محصولات پیشنهادی
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
جعبه کادویی ساعت
توضیحات

گلدتگ امروز جعبه کادویی لوکس ساعت رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که طراحی لوکس و متفاوتی داره و مشابه جعبه های ساعت های اصلی هستش و علاوه بر ظاهر خاص و متفاوت کیفیت بالایی هم دارن .

هر سه مدل OMEGA،ROLEX،HUBLOT دارای کارت های گارانتی و جا کارتی هستش و با توجه به پیشنهاد اخیر ساعت های rolex و hublot خیلی از شما عزیزان به خاطر کیفیت بالای این ساعت ها ، قیمت فوق العاده بعد از تخفیفش و امکان انتخاب بین سایزها و مدل های متنوع تصمیم به هدیه دادن این گلدتگ می گیرید که خب اساسی ترین اصل هدیه دادن جعبه اون هست.

این گلدتگ میتونه علاوه بر استفاده شخصی انتخاب خیلی مناسب و عالی برای هدیه به عزیزانتون هم باشه تا هدیه شما چندین برابر شکیل تر و خاص تر بشه.

این پکیج ها لوکس وبا کیفیت هستن ، آستر داخلی دارن ، دارای بالشتک داخل جعبه هستن که باعث میشه ساعت زیباتر در جعبه خودش قرار بگیره.

وجود پکیج ساده Square هم امکان انتخاب راحتتری رو برای دوستانی که به دنبال پکیج های ساده تری هستن میکنه .

محسن سهیلی
1397/06/05
سلام خدمت دوستان گلدتگی
برام خیلی جالب بود که قیمت جعبه ساعت از خود ساعت حدود 30 هزار تومان کمتره . ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/06
سلام محسن عزیز این گلدتگ دارای چهار مدل جعبه لوکس و با کیفیت هستش که با توجه به قیمت بالایی که داره ما تونستیم با قیمت خیلی پایین تر از تامیین کننده دریافت کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار بدیم.
سیدجمال موسوی
1397/06/05
درود بر تیم دوست داشتنی گلدتگ ، آفر فوق العاده ای تبریک میگم، این آفر رو دیدم اول گمان بردم که از این وایندرهای موتور دار هست اما متاسفانه نبود واسه همین به ذهنم رسید ازتون درخواست کنم اگر مقدور باشه وایندرهای موتور دار(جهت نگهداری ساعتهای اتوماتیک) رو هم به سبد کالای بی نظیرتون اضافه کنید
بازم سپاسگذارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/05
سلام دوست عزیز خوشحالیم که این آفر مورد پسندتون بوده،پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
مهرداد مرادی
1397/06/05
سلام خسته نباشید
بنده ست ساعت hublot(زنانه و مردانه) رو خریدم با جعبه square!!!!
به نظر شما بهتر نبود ساعتی رو که تقریبا با قیمت واقعی‌اش دارین میفروشین با جعبه اصلیش بفروشین!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/07
دوست عزیز اگر جایی رو به ما معرفی کردین که با قیمت گلدتگ تک فروشی این ساعت رو با همین کیفیت بفروش مییرفت (بدنه تمام استیل موتور ژاپنی یکسال ضمانت موتور و تغییر رنگ بدنه) یک ست از همین ساعت از طرف تیم گلدتگ به شما هدیه داده میشه.
محمدامين عرب
1397/06/06
خوب بود قیمت اصلی رو واقعی میزدید. خود ساعت فروشی ها جعبه ساعت اصلیه هوبلو رو میدن ۲۰۰ که از شما کمتره، برید بپرسید قطعا متوجه میشید. یه نمونش تو پاساژ کوروش تهران که تازه پول اجاره هم میدن ۲۰۰تومن هست ولی شما به دروغ زدید ۳۵۰ و با منت با قیمت بیشتر از بیرون میفروشید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/07
محمد عزیز حعبه این ساعت کمتر از 2 ماه پیش به قیمت عمده 100 هزار تومن به فروش میرفته و تقریباً از 2 ماهه گذشته قیمت اون دو برابر شده و ممکنه بعضی از دوستان با قیمت قدیم این کالا رو بفروش برسونند که دلیلش نوسانات اخیر قیمت ارز هستش
مهرداد مرادی
1397/06/07
سلام صبح بخیر به نظر کاربراتون احترام بزارین؛ چرا پیامم رو تایید نمیکنید؟۲ روز پیش پیام دادم جواب ندادین که هیچ حتی تاییدشم نکردین!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/07
مهرداد عزیز به تمامی کامنت ها پاسخ داده میشه ما تلاش می کنیم که تمامی نظرات بی طرف روی سایت قراربگیره ولی بعضا بعضی از نظر ها برای پاسخ نیاز به تایید سوپروایزر بخش مربوطه دارن که ممکنه پاسخ دهی کمی زمان بیشتری میبره.
مهرداد مرادی
1397/06/07
دوست گرانقدر شما چرا درست جواب نمیدین؛ من میگم چرا باجعبه خودش ساعت رو نفرختین!
بله ببرون با جعبه میدن قبمتی که هم بنده دارم کمتر نباشه بیشتر هم نیست!
درکل به نظرکاربراتون احترام بگذارین و یه کم انتقادپذیر باشین و اشتباهتونو برای یک بارهم شده قبول کنین؛ و گرنه این قسمت ارسال دیدگاه رو کلا تعطیلش کنین خیلی بهتره!
یاعلی
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/10
مهرداد عزیز به علت بالا بودن قیمت جعبه و اینکه ممکنه بعضی از دوستان برای استفاده شخصی بخوان این ساعت رو استفاده کنند و نیازی به جعبه نداشته باشند ما جعبه ساعت ها رو به صورت جداگانه برای فروش گذاشتیم. توجه داشته باشین که 99 درصد جاهایی که این ساعت بفروش میرسه با جعبه ساده به فروش میرسه و جعبه اصلی این ساعت به صورت جداگانه عرضه میشه.با تشکر
النا شوشتری
1397/06/07
سلام، قیمت این جعبه ها واقعا کاذبه ! با چند تا تماس رندوم به ساعت فروشی های لوکس و ارزان فروش متوجه این مساله میشید حتما. من جعبه اصلی Hublot رو امروز 135 خریدم ، برعکس قیمت ساعت Hublot که گذاشتین مناسب تر از همه جاست که ازتون خرید کردم. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/10
سلام النا عزیز کیفیت های مختلفی از یک محصول موجود هست که با توجه به کیفیت قیمت اون ها هم میتونه متفاوت باشه و احتمال اینکه بعضی از دوستان با قیمت قدیم این کالا رو بفروش برسونند هست در خرید های جدید به دلیل نوسانات ارزی قیمت ها کمی متفاوت هست.
رامین حقیقی
1397/06/10
سلام امروز با من تماس گرفتید و خرید من کنسل کردید این به نظرم واقعا زشت و غیر حرفه ای بود از سایت شما که خدمات خیلی خوبی میده این کار بعید بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/11
رامین عزیز از بابت مشکل بوجود اومده از شما عذر خواهی میکنیم. تامین کننده این کالا متاسفانه نتونست اون تامین کنه. تمام تلاش ما در گلدتگ اینه که از این اتفاقات جلوگیری کنیم ولی با توجه به بازار نابه سامان ارز کمی کار ما با مشکل مواجه شده. امیدواریم که در آینده بتونیم از این مشکلات جلوگیری کنیم. با تشکر
. سعيدي
1397/06/30
لطفا قاب ap هم بياريد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/31
سلام علی عزیز حتماً در آینده نزدیک سعی میکنیم تا این گلدتگ رو هم به گلدتگ های پیشنهادی اضافه کنیم.
سحر نقدي
1397/06/31
جعبه هابلوت ميخوام چجوري سفارش بدمممممممممممم؟؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/31
سلام سحر عزیز وارد قسمت خرید بشید و خریدتون رو ثبت کنید.
آیدین احمدیان
1397/08/24
سلام و عرض ادب . میشه دوباره موجود کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/24
سلام آیدین عزیز درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید