محصولات پیشنهادی
جاشمعی وارمری Living Flame
جاشمعی وارمری Living Flame
جاشمعی وارمری Living Flame
جاشمعی وارمری Living Flame
جاشمعی وارمری Living Flame
توضیحات

گلدتگ امروز جاشمعی وارمری Living Flame رو به شما دوستان پیشنهاد میده ، که ظاهر و طراحی بدنه متفاوتی دارن و با قرار دادنشون روی میز ، شلف و ... می تونید دکوری زیبا ، برای منزل ، محل کار ، کافی شاپ و ... ایجاد کنید.

این جاشمعی از دو قسمت تشکیل شده که قسمت بالایی شیشه ای بوده و پایه اون سنگی (سیمانی) هستش که میتونین از هر کدام از این قسمت ها هم برای قرارگیری شمع وارمر بصورت جداگانه استفاده کنید .

 

ویژگی بعدی سنگی بودن پایه جاشمعی هاست که در واقع بدون رنگ شدگی هستن و جدا از اینکه این طرح بهش جلوه دست ساز بودن رو میده میتونید متناسب با سلیقه دکوراسیون مورد نظرتون رو رنگ کنید .

این گلدتگ شامل پکیج 2 عددی می باشد و نسبت به قیمت بعد از تخفیفش کیفیت قابل قبولی داره این نکته رو هم مد نظر داشته باشین که نمیتونین ازش انتظار بالایی داشته باشین و فرم پایه به دلیل متریال مصرفی که داره امکان داشتن قالب دقیق و پایه ای صاف رو نداره و خرابی محصول به حساب نمی یاد.

 

نازنین برادر
1396/12/05
سلام به گلد تگ من از این کار دارم خیلی شیک و زیباس اما متاسفانه من از شما نخریدم قیمتتون به نسبت شیک بودن کار عالیه ممنونم از انصافتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/05
سلام نازنین جان .....چقدر خوب که این آفر رو دوست داشتین و ممنون که نظرتون رو بهمون گفتین.
محمد گنج
1396/12/05
ممنونم از دکوری زیبا و قیمت مناسبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/06
محمد عزیز .....چقدر عالی که این پیشنهاد رو پسندیدی و ممنون که نظرت رو برامون ثبت کردی.
رویا حیدری
1397/07/16
لطفاشارژشه لطفاااااا?
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/16
سلام رویا عزیز درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید