محصولات پیشنهادی
بازی فکری Bunchems
بازی فکری Bunchems
بازی فکری Bunchems
بازی فکری Bunchems
بازی فکری Bunchems
بازی فکری Bunchems
توضیحات

مگامایند یا همان بانچمز یه بازی بسیار جذاب از برند بانچمز است  که باهاش میتونید هر چیزی رو که میخواهید بسازید. مگامایند رو مثل لگو میتونید خراب کنید و دوباره بسازید و هزاران شکل و طرح جذاب رو با خلاقیت خودتون بسازین. میتونید اونا رو از هر سمتی که دلتون میخواد به هم وصل کنید و به شکل دلخواهتون در بیارید و بارها و بارها بسازید و خرابشون کنید. لگوهای جدید مگامایند با رنگ های بسیار خیره کننده و شادشون هم میتونن باعث آموزش و شناخت رنگ ها برای کوچولوها و فینگیلی های خوشکل بشن و هم میتونن یه سرگرمی جالب و متفاوت واسه اونا باشن. اسباب بازی لگو مگامایند پرفروشترین اسباب بازی دنیا در سال 2016 بوده و در 131 کشور جهان مورد  استقبال بیش از 200 میلیون کودک قرار گرفته و همه بچه ها در هر سنی دارن ازش استفاده میکنن و لذت میبرند.

بازی فکری بانچمز از 400 تکه بانچمز رنگی تشکیل شده است. این اسباب‌بازی بسیار خلاقانه و کاربردی برای کودکان بالای چهار سال طراحی شده است. به کمک بازی ساختنی بانچمز، فضایی خلاقانه برای کودک خود ایجاد کنید تا از بازی‌کردن لذت ببرد. در این مجموعه 400 عدد مگنت آبی، سبز، زرد، بنفش و غیره وجود دارد. به کمک این توپ‌های رنگی، به همراه آموزش وافزایش مهارت، کودکان را سرگرم کنید. مجموعه مگامایند در بسته‌بندی 26 × 6 × 28 سانتی‌متری قرار گرفته و به همراه خود 36 تکه لوازم جانبی دارد که بچه‌ها به کمک آن‌ها خلاقیت خود را تکمیل کنند. توپ‌های جادویی بانچمز، جدیدترین اسباب‌بازی فکری سال 2016 بوده و قابلیت شست‌وشو دارند. با تهیه‌ی توپ‌های جادویی مگامایند، می‌توان حسابی کودکتان را خوشحال کنید.

بازی فکری بانچمز  Megamind علاوه بر جنبه سرگرمی ، جبنه آموزشی نیز دارد و بچه ها می توانند اشکال 3 بعدی، حروف انگلیسی و فارسی ، اعداد و هر چیزی برای آموزش و بازی بسازند.  با اسباب بازی Megamind بانچمز می توانید هر شکلی ( اعداد ، حروف، عروسک و هر چیز دیگری ) به راحتی با فشار دادن و چسباندن تکه های مگنت به یکدیگر درست کنید.

ویدا مرادی
1400/12/21
من اين بازي رو خريدم ولي كيفيت رنگ ها و مواد پلاستيكي اصلا خوب نيست و بوي خوبي نمي دهد.
0
مرتضی معصومی
1400/12/17
دوباره تمدید میشه؟ درخواست تمدید هم زدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/17
مشخص نیست دوست عزیز
عاطفه صالحی
1400/12/18
سلام چرا وقتی هنوز سفارش من به پست تحویل نشده اجناس دیگه که همون روز خریدم را بهش اضافه نمیکنید که بیاد و من دوباره باید یک هزینه پست جدا بدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/22
سلام عاطفه جان از زمانی که ارسال تون رو میزنید امکان اضافه کردن یا کم کردن محصولات شمارو نداریم
معصومه اکبری
1400/12/18
سلام وقت بخیر در تصویر رنگ مشکی هم هست ولی چیزی که برام فرستادین رنگ مشکی نداره.
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/21
سلام دوست عزیز ارسال رنگ هاشون رندوم هستش
عاطفه صالحی
1400/12/17
سلام من امروز عصر درخواست ارسال زدم میشه این بازی را هم باهاش ارسال کنید لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/21
سلام عاطفه عزیز متاسفانه این امکان رو نداریم
مهرداد نریمانی
1400/12/21
سلام . این بازی رو خریدم درخواست ارسال خواستم بزنم نوشته درصورت تکمیل موجودی در حالیکه پول اون رو پرداخت کردم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/21
سلام لطفا منتظر باشین تا وارد انبار بشه کاالاتون
ع الف
1400/12/17
این بازی رو بچه من داره، بازی خوبیه و رنگ های جذاب و با کیفیتی داره. با این بازی هم با رنگ ها آشنا می شوند و هم می توانند با خلاقیت چیزهای مختلف بسازند. ارزش خرید داره. برای بچه های زیر 3 سال خیلی جذابه فقط خیلی باید مواظب باشند که توپک ها رو نخورند چون اندازه یک بند انگشت هست
3
گلدتگ
گلدتگ
1400/12/17
دوست عزیز نوشتیم برای کودکان زیر 4 سال توصیه نمی‌شود

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید