محصولات پیشنهادی
لیزر دایود در مطب دکتر شیده بابانژاد
لیزر دایود در مطب دکتر شیده بابانژاد
توضیحات

گلدتگ امروز استفاده از لیزر دایود در مطب دکتر شیده بابانژاد رو به شما عزیزان پیشنهاد میده ، لیزر موهای زائد دایود یکی از کارآمدترین منابع نوری هستند که تاکنون ساخته شده اند. به علت ساختاری مجتمع تر و سبک تر نسبت به لیزر هایی که بر پایه تحریک فلاش لامپ کار می کنند، به جهت مقاصد کلینیکی بسیار مناسب تر می باشند.

 

بانوان
ناحیهتعداد گلدتگ
صورت 5
پیشانی 1
پشت لب 1
چانه 1
هر گونه 1
هر خط ریش 1
هر زیر بغل 2
بیکینی 4
خط بیکینی 2
هر ران پا 10
هر ساق پا 8
هر ساعد 7
هر بازو 7
روی هر دست 1
کل کمر 4
خط پشت 2
اطراف ناف 2
باسن 7
خط باسن 2
س افسری
1397/02/10
برخورد خیلی خیلی بدی با من داشتن . طوری که می خواستم کلا بیخیال خریدم بشم.
واقعا تعجب می کنم ! مگر کسی این دکتر ها یا مراکز رو مجبور کرده که تخفیف بزنن و بعد اینطوری رفتار کنن ؟؟! اگه راضی به ارائه خدمات با مبلغ پایین نیستید مجبور نیستید که بیان توی سایت و تخفیف بزنید و وقت مردم رو هم بگیرید .
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/10
ستاره جان......طبق تماس تلفنی که با هم داشتیم ،مشکل شما در مورد ارائه پرینت کدی که خرید کردین بوده که کاملا حق باشما هست و احتمالا اپراتور مجموعه در جریان نبودن که با نشون دادن اسکرین شات میتونن کدتون رو باطل کنن و خانم دکتر با این مورد مشکلی ندارن .عزیزم ما بابت رفتار بد اپراتور از شما عذرخواهی میکنیم و حتما این مورد پیگیری میشه. امیدوارم اگر قابل دونستین و باز هم از ما خرید کردین فرصتی باشه برای جلب رضایت و دلجوئی از شما دوست خوبم.
Fatima M
1397/01/09
دوستان نظرتون؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/09
فاطیما جان.....کامنتت رو تائید میکنم .ما هم خوشحال میشیم دوستانیکه از خدمات این مجموعه استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
اطلس اطلسی
1397/02/15
با من هم رفتار نامناسبی داشتند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/16
دوست خوبم.......از طرف مجموعه از شما عذرخواهی میکنیم .عزیزم مشکل شما با مجموعه برای انجام یه سری اصول اولیه قبل از لیزر بوده که شما مایل به انجامش نبودین و بنا بر درخواست خودتون کدهاتون کنسل و مبلغش در حساب کاربریتون شارژ شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید