محصولات پیشنهادی
خدمات ناخن سالن زهره
خدمات ناخن سالن زهره
خدمات ناخن سالن زهره
خدمات ناخن سالن زهره
خدمات ناخن سالن زهره
خدمات ناخن سالن زهره
خدمات ناخن سالن زهره
خدمات ناخن سالن زهره
خدمات ناخن سالن زهره
توضیحات

گلدتگ امروز خدمات ناخن سالن زهره رو به شما عزیزان معرفی می کنه که شامل ارائه خدمات متنوع کاشت ناخن ، کاشت دو شست پا ، ترمیم ناخن و طراحی ساده و ... بوده و تمامی خدمات توسط کادری مجرب و با استفاده از بهترین مواد با کیفیت بالا انجام می شود و این بار هم با این گلدتگ می تونید از تخفیف خیلی خوب استفاده کنید.

پریسا طهماسبی
1397/03/02
با سلام و تشکر ویژه از گلدتگ برای این آفر عالی من هم سری قبل هم این سری از خدمات این مرکز استفاده کردم و به کلیه دوستان و اقوام هم پیشنهاد کردم .زهره جون واقعا با دقت و حوصله و با ظرافت و تمیزی کار رو انجام میدن و واقعا کار حرفه ای تحویلتون میدن و اخلاق خیلی خوبی دارن
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/02
سلام پریسا جان......از اینکه خدمات این مجموعه تونسته رضایتتون رو جلب کنه در حدی که به دوستان دیگه هم پیشنهاد دادین خیلی خوشحالیم .عزیزم ممنون از شما که ما رو همراهی میکنی و نظرت رو برامون مینویسی.
سمیرا ایران زاده
1397/03/29
سلام خدمت دوستان. من از این آفر استفاده کردم و راضی بودم. هم نحوه برخوردشون، هم هماهنگی برای وقت دهیشون و هم کارشون بسیار خوب بود و هر ایرادی هم اگر احیانا باشه، بهشون بگین اصلاح میکنن. اولین خریدم از گلدتگ بود و شانسا خوب بود و من مشتری هم شدم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/29
سلام سمیرا جان......به جمع کاربران گلدتگ خوش آمدی. عزیزم از اینکه خدمات این مجموعه و نحوه برخوردشون مورد پسندتون قرار گرفته ،بینهایت خوشحالیم . امیدوارم از این به بعد شما رو در کنارخودمون داشته باشیم .دوست خوبم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
پريسا شمشيري
1397/05/12
سلام يه سوال دارم . من اولين باره از گلدتك خريد ميكنم . يعني اگه من بخوام الان كاشت برم اينجا فقط بايد ٣٥٠٠ تومان بن بخرم ؟؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/13
سلام پریسا عزیز قیمت این گلدتگ با توجه به خدماتی که دریافت میکنید متفاوته ، به دلیل روند سایت کمترین هزینه ای که در یک گلدتگ خریداری میشه به طور خودکار در سایت درج میشه ، وارد قسمت خرید بشید هزینه هر کدوم از خدمات به صورت جداگانه مشخص هستش.
ساناز اسحاقی
1397/05/14
عالی بود فوق العاده
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/14
سلام ساناز عزیز هیچ چیز به اندازه این ما رو خوشحال نمی کنه که ازپیشنهاد گلدتگ تون راضی باشین . به این مجموعه هم تبریک میگیم که تونسته این حس خوب از کارشون رو به شما انتقال بده .
زهرا ذوالفقاری
1397/05/18
متاسفانه از اين گلدتگ اصلا راضي نبودم ، بنده ساعت ٣ وقت داشتم الان ٤ هست يكساعته اينجا نشستم دارن كار كسي كه گلدتگي نيست و بعد از من اومدن رو انجام ميدن ، فقط ٣ دقيقه كار مانيكور من رو تموم كردن وگفتن بايد منتظر بمونم تا كاراي ديگه رو اول انجام بدن ،بعد پديكور منو انجام بدن، نه از كيفيت كار راضيم و نه از برخوردشون، متاسفم واقعا
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/20
سلام نسرین عزیز این که خدمات دریافتی شما در چه مدت زمانی به پایان میرسه ملاک نیست،ما همیشه ملاک رو بر این مبنا میزاریم که خدمات دریافتیتون در هر مدت زمان به بهترین شکل ممکن باشه،در مورد زمان باید با مجموعه هماهنگ کنین که از این قبیل مشکلات پیش نیاد،ما فقط مجموعه رو معرفی میکنیم تا در صورت رضایت به دفعات بیشتری تشریف ببرید متاسفیم که راضی نبودید امیدوارم اگر در سری پیشنهادات گلدتگ همراهمون بودید بتونیم نظرتون رو جلب کنیم.ممنون که نظرتون رو نوشتید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید