محصولات پیشنهادی
تلمبه دستی Ballpump
تلمبه دستی Ballpump
تلمبه دستی Ballpump
تلمبه دستی Ballpump
تلمبه دستی Ballpump
تلمبه دستی Ballpump
تلمبه دستی Ballpump
تلمبه دستی Ballpump
تلمبه دستی Ballpump
توضیحات

گلدتگ امروز تلمبه دستی Ballpump رو به شما دوستان پیشنهاد میده که یکی از ابزارهای کاربردی برای هر خونه ای هست تا با استفاده از اون بتونید لوازم ورزشی آبی و یا حتی وسایل و تجهیزات سفری که بصورت بادی هستن و لوازم دمه دستی که نیاز به باد شدن دارن رو باد کنید.

بدنه سبک این محصول باعث میشه تا امکان حمل راحت تری داشته باشه و با استفاده از شلنگ و سری سوزنی که درون پکیج هست وسیله مورد نظرتون رو باد کنین.

همونطور که همیشه گفتیم قیمت قبل از تخفیف رابطه مستقیمی با کیفیت کالا داره و به همین خاطر از این محصول هم نمیتونین انتظار ظاهر و کیفیت بالایی داشته باشین اما برای استفاده دمه دستی میتونه گزینه خوبی باشه.

این نکته رو هم در نظر بگیرین که تمام توضیحات داده شده از مشخصات ظاهری این محصول بوده و خودمون تستش نکردیم و مثل همیشه از دوستانی که این گلدتگ رو تهیه و استفاده کردن میخوایم که نظراتشون رو با ما در میون بذارن.

آرش بختیاری
1397/02/08
جنس دیگه اینقدر بی کیفیت ندیده بودم. وسط اولین استفاده توی توپ باد کردن اون لوله ای که وصل می شه بهش پاره شد. سوزن رو مستقیم وصل کردم بهش لعنتی سوزنش شکست توی توپ 260 هزار تومنی. مجموعا 270 هزار تومن بهم خصارت زد این جنستون. دیگه وقتی می بینید اینقدر بنجله نیارید. از پلاستیک روش معلومه چیه. اما از رو عکس نمی شه تشخیص داد. اشتباه کردم اعتماد کردم به سایتتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/09
دوست خوبم .......بسیار متاسفیم که در این محصول موفق به جلب رضایت شما کاربر عزیزمون نشدیم .آرش جان همونطور که در بخش توضیحات این محصول درج شده ، قیمت رابطه مستقیم با کیفیت کالا داره و نمتونیم انتظار ظاهر با کیفیت بالائی از اون داشته باشیم و برای استفاده دم دستی میتونه گزینه خوبی باشه .تا الان هم تو این تعداد فروشی که این کالا داشته کامنت منفی ازش دریافت نشده و انقدر نظرات کاربرا برامون مهم هست که هر محصولی اگر بیشتر از چندتا کامنت منفی داشته باشه اون کالا رو از روی سایت پائین میاریم .دوست خوبم همونطور که خودتون فرمودین که توپی با کیفیت بالا خریداری کردین ،پس مشخصه که کیفیت کالاها بسیار براتون مهم هست ولی ما در توضیحات این گلدتگ درج کردیم که خیلی کیفیت بالائی نباید ازش انتظار داشت ضمن اینکه هر کالائی رو که دریافت میکنین اگر مدنظرتون نیست و در صورتیکه مثل روز اولش باشه 1 هفته کاری شما مهلت مرجوع کردن دارین .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید