محصولات پیشنهادی
قالیشویی رویال
قالیشویی رویال
قالیشویی رویال
توضیحات

گلدتگ امروز قالیشویی رویال رو به شما دوستان پیشنهاد میده که عضو رسمی اتحادیه هستش و میتونین با خیالی آسوده فرش های خودتون رو به این مجموعه تحویل بدین تا با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و با استفاده از مواد با کیفیت فرشی تمیز و  بدون چروک و پارگی ، رفو گری و رنگ برداری به شما تحویل دهند .

شستشوی فرش از اهميت ويژه اي برخوردار هست و رعايت اصول و قواعد خاص شستن فرش باعث میشه تا فرش دستبافت كيفيت اوليه رو از دست نده و حتي الامكان خصوصيات ظاهري و ساختماني فرش حفظ بشه. شستشوی فرش به طور معمول، يك بار بعد از پرداخت و بار ديگه بعد از طي چند سال انجام میشه.همه ما بدون شک به پاکیزگی و سلامتی محل زندگی اهمیت میدیم .برای شستشوی فرش باید از قالیشویی های معتبر و با تجربه کمک خواست. قالیشویی تیرداد با سال ها تجربه در زمینه شستوی فرش های دستباف و فرشهای ماشینی در خدمت شماست.

نکته قابل توجه این گلدتگ اینه که قیمت شستن هر فرش بسته به نوع فرش متغیر هست و تعداد گلدتگ هایی که در جدول بابت هر نوع فرش ذکر شده برای شستن 1 متر هستش و هر گلدتگی باید با توجه به جدول جهت شست و شوی حداقل 12 متر فرش،گلدتگ( کد) تهیه کرده مثلا جهت شست و شوی هر یک متر از یک فرش 12 متری ماشینی(یا دو فرش 6 متری) 6 کد لازم هست.

12 متر×6کد=72 کد لازم دارید

72 کد×600 تومان=43200 تومان

نوع فرشتعداد کد مورد نیاز جهت شستن 1 متر فرش
ماشینی 6
بلژیکی 7
دستباف 10
ابریشم اعلا 18
گلیم 10
گبه 10
اکرم صالحی
1398/11/25
با سلام و خسته نباشید این فایل تمدید نمیشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/11/26
سلام اکرم عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید