محصولات پیشنهادی
جعبه دستمال کاغذی خاتم
جعبه دستمال کاغذی خاتم
جعبه دستمال کاغذی خاتم
جعبه دستمال کاغذی خاتم
توضیحات

بعد از استقبال خیلی خوب شما عزیزان از ساعت خورشیدی خاتم و مینا و دریافت نظرات مثبت ، گلدتگ امروز جعبه دستمال کاغذی طرح خاتم رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که هنر خاتم‌کاری یکی از مهم‌ترین هنرهای دستی ایرانه و این صنعت ارزش هنری فوق‌العاده زیادی داره و ترکیبی است از چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت که با استفاده از مواد اولیه گوناگون در رنگ‌های مختلف تشکیل میشه.

امتیاز اصلی درب کشویی این مدله که می تونید براحتی دستمال رو درونش قرار داده و و با استفاده از اون ، دکوری بسیار زیبا و خاص از هنر ایرانی رو برای منزل ، محل کار و .. ایجاد کنید.

این محصول بخاطر اینکه جزو صنایع دستی کشور بحساب میاد ، علاوه بر استفاده شخصی ، می تونه انتخاب عالی برای هدیه به عزیزانتون باشه، مخصوصا افرادی که خارج و از ایران زندگی می کنند

Mrs. Emami
1396/11/29
گلدتگ جان این کالاتون اونقدر خوب و شکیله که 3تا ازش خریدم و بسیار راضی ام. قیمتشم معرکه است ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/30
دوست خوبم ......از اینکه این پیشنهاد مورد پسندت قرار گرفته و از زیبائی و آفر اون راضی هستی ،حس خوبی داریم .عزیزم ممنون که نظرت رو بهمون گفتی تا دوستانمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
س ق
1396/12/02
قیمتش توی بازار از 55 هزار تومان کمتر هم پیدا میشه ولی قیمت 31 هزار تومن واقعا مناسب و خوبه
خودشم جمع و جور و قشنگه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/02
سلام دوست خوبم .......خوشحالیم که این پیشنهاد تونسته رضایتت رو جلب کنه و ازاین آفر راضی هستی .عزیزم مرسی که نظرت رو بهمون گفتی تا کاربرای خوبمون بتونن با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید