محصولات پیشنهادی
بادی زنانه atmospher
بادی زنانه atmospher
بادی زنانه atmospher
بادی زنانه atmospher
بادی زنانه atmospher
بادی زنانه atmospher
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد بادی زنانه atmospher رو برای خانم های عزیز داره که اصلی ترین امتیاز اون داشتن جنس کتان نرم وراحت اون هست . 

این نوع پوشاک برای خانم ها می تونه بسیار کاربردی باشه مثلا در مواقعی مثل باشگاه ، ورزش های پر تحرک ، یوگا و ...... می تونید روی لگ های ورزشی بپوشید و با خبال راحت حرکات ورزشی رو انجام بدید .

علاوه بر این میتونین ازش برای زیر بلوز ، کت و یا ست کردن با شلوار های جین استفاده کنید که این روز ها هم بیشتر از قبل این ست ها رو در کنار هم می بینیم.

این گلدتگ تک رنگ مشکی هست و سایزبندی کاملی داره که از امتیازهای بعدی این گلدتگ به حساب میاد ، فقط مثل همیشه ازتون درخواست می کنیم قبل از خرید حتما سایزهاتون رو با جدول تطابق بدید.

 

dfgdf

 

سمانه قربانیان
1397/02/27
جنسش تا دوسانت قابل کش اومدن هست یا سلام. خیر؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/29
نگار عزیزم.......همونطور که در ویژگیها درج شده درصد کمی الاستین در ترکیبات پارچه این محصول استفاده شده که در واقع باعث ایجاد راحتی بیشتر در هنگام استفاده میشه نه الزاما برای کش اومدن .
N 77
1397/03/12
گلدتگ جان الان سایز ۴۴ این به ۳۸ میخوره یعنی؟؟
من سایز ۳۶ هست نمیدونم کدوم مناسبمه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/12
دوست خوبم .......به دلیل استاندارد نبودن سایزها و برای انتخاب دقیقتر و راحتتر شما عزیزان در قیمت ویژگیها و توضیحات جدول سایزبندی قرار دادیم .دوست عزیزم لطفا سایزتون رو از روی اندازه های جدول انتخاب کنین.
اناهیتا زمانی
1397/05/13
من تازه بدستم رسید جنسش خوبه و توی بدنم خیلی قشنگه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/13
سلام اناهیتا عزیز...خوشحالم که از کیفیت و کارآیی این محصول راضی بودی و ممنونم که اطلاعاتت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن.
مینا مختاری
1397/05/30
سلاااام، سایز ۳۴ این بادی برای من ک سایزم ۳۶ هست کاملا خوب و اندازه ست و زیاد چسبان هم نیست، خیلی هم جنسش خوبه، ممنونم بابت زحماتتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/30
سلام مینا عزیز خوشحالم که کیفیت این محصول مورد تاییدت هست و ممنونم که نظرت رو درموردش ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
الهام جوانشیر
1397/07/30
سلام. لطفا دوباره بادی موجود کنید. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/01
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید