محصولات پیشنهادی
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
آغوشی کودک Chicco
توضیحات

آغوشی‌ بهترین و راحت‌ترین وسیله حمل نوزاد هستش و همچنین وسیله‌ ایست که امکان در آغوش‌گرفتن و ارتباط دوسویه میان کودک و والدینش رو در هر شرایطی فراهم می‌کنه ، مخصوصا والدینی که مشغله‌ی زیاد و وقت کمی دارن.

به همین خاطر گلدتگ امروز آغوشی Chicco رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای پارچه‌های گیاهی بی‌ضرر برای بچه هستش و در دو رنگ سرمه ای و قرمز ارائه شده .

این مدل آغوشی وزن نوزاد رو روی سرشانه و کمر به اندازه تقسیم می کنه و حمل نوزاد رو برای شما بسیار آسان کرده و شما می‌توانید به راحتی به پیاده‌روی، گردش و خرید خود بپردازید.

با وجود این وسیله خیلی‌وقت‌ها دیگر لازم نیست برای یک خرید ساده، فرزندمان رو به دیگران بسپاریم. این محصول که در مدل‌های مختلف در بازار عرضه میشه و این مدل دارای دو بند روی شانه و یک بند برای کمر حمل‌کننده است تا هر دو دست آزاد باشه و به‌این‌ترتیب کودک هم در وضعیت راحتی قرار بگیرد.

 

این مدل قابلیت تحمل وزن 3.5 تا 9 کیلوگرم رو داره و از بدو تولد نوزاد قابل‌استفاده است. بندهای قابل‌تنظیم آغوشی این امکان را به حمل‌کننده می‌دهد که با توجه به قد خود، هر دو بند کمر و شانه‌ی آغوشی را طوری تنظیم کند که کمترین فشار به مهره‌های گردن و کمرش وارد شود.

از طرفی آغوشی معمولا تنها توسط مادر استفاده نمی‌شود؛ پدر و گاهی حتی دیگر اطرافیان هم از آن استفاده می‌کنند. رشد کودک هم دلیلی است که در گذر زمان و برای حفظ راحتی او، نیاز به داشتن تنظیمات بند آغوشی را تایید می‌کند. 

Eli R
1397/03/30
سلام. گلدتگ جان لطفا آغوشی ۳حالته چیکو هم بیارید! ۳حالته ها یه حالت هم برای قرارگیری بچه بصورت افقی برای شیردهی دارند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/30
سلام دوست خوبم ......درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدم.امیدوارم محصول مدنظر شما عزیز رو هم به زودی در گلدتگهامون داشته باشیم.
مصطفی نصیف
1397/03/31
سلام ای کاش کالسکه چیکو یا دلیجان هم بیارید
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/04
سلام مصطفی جان .....پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید