محصولات پیشنهادی
سنگ پا برقی Smooth Express Pedi
سنگ پا برقی Smooth Express Pedi
سنگ پا برقی Smooth Express Pedi
سنگ پا برقی Smooth Express Pedi
سنگ پا برقی Smooth Express Pedi
توضیحات

گلدتگ امروز سنگ پا برقی Smooth Express Pedi رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که ابزاری بسیار ساده ولی مفید و کاربردی هست که اصلی ترین امتیازش جایگزین شدنش به جای سنگ پاهای سنتی هست.

این محصول طرحی از نمونه اصلی این دستگاه با برند Scholl هست که خب طبیعاتا به خاطر اصلی بودن محصول از کیفیت بدنه ، موتور و درنهایت قیمت بالاتری هم برخورداره ولی در مقیاس کارایی هردو کارایی یکسانی دارن. 

همیشه به شما دوستان گفتیم که قیمت قبل از تخفیف رابطه مستقیمی با کیفیت و کارایی محصول داره . گلدتگ امروز نسبت به قیمت بعد از تخفیفش کیفیت قابل قبولی داره و قطعا می تونه برای همه کارامد باشه ولی نمی تونید ازش انتظار نمونه اصلی رو داشته باشید.

کارکرد اون توسظ 4 باتری قلمی خواهد بود که بعد از حرکت موتور، استوانه‌ زبر در سر U شکل اون به حرکت درمیاد و با کشیدنش به کف پاتون می تونه به راحتی باعث ریختن پوست های مرده و نرمی و لطافت کف پاتون بشه.

یک قطعه‌ی شفاف پلاستیکی هم برای این دستگاه طراحی شده که در مواقع خاموش‌بودن دستگاه، سری اون رو پوشش میده و از آلودگی حفظش می کنه.

دوستان توجه داشته باشید که پکیجینگ این گلدتگ پلمپ هست و در صورت باز شدن پلمپ -بعلت بهداشتی بودن کالا-  امکان استرداد وجود ندارد.

 

Mina Nikoo
1396/11/18
سلام و خسته نباشید به تیم خوب گلدتک .لطفا کسانی که خریدن و استفاده کردن نظرشونو بگن.با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/18
سلام مینا جان......ما هم خوشحال میشیم دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.البته توجه داشته باشین که چون در روزهای اول تایم این گلدتگ هستیم ممکنه کمی طول بکشه تا کاربران خوبمون سفارششون رو تحویل بگیرن.
solmaz Nazari
1396/11/18
این خیلی کاربردی و خوبه
میشه لطفا سوهان برقی ناخن هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/19
دوست خوبم ......خوشحالیم که این پیشنهاد رو کاربردی میدونی .عزیزم درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدم .امیدوارم بتونیم محصول مدنظر شما کاربر عزیز رو هم بر روی سایت قرار بدیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید