محصولات پیشنهادی
کابل شارژ Dock
کابل شارژ Dock
کابل شارژ Dock
کابل شارژ Dock
کابل شارژ Dock
کابل شارژ Dock
کابل شارژ Dock
کابل شارژ Dock
توضیحات

گلد تگ امروز کابل شارژ Dock رو به شما دوستان معرفی میکنه در دو سری android و Apple ارائه شده .

این کابل اضافه بر امکان شارژ ، قابلیت سینک هم برای انتقال اطلاعات داره که این خودش از امتیازهای اصلی این کابل محسوب میشه.

همونطور که همیشه گفتیم هیچ وقت نمیشه از کابل های غیر اصلی انتظار طول عمر کابل اصلی رو داشت ولی با توجه به قیمت بعد از تخفیف این مدل در نگاه اول ، کیفیت قابله قبولی داره و همونطور که میدونید طول عمر کابل در طول گذشت زمان و طی استفاده تعیین میشه، بنابراین اطلاع دقیقی از عمر اونها نداریم و مثل همیشه از دوستانی که کالاشون رو تحویل گرفتن و استفاده کردن هستیم .

 

Mina Nikoo
1397/03/23
سلام خسته نباشيد گلدتگ حان من اين مدل براي اپل خريداري كردم منتهي توي قسمت خريدهام سيو نشده و از حساب بانكي من كسر شده لطفا پيگيري نماييد ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/24
سلام دوست خوبم .....تراکنش شما ناموفق بوده و خریدتون ثبت نشده ،و مبلغ کسر شده از حسابتون در مدت 72 ساعت برگشت داده میشه.
Z Bagheri
1397/03/27
لطفاً مدل اندرويد رو مجدداً شارژ كنيد با تشكر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/27
دوست خوبم.....امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای عزیزمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین.
یلدا عباسی زاده
1397/03/31
کابل اندرویدش خیلی خیلی دیر گوشیم رو شارژ میکنه از شب تا صبح گذاشتم طول کشید در حالیکه با کابل های دیگه ام اصلا اینطور نیست....دوستان آیا کابل شما هم اینطوره??
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/31
دوست خوبم ......همونطور که در توضیحات این گلدتگ درج شده ،این کابل غیر اصلی هست و هیچ وقت نمیشه از کابل های غیر اصلی انتظار بالائی داشت و همیشه باید این رو هم درنظر بگیرین که قیمت با کیفیت رابطه مستقیم داره . عزیزم اگر محصولی که به دستتون رسیده مدنظرتون نیست میتونین برای مرجوع کردنش (قبل از اتمام 7 روز) با پشتیبانی تماس بگیرین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید