محصولات پیشنهادی
لیفت و لمینت مژه در چهره نگاران
لیفت و لمینت مژه در چهره نگاران
لیفت و لمینت مژه در چهره نگاران
لیفت و لمینت مژه در چهره نگاران
لیفت و لمینت مژه در چهره نگاران
لیفت و لمینت مژه در چهره نگاران
توضیحات

گلدتگ امروز لیفت و لمینت مژه در چهره نگاران رو به شما دوستان پیشنهاد میده ، لمينيت مژه به منظور فر مژه مى باشد بهترين روش براى استفاده مداوم از فر مژه است . در اين محصول فر كننده از مواد كاملاً طبيعى و كراتين كه خود عامل احيا كننده هست وجود دارد.

ماندگارى بالا بدون نیاز به ترمیم در طى اين مدت ، لازم به ذكر است در اين روش مانند روش ليفت مژه رنگدهى و حجم دهندگى به كار نمى رود و فقط فر مژه انجام مى شود . در اين روش فرد مى تواند از لنز به راحتى استفاده كند و به چشمها هيچ گونه اسيبى نمى رسد. توجه داشته باشید که این روش مناسب براى خانوم هاى باردار و شيرده نیست.

‎ليفت مژه بهترين جايگزين براى كاشت مژه است. ‎اين محصولات 100% اوریجینال طبیعی می باشند وهيچ گونه اسيب جانبى وضد حساسيت هستند. ‎قابل استفاده براى زنان باردار و شيرده ،چشمان حساس، و اب مرواريد.

ليفت مژه يك روش درمانى و طبيعى براى ضخيم كردن مژه هاى نرمال و داشتن مژه هاى محكمتر ، خميده تَر وبلندتر است. ‎ليفت مژه يك روش شيميايى نيست .

‎در اين محصولات با استفاده از مواد طبيعى و قابل نفوذ براى تقويت مژه از قبيل كراتين و مكملهاى ويتامين و اثرات احيا كنندگى مفيدى ايجاد مى شود. ماندگارى ان ٢ تا ٣ ماه است و در طول اين مدت نياز به ترميم ندارد.

ندا ،،
1397/03/23
باسلام
با احترام فراوان و به عنوان یک آرایشگر باید بگم ک عکسها متعلق به اکستنشن مژه هست نه لیفت و لمینت لطفا عکس واقعی ارایه بدید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/23
سلام ندا جان ......حق با شما هست کار لیفت و لمینت نیست .عکسهای نمونه کارهای سالن هست که گذاشتیم.
عصمت گلکار
1397/05/09
این که خیلی مسخرس قیمت لطفا و لمینت باهم بدون تخفیف 145 ولی با احتساب مبالغ اضافی که بابت هر کار گرفته میشه قیمتش از قبل تخفیف هم بیشتر میشه حالا بگذریم که من ماه قبل 95انجام دادم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/14
سلام دوست عزیز تخفیفی که این مجموعه برای شما در نظر گرفته در مورد هزینه دستمزد هستش و شما هزینه مواد مصرفی رو در محل میپردازین،توجه داشته باشین هزینه موادهای مصرفی بسته به نوع کیفیت مواد ها متغییر هست و امکان نوسان قیمت بسته به نوع مواد مصرفی هست.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید