محصولات پیشنهادی
گلدان سرامیکی Grooved
گلدان سرامیکی Grooved
گلدان سرامیکی Grooved
گلدان سرامیکی Grooved
گلدان سرامیکی Grooved
گلدان سرامیکی Grooved
گلدان سرامیکی Grooved
گلدان سرامیکی Grooved
توضیحات

گلدان‌های سرامیک از بهترین وسایل برای تزیین دکوراسیون منزل‌ محسوب میشن و جلوه و ظاهری خاص به فضای منزل میدن ، به همین خاطر گلدتگ امروز گلدان سرامیکی Grooved رو به شما دوستان پیشنهاد میده که در سه مدل با ابعاد گوناگون می باشد.

این محصول به دلیل نداشتن منفذ برخلاف گلدان‌های سفالی رطوبت خودش رو به‌سرعت از دست نمی‌ده و به همین خاطر مناسب گیاهانی هست که خواهان رطوبت خاک هستند. رنگ بدنه سفید این گلدان ها موجب شده تا با بیشتر دکورسیون ها سازگار باشه و از اون علاوه بر استفاده در منزل ، اتاق خواب و ... در محل کار هم استفاده کنید .

اگر به دلیل ظاهر خاص و زیبای این محصول قصد هدیه دادن اون رو دارین در نظر داشته باشید که گلدان ها فاقد پکیجینگ می باشند.

 

رضا نیک منش
1397/03/27
باعرض سلام. میخواستم بگم درمورد اینکه چیزهای شکستنی رو به خارج از تهران نمیفرستید، یک تجدید نظر داشته باشید. با یک بسته بندی خوب این مسئله حل میشه. این همه فروشگاه های اینترنتی این کار رو میکنن. مخصوصا در مورد شهرهای نزدیک به تهران مثل کرج. باتشکر از شما.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/27
سلام رضا جان.....چون درصد احتمال شکستن کالاهای شکستنی در طی ارسال زیاد هست و متاسفانه اداره پست هم مسئولیت قبول نمیکنه ،برای اینکه شرمنده شما کاربرای خوب شهرستانی نشیم و برای شما دوست عزیز هم به صرفه نیست که کالای شکسته دریافت کنید ،ارسال به شهرستان نداریم .
بهاره كوشش
1397/04/21
يعني ما كه شهرستان(مشهد)هستيم نبايد خريد وسايل شكستني داشته باشيم؟؟؟يا با اطلاع به اينكه شكسته تحويل ميگيريم بايد خريد كنيم؟؟چه جالب
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/23
سلام بهاره جان...چون درصد احتمال شکستن کالاهای شکستنی در طی ارسال زیاد هست و متاسفانه اداره پست هم مسئولیت قبول نمیکنه ،برای اینکه شرمنده شما کاربرای خوب شهرستانی نشیم و برای شما دوست عزیز هم به صرفه نیست که کالای شکسته دریافت کنید ،ارسال به شهرستان نداریم .
بهاره كوشش
1397/04/23
ممنون از پاسخگويي.قيمت ٣تكه باهم چقدر ميشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/23
سلام بهاره جان ...در قسمت خرید قیمت هر کدوم به صورت جداگانه مشخص هستش عزیزم.
مونا عبدالله زاده
1397/04/30
سلام. من دیر باخبر شدم. لطفا تمدید کنید. البت من شهرستان هستم امکان ارسال به شهرستان رو دارید؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/30
سلام مونا جان... متاسفیم که نتونستید خریدتون رو ثبت کنین امیدوارم به زودی تمدید بشه تا شما هم بتونید خریدتون رو ثبت کنین ، ممنون میشیم روی درخواست تمدیدش کلیک کنین تا در صورت موجودی براتون ایمیل ارسال بشه ،شما میتونین با کانال تلگرام گلدتگ از پیشنهاد لحظه به لحظه ای اون ها با خبر بشین goldtag_net @

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید