محصولات پیشنهادی
قلاده آموزشی سگ
قلاده آموزشی سگ
قلاده آموزشی سگ
قلاده آموزشی سگ
قلاده آموزشی سگ
توضیحات

کسانی که علاقه زیادی به نگه داشتن سگ دارن ، بعد از انتخاب مدل و وسواس های خرید بهترین نژاد و انجام امور پزشکی و ...... به فکر اساس ترین معضل نگهداری از سگ می یفتن و اون یقیقا تربیتش خواهد بود .

امروزه متودهای زیادی برای تربیت سگ وجود داره که اکثرا مخارج بالایی بهمراه داره و گاها ممکنه انقدر ازون فرامین استفاده نکنید که هم از یاد خودتون و هم سگتون کاملا پاک شه. اما نکته ای که بسیار قابل توجهه اینه که خیلی از صاحبان سگ ها نمی خوان سگشون شیرین کاری کنه یا کارهای عجیب و غریب یاد بگیره و به جاش ترجیچ میدن سگ آداب دانی داشته باشن که تنها از خودشون فرمان پذیری داشته باشه ، هم برای امنیت خودش و هم برای راحتی صاحبش به همین دلیل امروز گلدتگ پیشنهاد قلاده آموزشی سگ رو برای این دسته از افراد داره که بدون صرف هزینه های هنگفت برای آموزش سگ هاشون می تونن تمام فرمان ها رو به راحتی به سگشون آموزش بدن و تنها تحت نظارت خودشون تربیتش گنن.

این قلاده یک رسیور گردنی داره که روی گردن سگ نصب میشه و یک ریموت کنترل که متعلق شماست . این دستگاه توسط سه مدل اخطار از قبیل : ایجاد لرزش (ویبره) با مودهای مختلف ، استاتیک شوک با درجات متفاوت ، تولید صدا برای فراگیری فرمانپذیری از صاحب سگ به شما کمک می که تا از هر طریقی که سگ شما نصبت به اون عکس العمل بهتری نشون میده به اون آموزش فرمان های اولیه رو بدید.

مسئله ای که خوبه برای سگ های بازیگوشتون در نظر داشته باشید اینه که رسیور این قلاده کاملا ضدآبه و لازم نیست اصلا نگران این مسئله باشید که سگتون داره با این قلاده کجا میره ، فقط حتما قبل از استفاده شارژ دستگاه رو چک کنید که آموزشاتون نصفه رها نشه . هردو قسمت این محصول قابل شارژن و جالبه بدونید که این دستگاه تا حدود یک کیلومتر برد داره.

بی صبرانه منتظریم که بعد از دریافت این گلدتگ و تستش مارو از احوالات سگتون با خبر کنید.

ساناز بن رضوی
1397/07/21
شارژ مجدد لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/23
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه
آرش تقوایی نجیب
1397/07/14
سلام
بسیار دستگاه ارزشمندی هست اختیار دست خودمون هست صدا ایجاد میکنه وحالت بعدی ویبره مثل موبایل و شک که با سومی من مشکل دارام و استفاده نمیکنم
ولی جهت اطلاع دوستان ۶ماه پیش از گلدتگ گرفتم
دوستانی که اطلاع ندارند و همسرشان دامپزشک هست و گردنبند میخی ترجیح می‌دهند این کمترین آزار برای سگ داره و طریقه مصرفش مهم هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/14
سلام آرش عزیز چقدر خوب که از این محصول راضی هستی مرسی که بعد از استفاده وقت گذاشتی و نظرت رو نوشتی تا به انتخاب بهتر دوستامون کمک کنی.
تقوی تقوی
1397/07/18
دستگاه بسیار خوبی هستش و اصلا حیوان آزاری نیست
من خودم مربی هستم و تایید میکنم این وسیله رو
ضمنا اصلا به حیوان صدمه نمیزنه چون ویبره داره و صرفا شوک نیست
0
تقوی تقوی
1397/09/08
خواهشا موجودش کنید دستگاه بسیار کاربردی و خوبی بودش برخلاف خیلی از نظرات دوستان این دستگاه نه تنها ضرری نداره بلکه حیوان رو بخوبی آموزش میده و شما میتونید از ویبره و صداش فقط استفاده کنید و لزوما شوک نیست
گلدتگ جان موجودش کن خیلی لازم دارم
مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/10
از اینکه این محصول در حدی بوده که تونسته رضایتتون رو جلب کنه ،خیلی خوشحالیم .عزیزم لطفا دکمه درخواست تمدید رو بزنین تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه.
پارسا دهقانی
1396/12/05
این محصول کاملا یه وسیله برای حیوان آزاریه.به نظر من با این وسیله سگهای بیچاره فقط شکنجه میشن.این مثل شوکر میمونه فقط یکم پیشرفته تره.لطفا وسایل بهتری بیارید برای حیوانات خانگی.مثل خوراکی و تشویقی یا غذای خشک.جای خواب و لباس....ممنون میشم ازتون.
2
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/06
دوست خوبم .....این وسیله یکی از لوازم کمک آموزشی برای سگها هست که در اکثر پت شاپهای دنیا وجود داره و دارای 3 حالت ویبره _صدا و شوک هست که درجه بندی داره وحالت ویبره و صدای اون هیچگونه آزار و اذیتی برای سگها نداره .از شوک اون هم برای سگهای نگهبان بزرگ استفاده میشه که آسیبی به اونها نمیرسونه ، نه برای سگهای کوچیک ،که ما اون رو هم توصیه نمیکنیم .عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی.امیدوارم بتونیم محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی رو هم خدمت شما دوستان خوبمون ارائه بدیم .
mehrdad chaman
1396/12/05
این همه لوازم کاربردی و بهتر هست برای اراعه دادن به حیوانات خانگی به خصوص سگ های دوست داشتنی ، اون وقت شما دستگاه ویبره اوردین که بسیار برای حیوون بی زبون مضر و استرس زا هست ، من خودم سگ دارم و خرید این محصولو به هیچ وجه پیشنهاد نمیدم چون اموزش صحیح جایگزین این لوازم ایترس زارو گرفته چون بشدت روی حیوون تاثیر منفی داره .. !

ای کاش غذا و لباسوکفش و یا ملزوماتی که استفادشون روزمره تره مثل تشویقی های خوراکی و شامپو رو موجود کنید با تخفیفات خوب فکنم از دید من بهترو پر طرفدار و کاربردی ترن ،و بازهم تشکر از گلد تگ عزیز و همه ی گروهش.
اگرم این دستگاه مورد پسندم نیست چون نظرمو قبلا با دامپزشک در میان گذاشتم.
2
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/06
مهرداد جان .....این وسیله یکی از لوازم کمک آموزشی برای سگها هست که در اکثر پت شاپهای دنیا وجود داره .این محصول دارای 3 حالت ویبره _صدا و شوک هست و درجه بندی داره که حالت ویبره و صدای اون هیچگونه آزار و اذیتی برای سگها به جزءکمک به آموزش اونها نداره .از شوک اون هم برای سگهای نگهبان بزرگ استفاده میشه که آسیبی به اونها نمیرسونه ، نه برای سگهای کوچیک ،که ما اون رو هم توصیه نمیکنیم ،باز هم ممنون از حساسیت و لطفی که به ما دارین و انتقاد میکنین .عزیزم امیدواریم این امکان برامون فراهم شه تا بتونیم محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی رو هم بر روی سایت قرار بدیم.
پرویز رحمانی
1396/12/09
دوستان عزیز خواهش میکنم بدون اطلاع از سیستم کارکرد یک دستگاه کامنت های دیده بان حقوق بشر و اظهار تاسف و همدردی و غیره... ندهید این دستگاه با شبیه سازی الگوریتم پالس های الکتریکی شبکه عصبی سگ یعنی همان پالس های نوروالکتریک که حتی در بدن ما آدم ها (و تمامی موجودات) برای انتقال دستورات مغز به اعضا و بالعکس و در نهایت تفسیرآنها در مغز به احساس گوناگون (خوشایند و ناخوشایند) هست عمل مینماید که از بالاترین درصد موفقیت و بهره وری سودبرده و پروسه تربیت سگ را بی دلیل به درازا نکشیده تا هم حیوان مقصود ما را از طریق ایجاد احساس تشویق و یا احساس ناراحتی (تنبیه) بهتر درک نماید و هم ما از این پیشرفت بزرگ علمی بیشترین استفاده و لذت را ببریم. با آرزوی موفقیت برای اساتید و بزرگواران و خسته نباشید به گلدتگ!
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/12
دوست خوبم .......ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برای ما ثبت کردی . عزیزم تامین کننده این محصول هم دقیقا همین اطلاعات رو به ما داده ،اما باز هم از دید احساسی اگر دوستان از این بابت نگران هستن ،میتونن از 2 آپشن دیگه این محصول استفاده کنن.
m Shalchi
1397/07/15
از شما بعیده که چنین وسیله ای رو که درواقع نوعی آلت شکنجه محسوب میشه،پیشنهاد میدید. لطفا متن تکراری و ازپیش نوشته شده نفرستید،میتونستید قلاده مدلی بیارید که حالت شوک نداشته باشه و فقط صدا و ویبره باشه.من به شخصه بارها تماس گرفتم و پیشنهاد دادم که وسایل و غذا و تشویقی برای حیوانات خانگی ارائه بدید در عوض میبینم که قلاده شوک دار گزاشتید.
0
ماندانا غلامی
1397/07/16
در جواب چند کامنت از جمله کامنت خودم نوشتید این محصول شوک نمیده و فقط ویبره و صداست. اما تو توضیحات محصول نوشته شده "ایجاد لرزش (ویبره) با مودهای مختلف ، استاتیک شوک با درجات متفاوت ، تولید صدا " و استاتیک شوک اگر اشتباه نکنم (کمی سرچ کردم) حالت جرقه زدن و شوک وارد کردن داره که درجاتشم ظاهرا میشه تنظیم کرد. حیوان آزار کم نداریم تو ایران. این قلاده رو بر میدارن میفتن به جون حیوونای بیچاره. خواهشا نیارید این مدل محصولاتو. بجاش جایزه های تشویقی یا ظرف غذاهای فانتزی یا لوازم بازی حیوانات رو بیارید.
0
ستاره سلطانی
1396/12/10
سلام به تیم خوب گلدتگ
سایت شما از سایت های محبوب منه
و هر روز چک میکنم.و همیشه از محصولاتی که می آورید و خرید کرده ام راضی ام.چون در انتخاب دقت می کنید.
اما لطفا لطفا لطفا این محصول و یا محصولات اینچنینی نیاورید.این کاملا حیوان آزاریه.چه در ایران و چه در هر کجای دنیا.
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/12
سلام ستاره جان......ممنون از لطف و اعتمادی که به مجموعه گلدتگ دارین . همونطور که گفتیم یک محصول ممکنه هم کارکرد مثبت داشته باشه و هم کاربرد نامناسبی ازش بشه .عزیزم ما نسبت به قرار دادی که بستیم متعهد هستیم و نمیتونیم به صرف اینکه ممکنه استفاده بدی از اون بشه قرار داد رو کنسل کنیم چون همونطور که اشاره کردیم 2 تا کاربرد خیلی خوب برای آموزش داره و این سلیقه شخصی افراد هست که از 2 آپشن خوب این محصول استفاده کنن و یا از آپشنی که ممکنه باعث صدمه به حیوان بشه ، باز هم ممنون که نظرتون رو برامون نوشتین.
سونیا فرجی داور
1397/01/28
سلام ، من 13 ساله که سگ دارم بسیار سگ خوبیه و اصلا برای تربیتش نیازی به آزار دادن نبوده حتی با وجود اینکه اولین سگ من بود و من اصلا تربیت سگ رو بلد نبودم اما با عشق همه چی رو یاد گرفت.
قرارداد بستید قبول دارم اما خواهش میکنم به عنوان یک حامی حقوق حیوانات این محصولات رو تکرار نکنید ، به جاش غذای خشک گربه بیارید من خودم حتما میخرم چون برای گربه های کوچه غذا میریزم. یا برای سگ خوراکی های تشویقی بیارید که به تربیتش هم کمک بسیار مفیدی میکنه
ممنونم ازتون
1
سپید سپید
1397/02/02
متاسفم براتون با وجود اینهمه کامنت مخالف همچنان به کارتون ادامه دادید من دیگه از سایتتون خرید نمیکنم و قطعا به دوستانم توصیه میکنم که اونها هم خرید نکنن متاسفم که پیش از این همه رو تشویق میکردم از سایتتون خرید کنن
1
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/02
دوست خوبم .......ادله ما برای پیشنهاد این محصول درست و منطقی و کاملا قابل سرچ شدن هست که چنین دستگاهی برای تربیت حیوان خیلی مفیده،اما اگر این مورد بخواهد ناراحتی احساسی به وجود بیاره و باعث ناراحتی شما کاربران و دوستان عزیزمون از لحاظ احساسی بشه ،ترجیح ما بر این هست که برای جلوگیری از این مسئله فروش این محصول رو متوقف کنیم .همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
ماندانا غلامی
1397/07/14
ایکاش همچین وسیله ای رو برای فروش نمی آوردین. واقعا حیوون اذیت میشه. دوستی که نوشتن این وسیله برای تربیته و خیلی خوبه پالس های الکتریکی شبکه عصبی سگ رو شبیه سازی میکنه و... آیا حاضرن برای تربیت بک انسان که بدنش دارای چنین پالس ای الکتریکی هست هم از وسیله مشابه استفاده کنن؟ سگ موجودیه که لحن صدا رو متوجه میشه و با تشر زدن هم همون احساس پشیمونی بهش دست میده. خواهشا شما نفروشید و مردم هم نخرن این ابزار شکنجه رو
1
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/16
دوست عزیز این موردی که شما می فرماین مربوط به قلاده هایی هستش که شوک الکتریکی وارد میکنند ولی این محصول هیچ شوکی وارد نمی کنه و فقط با ویبره و صدا حیوان رو متوجه اشتباهش میکنه و هیچ آزاری به حیوان وارد نمیکنه.
آنا رستمی
1397/07/14
واقعا که متاسفم این چه محصوله اشغالیه
این حیوونای بی ازارو میشه خیلی راحت با یکسری اموزش بدون ازار رسوندن بهشون تربیت کرد
واقعا که ادم دلش میسوزه برای این حیوونای بی گناه که بخاطره فرهنگ پایین بعضی ادما این همه ازار میبینن
1
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/16
دوست عزیز این مرودی که شما می فرماین مربوط به قلاده هایی هستش که شوک الکتریکی وارد میکنند ولی این محصول هیچ شکی وارد نمی کنه و فقط با ویبره و صدا حیوان رو متوجه اشتباهش میکنه و هیچ آزاری به حیوان وارد نمیکنه.
سپید سپید
1396/12/07
منم با دو دوستی که کامنت گذاشتن کاملا موافقم حیون بیچاره ازار میبینه همسر من دامپزشکه و ایشون هم این وسیله رو کاملا مضر میدونه به خاطر درامد بیشتر سابقه خوب گلد تکو خراب نکنید من و دوستانم از مشتریای همیشگی گلد تک هستیم ولی این وسیله بسیار وسیله بدیه متاسفم برای کسایی که بخوان برای تربیت حیونشون از این وسیله استفاده کنن
3
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/07
دوست خوبم .......ممنون که نظرتون رو بهمون گفتین .عزیزم با توجه به محصولات متنوعی که به گلدتگ ارائه میشه، تیم فروش ما از بین اونها کالاهائی رو انتخاب میکنن .این محصول هم جزو کالاهائی بوده که انتخاب شده و ما به شما عزیزان پیشنهاد دادیم و تا جائیکه ما میدونیم ویبره و صدا هیچ مشکلی برای حیوان به وجود نمیاره ،اگر شما اطلاعات تخصصی دارین که ممکنه ویبره و صدا به عنوان یه حربه آموزشی به حیوان آسیب بزنه ممنون میشیم که در اختیار ما قرار بدین تا در صورت استعلام ، ما هم اگر به این نتیجه رسیدیم فروش این محصول رو متوقف کنیم .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید