیکر هوشمند شیائومی HARMAN مدل L16A
اسپیکر هوشمند شیائومی HARMAN مدل L16A
اسپیکر هوشمند شیائومی HARMAN مدل L16A
اسپیکر هوشمند شیائومی HARMAN مدل L16A
توضیحات

اسپیکر بلوتوث شیائومی HARMAN بسیار مدرن و جذاب طراحی شده چراغ نشانگر لبه بالایی، جلوه زیبایی به آن داده است. توان خروجی اسپیکر 24 واته و با بلوتوث و وای‌فای به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. اسپیکر هوشمند شیائومی مدل هارمان، طراحی کاملا مدرن و جذابی دارد. این اسپیکر بلوتوثی به فرم دایره‌ای و ابعاد جمع‌وجور طراحی شده است.

در قسمت بالایی یک دایره کوچک‌تر قابل مشاهده است که بر روی آن دکمه‌های حساس به لمس برای کنترل عملکرد اسپیکر تعبیه شده است. در لبه بیرونی این دایره یک نوار LED نورانی وجود دارد که هنگام روشن شدن اسپیکر جلوه زیبایی را ارائه می‌دهد.

برای استفاده هر چه راحت‌تر یک کابل برق به طول 1.2 متری نیز به همراه اسپیکر ارائه شده است که آزادی عمل مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اسپیکر بلوتوث شیائومی HARMAN از ماژول بلوتوث داخلی با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 بهره می‌برد. این اسپیکر همچنین از اتصال وای‌فای با استاندارد 802.11 a/b/g/n در دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. به لطف این دو قابلیت، کاربر می‌تواند تمام دستگاه‌های سازگار با اندروید 4.4 به بالا یا iOS 9.0 به بالا را به اسپیکر متصل کند.

 

با اتصال اسپیکر به اپلیکیشن اختصاصی شیائومی، می‌توانید دستگاه‌های مختلف را با استفاده از یک شبکه وای‌فای به اسپیکر متصل و منبع مورد برای پخش صدا را مشخص کنید. بدین ترتیب گوشی موبایل شما به یک کنترل سنتر تبدیل خواهد شد. این اسپیکر همچنین از اتصال UWB پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی پیشرفته اجازه می‌دهد گوشی هوشمندتان را در نزدیکی اسپیکر قرار دهید تا موسیقی یا صدای دلخواهتان از اسپیکر پخش شود. این تکنولوژی تجربه ارتباط کاملا بی‌سیم را ارائه می‌دهد.

برای راحتی بیشتر در کنترل عملکرد اسپیکر HARMAN، این دستگاه از دستیار صوتی هوشمند XiaoAI نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید عملکردهای اصلی اسپیکر را با استفاده از فرمان‌های صوتی کنترل کنید. اسپیکر هوشمند شیائومی HARMAN از فایل‌های صوتی بسیار با کیفیت یا Hi-Res پشتیبانی می‌کند. درایور به کار رفته در این اسپیکر حداکثر توان خروجی 24 وات را ارائه می‌دهد. این درایور قادر است فرکانس‌های صوتی در محدوده 80 تا 20 هزار هرتزی را با کیفیت بسیار خوبی پخش کند.

درایور توسط تیمی خبره از شرکت هارمان بهینه شده است تا بالاترین پتانسیل را ارائه دهد. صدای پخش شده توسط اسپیکر به صورت سه‌بعدی و 360 درجه در محیط پخش می‌شود. برای تجربه فراگیرتر و استریو می‌توانید دو بلندگوی HARMAN را در کنار هم قرار دهید.

نور لبه بیرونی پنل کنترل در سه رنگ آبی، صورتی، نارنجی و قرمز روشن می‌شود که هر کدام از رنگ‌ها نشان‌دهنده وضعیت عملکرد دستگاه است

محسن عبدالهی
1401/01/23
سلام ،لطفا لوازم برقی آشپزخانه هم موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/01/23
سلام محسن جان نظرتون منتقل شد
مجید فلاحی
1401/01/21
از هیچکدام از عکسهای گذاشته شده نمیتوان متوجه ابعادش شد و در توضیحات هم قید نشده.
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/01/23
همان که داخل ویژگی ها نوشتیم ابعاد: 134x134x128mm هستش
سید حسین عرفان
1401/01/27
سلام و احترام، لطفا بفرمایند با این قیمت، آیا داخل هر پکیج، حاوی یک جفت از اسپیکر فوق بوده یا فقط یکعدد وجود دارد؟ با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/01/29
یک عدد دوست عزیز

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید