محصولات پیشنهادی
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ پنکه ایستاده هوشمند شیائومی Smartmi Standing Fan3 میباشدکه قابلیت متصل شدن به گوشی همراه شما را دارد که به راحتی می توانید آن را روشن و یا خاموش کنید. با پره های تیغه ای بادی ملایم و یکنواخت در تمامی جهت ها به شما می دهد. سه کاراکتر در مورد باد طبیعی وجود دارد: سرعت در حال تغییر، ثبات و گستردگی سرعت باد، هوای طبیعی.شیائومی یک موتور با سرعت کم و پایدار همراه با چرخش گسترده تر طراحی کرده که سرعتی نرمال را به همراه دارد. زمانی که شما پنکه را روشن میکنید بادی شبیه به باد واقعی و یک باد ملایم طبیعی را دریافت میکنید.

جنس بدنه از ABS  سفید می باشد که ضد اشعه فرابنفش بوده و در طول زمان تغییر رنگ نمی دهد. البته این در حالی است که این پنکه ی هوشمند در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرد. برخلاف طراحی رایج و معمول پنکه های موجود در بازار که از طرح ۳ پره ای استفاده می کنند، این پنکه هوشمند دارای طراحی ۷ پره ای با موتور DC ثابت بوده که قدرت باد بیشتری را فراهم کرده که باد خنک اما بصورت طبیعی ایجاد می‌کند. به عنوان مثال در حالت طبیعی موتور DC به صورت خودکار و هوشمند شدت باد را در دوره ‌های مختلف کنترل می‌کند. بنابراین با سرعت بیشتری هوای محیط را به حرکت در می آورد. الگوریتم پخش باد این پنکه با باد طبیعی تطابق زیادی دارد و بنابراین تجربه دلنشینی از هوایی خنک را برایتان فراهم می آورد.در این پنکه هوشمند شیائومی از نسل جدید موتور هوشمند استفاده شده که عمر و کارایی آن نسبت به موتورهای DC سنتی بسیار بیشتر است.

 

ارتفاع این محصول نسبت به نسل های قبلی آن بلندتر است و در هر حالت (استاده ، نشسته و خوابیده) نسیم خنکی را برای شما به وجود میاورد تا شما آن را احساس کنید..

شیائومی در طراحی این محصول از اتصال موتور و ستون پشتیبان که به صورت یک میله تعدیل و بدون سر و صدا است استفاده کرده که در حالت کلی به ۳۹ درجه قابل تنظیم است. زمانی که به آرامی بلند شوید باد می‌تواند به قسمت فوقانی بدن شما بوزد. مصرف انرژی  تنها 1.8W (وات) بوده و از موتور Brushless برای جلوگیری از اصطکاک بر خلاف موتور های سنتی استفاده کرده است. در نتیجه سر و صدا به طور قابل توجهی کاهش یافته است و نویز تولید شده فقط 33  دسیبل است به گونه ای که شما به سادگی در کنار آن می توانید بخوابید و انگار نه انگار پنکه ای در کنار شما روشن است. این نویز تولید شده به این معنی که پنکه تا 20 ساعت و تنها با مصرف 1000Wh (وات در ساعت) می‌تواند روشن باشد.

 

پنکه هوشمند شیائومی مانند سایر لوازم خانگی هوشمند شیائومی قابلیت اتصال به تلفن همراه و کنترل از راه دور را دارد. علاوه بر آن این پنکه از قابلیت کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند و با دستیار های صوتی سازگاری دارد. علاوه بر آن می‌توانید زمانبندی های مختلف تنظیم کرده تا پنکه به صورت خودکار روشن/ خاموش شود و یا نوع باد و شدت آن در زمان های مختلف تغییر کند. با استفاده از نرم افزار Mi Home و اتصال به پنکه هوشمند Mi Smart Standing Fan3 می‌توانید نوع باد را انتخاب کرده، چرخش به طرفین را به دلخواه انتخاب کنید و سرعت را از 0 تا 100 درصد تنظیم کنید. رنج چرخش را نیز در 4 حالت 30 – 60 – 90 – 120 درجه می‌توانید تنظیم کنید.

پنکه در برابر اضافه ولتاژ محافظت شده است. همچنین اتصال کوتاه داخلی نیز دارای حفاظت بوده و هیچ اتصال الکتریکی به بدنه وجود ندارد. اتصال قطعات این پنکه هوشمند بسیار ساده است. ابتدا موتور و ستون را به سوکت مربوطه پایه وصل می‌کنید، سپس پیچ پایین را در سوراخ زیرین پایه قرار می‌دهید و از یک آچار مخصوص برای سفت کردن پیچ پایین آن هم در جهت عقربه‌های ساعت استفاده می‌کنید تا ستون بر روی پایه سفت و ثابت شود. حال بخش عقب محافظ پنکه را به میله موتور وصل می‌کنید، سپس دستگیره درب پنکه را با میله موتور تراز کنید و آن را در جهت عقربه‌های ساعت محکم کنید؛ سپس سوراخ مرکز پنکه که تیغه پنکه را با میله موتور تراز می‌کند نصب کنید و آن را با میله موتور تراز کنید و در جهت خلاف عقربه‌های ساعت محکم کنید تا تیغه پنکه در میله موتور محکم شود. پس از انجام این مراحل نقطه شناسایی تراز سمت چپ پوشش عقب پنکه مطابق با نقطه شناسایی تراز قرار می‌گیرد. پس از جاسازی شکاف درپوش عقب پنکه حال جلوی درپوش پنکه را در جهت عقربه‌های ساعت به سمت نقطه شناسایی تراز درپوش عقب پنکه بچرخانید. در آخر نیز پیچ جلد پنکه را درون سوراخ در قسمت پایین درب پنکه قرار دهید و با پیچ گوشتی آن را در جهت عقربه‌های ساعت محکم کنید.

Mohsen Mohammadi
1400/05/24
سلام وقت بخیر، چندساله که مشتری گلدتگ هستم وخریدهای زیادی انجام دادم، ولی صرفا ۲تا محصول رو خییییلی منتظرش بودم وهستم و توی کامنتها درخواست دادم... یکی تلویزیون اسمارت شیائومی(۵۰-۵۵-۶۰اینچ) و دومی پنکه ایستاده وهوشمند شیائومی (هر کدوم از۴مدلی که تولیدکرده) و الان که سایت رو چک کردم ودیدم امروز پنکه موجود شده و تموم شده ناراحت شدم خستگی انتظاره ۲برابر موندش به تنم.... ۱دونه ته انبار یا پشت بقیه جنسها نمونده که قسمت من بشه؟ سوالم از پشتیبانان محترم اینه که برنامه عرضه پنکه تمام شد؟ ویا به زودی شاهد شارژ این گلدتگ خواهیم بود ان شاالله...؟ سپاس فراوان
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/05/26
دوست عزیز این مدل شارژ نمیشه اما پنکه مدل های دیگه شارژ میشه
كامبیز رخشانی مهر
1400/05/24
فقط با باتری کار میکند؟ آیا سیم اتصال به برق هم دارد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/05/26
دوست عزیز با برق هم کار میکنه
كامبیز رخشانی مهر
1400/05/30
محض اطلاعتون فقط با باتری کار نمی کند. با سیم برق هم کار میکند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/05/31
مرسی از اطلاع شما
محسن سمیعی
1400/06/08
سلام،پنکه به دستم رسیده و نصب سخت افزاری و کانفیگ رویمت رو انجام دادم. ولی اپلیکیشن mihome به هیچ وجه پنکه رو شناسایی نمیکنه لطفا راهنمایی بفرمایید.(همچنین استفاده از دستیار صوتی ...)با سپاس منتظر تماس شما هستم.
0
محسن سمیعی
1400/06/11
سلام باهم کارتون تماس گرفتم،گفتند که کامنت بذارم جوابم رو میدید!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/06/13
ابتدا موتور و ستون را به سوکت مربوطه پایه وصل می‌کنید، سپس پیچ پایین را در سوراخ زیرین پایه قرار می‌دهید و از یک آچار مخصوص برای سفت کردن پیچ پایین آن هم در جهت عقربه‌های ساعت استفاده می‌کنید تا ستون بر روی پایه سفت و ثابت شود. حال بخش عقب محافظ پنکه را به میله موتور وصل می‌کنید، سپس دستگیره درب پنکه را با میله موتور تراز کنید و آن را در جهت عقربه‌های ساعت محکم کنید؛ سپس سوراخ مرکز پنکه که تیغه پنکه را با میله موتور تراز می‌کند نصب کنید و آن را با میله موتور تراز کنید و در جهت خلاف عقربه‌های ساعت محکم کنید تا تیغه پنکه در میله موتور محکم شود. پس از انجام این مراحل نقطه شناسایی تراز سمت چپ پوشش عقب پنکه مطابق با نقطه شناسایی تراز قرار می‌گیرد. پس از جاسازی شکاف درپوش عقب پنکه حال جلوی درپوش پنکه را در جهت عقربه‌های ساعت به سمت نقطه شناسایی تراز درپوش عقب پنکه بچرخانید. در آخر نیز پیچ جلد پنکه را درون سوراخ در قسمت پایین درب پنکه قرار دهید و با پیچ گوشتی آن را در جهت عقربه‌های ساعت محکم کنید.
محسن سمیعی
1400/06/14
ببخشید مشکل نصب نرم افزاری دارم نه سخت افزاری!!! جهت اپلیکیشن mihome و دستیار صوتی ...لطفا راهنمایی فرمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/06/14
دوست عزیز اطلاعات در قسمت توضیحات درج شده

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید