محصولات پیشنهادی
قالیشویی تیرداد
قالیشویی تیرداد
توضیحات

بعد از استقبال خیلی خوب شما عزیزان از قالیشویی تیرداد و نزدیک شدن به ایام عید تصمیم گرفتیم مجدد استفاده از مجموعه قالیشویی تیرداد (علی بابا) رو به شما عزیزان پیشنهاد بدیم.شستشوی فرش از اهميت ويژه اي برخوردار هست و رعايت اصول و قواعد خاص شستن فرش باعث میشه تا فرش دستبافت كيفيت اوليه رو از دست نده و حتي الامكان خصوصيات ظاهري و ساختماني فرش حفظ بشه. شستشوی فرش به طور معمول، يك بار بعد از پرداخت و بار ديگه بعد از طي چند سال انجام میشه.همه ما بدون شک به پاکیزگی و سلامتی محل زندگی اهمیت میدیم .برای شستشوی فرش باید از قالیشویی های معتبر و با تجربه کمک خواست. قالیشویی تیرداد با سال ها تجربه در زمینه شستوی فرش های دستباف و فرشهای ماشینی در خدمت شماست.

نکته قابل توجه این گلدتگ اینه که قیمت شستن هر فرش بسته به نوع فرش متغیر هست و تعداد گلدتگ هایی که در جدول بابت هر نوع فرش ذکر شده برای شستن 1 متر هستش و هر گلدتگی باید با توجه به جدول جهت شست و شوی حداقل 12 متر فرش،گلدتگ( کد) تهیه کرده مثلا جهت شست و شوی هر یک متر از یک فرش 12 متری ماشینی(یا دو فرش 6 متری) 6 کد لازم هست.

12 متر×6کد=72 کد لازم دارید

72 کد×600 تومان=43200 تومان

نوع فرشتعداد کد مورد نیاز جهت شستن 1 متر فرش
ماشینی 6
بلژیکی 7
دستباف 10
ابریشم اعلا 18
گلیم 10
گبه 10
مهناز پیرحیاتی
1396/11/28
باسلام و وقت بخیر
باتوجه به اینکه این قالیشویی در گلدتک آگهی داده حتما معتبر و قابل اعتماد . فقط دوستانی که فرش هاشون رو برای شستشو فرستادن و دریافت کردن لطفا نظر بدهند. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/28
سلام مهناز جان.....ممنون از حسن نیت و اعتمادی که به گلدتگ دارین.عزیزم اگر در قسمت جستجو ،قالیشوئی تیرداد رو سرچ کنین کامنتهای قبلی دوستان رو میبینید ولی خوشحال میشیم کاربرای عزیزمون باز هم برامون کامنت بزارن.
مریم نوحی جهرمی
1396/11/29
سلام من سال گذشته از خدمات این شرکت استفاده کردم و راضی بودم
تحویل به موقع و کار تمیز امسال هم میخواهم از خدماتشون استفاده کنم
ممنون از گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/29
سلام مریم جان .....چقدر خوب که این پیشنهاد رو دوست داشتی و از خدمات این مجموعه راضی بودی . عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
محمدرضا صادقی
1396/12/03
گلدتک عزیز بعد ازخرید خودشون هماهنگ میکنند برای بردن فرش بعد چندروز طول میکشه که بیایند برای بردن..ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/05
سلام دوست خوبم ......لطفا بعد از خرید کد با مجموعه تماس بگیرین و زمانش رو هماهنگ کنین تا بیان فرش رو ببرن.
پانته آ کامرانی
1396/12/03
با عرض سلام و خسته نباشید .من دو تا فرش دستباف گل ابریشم 6 متری دارم.....اگه بخوام بخرم هیچ موردی برای این مدل فرش نیست؟باید کد ابریشم رو انتخاب کنم یا دستباف رو؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/05
سلام دوست خوبم .......کد دستباف برای فرش دستباف معمولی هست و شما باید کد ابریشم اعلا رو تهیه کنین.
داود معینی
1396/12/04
سلام به گلدتگ و همراهان
منم از این خدمات پارسال استفاده کردم و بخاطر حسن انجام کار و اخلاقشون امسال هم سفارش دادم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/05
سلام داود جان ......از اینکه کیفیت کار این مجموعه و اخلاق پرسنل در حدی بوده که مجدد امسال هم از این گلدتگ استفاده کنی ،بینهایت خوشحالیم . دوست خوبم مرسی که نظرت رو بهمون گفتی تا کاربرای عزیزمون با اطمینان بیشتری بتونن از این گلدتگ استفاده کنن.
پانته آ کامرانی
1396/12/08
اگر فقط برای شستشوی فرش به تعداد لازم طبق جدول کد خریداری کنیم دیگه مبلغ دیگه ای جز 12000 تومان که هزینه ایاب و ذهابه نباید بدیم؟ درسته ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/08
پانته آ جان .....بغیر از هزینه کدها و هزینه ایاب و ذهاب نباید هزینه ای دیگه ای پرداخت کنین.
حمید محمدی
1396/12/15
من باهاشون هماهنگ کرده بودم موقعی که فرش میبرن گلدتگ تهیه کنم.متاسفانه فوق العاده بد قول هستن.3 بار باهاشون هماهنگ کردم که نیومدن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/15
حمید عزیز......شما باید کدتون رو تهیه و نوبتتون رو رزرو میکردین چون به خاطر ترافیک کاری اسفند ماه سرشون شلوغ هست .عزیزم در حال حاضر هم این مجموعه از سایت پائین اومده و امکان خرید این گلدتگ وجود نداره . میکردین به خاطر ترافیک کاری اسفند ماه باید کدتون رو تهیه
حمید محمدی
1396/12/25
بنده فقط به اعتبار گلد‌تگ‌ خرید کردم.بعد از ۱۰ روز و سه روز پیگیری فرشارو‌نیاوردن فوق العاده مدیریت ضعیف تلفن هارو وقتی شمارتونو بدونن جواب نمیدن .دیروز با پیگیری گلدتگ گفتند میارن اما نیاوردن و امروز ما‌کلی برنامه داریم بدون فرش،بدتریییین خرید اینترنتی من.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/27
حمید جان......کاملا حق با شما هست .بینهایت متاسفیم که خاطره بدی براتون به وجود اومده .همونطور که خودتون هم در جریان هستین به خاطر ترافیک کاری اسفند ماه ،کار شما به تعویق افتاد ولی همچنان پیگیر کارتون هستیم بازهم بابت این مورد پیش آمده از شما کاربر عزیز عذرخواهی میکنیم و پیشاپیش از صبرو شکیبائی شما دوست خوبم ممنونیم .
محمدرضا صادقی
1396/12/29
باسلام خدمت گلدتک عزیز من متعجب هستم که چطور شما بااین قالیشویی همکاری کردید
دقیقا تاحالا این مدلی ندیده بودم وتعجب میکنم ازگلدتک ..شانزده روز بعداز سی بار تماس وخواهش اومدند فرشهای منو بردند وبعدازیه هفته بازباالتماس دادند یه وانت اورد
دم درخونه که خودم رفتم پایین برداشتم گذاشتم توی پارکینگ چون گفت من به صورت آژانسی اومدم به من مربوط نیست بعد خلاصه بایه نفر بابدبختی اوردم بالا فرداش فرش هارو بازکردم یه دونه فرش دوازده متریم دوگوشه ازفرش کنده شده واقعا اصلا نمیدونم چی بگم انقدر عصبی شدم خانومم گفت زنگ بزن به شرکت که خیلی ناراحت بودم گفتم یه موقع بی احترامی وبی ادبی میکنم حالا اذیت کردنشون یه طرف فرشهای پاره وکنده شده ماهم یه طرف نمیدونم کی میخواد پاسخگو وخسارت ماروبده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/06
سلام محمدرضا جان.......بابت این مورد پیش آمده از شما کاربر خوبمون عذرخواهی میکنیم و واقعا متاسفیم که خاطره بدی براتون به وجود اومده . این مورد به علت ترافیک کاری شب عید بوده که ماشین کم آوردن و کاملا حق با شما هست.عزیزم ممنون میشیم در چنین مواقعی با ما تماس بگیرین وظیفه ما پیگیری و پشتیبانی کار شما هست .دوست خوبم همونطور که میدونین ممکنه تو هر قالیشوئی این اتفاق بیفته .حتما باهاشون برای رفو کردن هماهنگ کنین چون قالیشوئی وظیفه داره که فرش رو سالم تحویلتون بده ما هم حتما این مورد رو پیگیری میکنیم .
حسين اشتري
1397/01/16
با سلام و احترام
من امسال ازخدمات این قالیشویی استفاده کردم به جز مزیت هزینه هیچ چیز مناسبی نداره بسیار بسیار بسیار بدقول هم در گرفتن قالی و هم در پس آوردن من به مدت یک هفته هر شب منتظر اومدن اینها بودم آخرش ساعت 1.5 نصفه شب اومدن قالی ها رو تحویل گرفتن و پس از 10 روز با 30بار تماس گرفتن و شنیدن وعده های دروغ بالاخره با تهدید قالی ها رو آوردن تحویل دادن کیفیت کارشون هم بسیار نازله و فرش ها رو که تحویل گرفتم تا یه مدت بوی گوسفند می داد از گلدتک بسیار بعید بود یه همچنین جایی رو معرفی کرد !!!!!!!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/18
سلام حسین جان......متاسفیم که ناراضی بودین .حق با شما هست.امسال در مورد این قالیشوئی شرمنده شدیم .سال گذشته با همکارانشون کار کرده بودیم خیلی خوب و آن تایم بودن و ما به اعتماد اونها باهاشون کار کردیم .عزیزم امیدوارم اگر قابل دونستین و باز هم از ما خرید کردین فرصتی باشه برای جبران و دلجوئی از شما دوست خوبم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید