محصولات پیشنهادی
کابل شارژ مغناطیسی Magnetic
کابل شارژ مغناطیسی Magnetic
کابل شارژ مغناطیسی Magnetic
کابل شارژ مغناطیسی Magnetic
کابل شارژ مغناطیسی Magnetic
کابل شارژ مغناطیسی Magnetic
کابل شارژ مغناطیسی Magnetic
کابل شارژ مغناطیسی Magnetic
کابل شارژ مغناطیسی Magnetic
توضیحات

کلدتگ امروز یکی از جدیدترین مدلهای کابل موبایل رو به شما دوستان معرفی میکنه که به کابل magnetic یا مغناطیسی معروفه٬ این تکنولوژی اولین بار توسط apple به تولید رسید تا پروسه وصل کردن کابل به دستگاه راحت بشه٬ همونطور که از اسم کابل معلومه بخاطر داشتن سری مغناطیسی خیلی راحت و سریع و بدون اینکه جهت خاصی داشته باشه به گوشیتون متصل میشه.

این کابل  در دو کیفیت مختلف روی سایت قرار گرفته٬ نمونه ارزونتز فقط سری micro usb داره و کیفیتش خیلی بالا نیست اما مدل G4 علاوه بر شارژ و sync ٬ کیفیت بالاتری داره٬ مگنتش قوی تره و از همه مهمتر دو سری داخل پکیجش هست٬ هم micro usb هم lightning (آیفون)

داشتن دوسری این امتیاز رو به دارندگان آیفون میده تا سری micro به پاوربانکشون وصل باشه و سری lightning به آیفونشون تا خیلی راحت کابل به هر دو متصل بشه.

با دیدن ویدیو کاربرد این محصول بهتر معلوم میشه(ویریو قرار داده شده بیشتر به مدل G4 شباهت داره و ویدیو دقیقا همین محصول نیست)

توجه داشته باشید اختلاف قیمت رنگ های مدل G4 بخاطر اختلاف در موجودی رنگ هاست.

احمد محمدی معین
1397/01/22
سلام و خسته نباشید
type_c رو هم دارین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/23
سلام دوست خوبم .......شما میتونی از کابل USB 3x1 استفاده کنی که سری type_c هم داره و در حال حاضر هم خریدش بر روی سایت باز هست.
حسین مختاریانی
1397/02/10
سلام خسته نباشید من از این شارژر استفاده میکنم واقعا کیفیتش بالاست و خیلی خوبه میخواستم ببینم امکان فروش سریه اندروید به صورت جداگانه هم هست باتشکر از سایت خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/10
سلام حسین جان.......چقدر خوب که از کیفیت این محصول راضی هستین . عزیزم در حال حاضر فروش سری اندروید بصورت جداگانه رو نداریم .دوست خوبم امیدوارم این امکان برامون فراهم شه تا بتونیم محصول مدنظر شما رو هم بر روی سایت قرار بدیم .
مهدی رضوانی مجید
1397/04/13
Salam USB 2 YA 3
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/13
دوست عزیز کابل usb 2 هستش
مهشید م
1397/04/13
با سلام بی زحمت لطف بفرمایید MHL که وسیله ایست جهت اتصال مبایل به HDMI روهم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/13
سلام مهشید جان...پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم. انتقال دادم.
سمیه عباسی
1397/04/19
لطف میکنین تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/20
سلام دوست خوبم ......در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
سیدحمیدرضا هاشمی
1397/06/22
بسيار باكيفيت و كارامد، حدود يكسال پيش يك دونه ازين كابل خريدم،به قدري كيفيت اين كابل خوب بود كه مدتي بعد يكي ديگه خريدم، در حال حاضر منتظرم تمديد بشه تا براي چندنفر كه سفارش دادن بخرم،گلدتگ عزيز لطفأ تمديد كن، ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/22
سلام حمیدرضا عزیز خوشحالیم که این گلدتگ سطح انتظارات شما رو برآورده کرده و این پیشنهاد رو دوست داشتی، مرسی که دیدگاهت رو برامون ثبت کردی ، امیدوارم در صورت استفاده از گلدتگهای دیگه هم نظرت رو برامون بنویسی و به انتخاب دوستای عزیزمون کمک کنی،امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید