محصولات پیشنهادی
پکیج قاشق و چنگال سفری
پکیج قاشق و چنگال سفری
پکیج قاشق و چنگال سفری
پکیج قاشق و چنگال سفری
پکیج قاشق و چنگال سفری
توضیحات

حتما برای شما هم زیاد پیش اومده وقتی در مسافرت ، کمپینگ ، یا حتی بیرون از منزل هستید ، برای غذا خوردن ، بخاطر مسائل بهداشتی ، دوست داشته باشید از قاشق و چنگال شخصیتون استفاده کنید ، بهمین خاطر گلدتگ امروز پکیج قاشق و چنگال سفری رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای 8 کاربرد متفاوت شامل قاشق ، چنگال ، 2 مدل درب باز کن ، چاقو ،  درب قوطی بازکن و  آویز کلید هستش و مهم‌ترین امتیاز اون ، قابلیت جدا شدن قاشق و چنگال از همدیگه هستش و در یک طرف قاشق و چاقو و در طرف دیگه چنگال و درب باز کن قرار میگیره و برای غذا خوردن و استفاده در مسافرت و کمپینگ کاربرد خیلی خوبی داره.

ویژگی بعدی بدنه مقاوم و داشتن جنس استیل ضد زنگه و اینکه بخاطر کوچک و کم حجم بودن میتونه همیشه و همه‌جا همراهتون باشه.

توجه داشته باشید از این محصول نمونه‌های مشابه زیادی وجود داره که یا از هم جدا نمیشند ، یا کیفیت بدنه پایینی دارند ، اما این‌بار هم تیم فروش ما موفق شدند تا بهترین کیفیت با بیشترین تخفیف رو برای شما آماده کنیم.

امیرحسین زمان خانی
1397/04/06
با سلام. من از این محصول دو عدد سفارش دادم. زمان خرید اعلام عدم موجودی نکردید،اما پس از ثبت سفارش و پرداخت اعلام عدم موجودی میشود.
0
حسن حیدری
1397/05/21
پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان نخرید. جنسش اصلا خوب نیست و قاشقش هم در حد مربا خوریست تا غذا خوری
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/22
سلام حسن عزیز متاسفیم که این گلدتگ نتونسته نظرتون رو جلب کنه،اگر به هر دلیلی این گلدتگ نتونسته نظرتون رو جلب کنه برای مرجوع اون قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید