محصولات پیشنهادی
شیکر BOTTLE
شیکر BOTTLE
شیکر BOTTLE
شیکر BOTTLE
شیکر BOTTLE
شیکر BOTTLE
شیکر BOTTLE
شیکر BOTTLE
شیکر BOTTLE
شیکر BOTTLE
توضیحات

گلدتگ امروز شیکر جا قرص دار BOTTLE رو به شما دوستان پیشنهاد میده که این مدل دارای 7 محفظه نگهدارنده قرص بر روی بدنه خود هستش که دارای حروف لاتین به ترتیب روزهای هفته بر روی هر یک از محفظه ها هستش و به راحتی قابل باز و بسته شدنه .

این شیکر به دلیل طراحی که داره انتخاب خیلی خوبی برای ورزشكاران و سالمندان محسوب میشه تا هم قرص ها و نوشیدنیشون رو در کنار هم داشته باشن و بتونن برای اثربخشی بهتر ،قرص‌ و دارو رو در زمان تعیین شده مصرف کنند.

شیکر ها دارای ظرفیت 0.6 لیتری هستن و جنس این مدل از پلاستیک فاقد BPA می باشد (بر اساس مطالعات پزشکی وجود BPA در ظروف پلاستیکی می تواند به غذا و نوشیدنی نفوذ کرده و آنها رو سمی کند) و یک توپ فلزی مخلوط کننده برای میکس راحت مواد درون شیکر قرار داره .

 

بهاره افشارزاده
1397/02/26
سلام به گلدتگ عزیز
این شیکر که در نوع خودش واقعا جدید و کاربردی هست خیلی کارایی خوبی داره ........ از نظر حجم فکر نمی کردم انقدر بزرگ و عالی باشه ...... از نظر جای قرص هاش هم کیفیت خوبی داره فقط ممکنه در استفاده زیاده درها هرز بشن و دیگه بسته نشن
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/27
سلام بهاره جان.......بینهایت خوشحالیم که این پیشنهاد رو دوست داشتی و تونسته کارائی لازم رو برات داشته باشه .عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی.
Elham Rb
1397/03/06
سلام
دوستانی که خرید کردند اگر برگردونده بشه آبش میریزه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/07
سلام الهام عزیزم.......کامنتتون رو تائید میکنم .ما هم خوشحال میشیم نظر دوستانیکه از این محصول استفاده کردن رو بدونیم .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید