محصولات پیشنهادی
قوری چینی Dj
قوری چینی Dj
قوری چینی Dj
قوری چینی Dj
قوری چینی Dj
قوری چینی Dj
قوری چینی Dj
قوری چینی Dj
قوری چینی Dj
قوری چینی Dj
توضیحات

گلدتگ امروز قوری چینی Dj رو به شما دوستان پیشنهاد میده که ، برای دم کردن انواع چای یک از بهترین جنس قوری ها محسوب میشه که هم باعث میشود که چای بهتر دم بکشد و هم از تغییر رنگ اون جلوگیری میکته. 

این مدل قوری که جنس بن چاینا داره ، و جالبه که بدونید همونطور که از اسمش پیداست از استخوان ساخته می شه ( به طور معمول از استخوان گاو).در فرآیند تولید ،استخوان به صورت خاک استخوان(خاکستر) آسیاب می شه و سپس با فلدسپات (feldspar) ،خاک رس (ball clay) ،سنگ چینی (( quartz و کائولین (kaolin) نوعی خاک رس سفید شفاف ترکیب می شود.

کیفیت نهایی محصول ساخته شده بر پایه میزان خاک استخوانی ست که با ترکیبات فوق میکس می گردد. بن چاینا با کیفیت عالی حاوی حداقل30%  خاک استخوان است که این میزان می تواند به 40-45 % هم برسد. 

این گلدتگ تک رنگ هست و در سه مدل متفاوت با پکیجینگ ارائه شده است.

neda sajedi
1396/11/16
سلام لطفا از همین مدل ها با استند وارمر بزارین ،وارمزدا خیلی کاربدری تره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/16
سلام دوست خوبم .....درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدم ،امیدوارم این امکان برامون فراهم شه تا محصول مدنظر شما عزیز رو هم بتونیم بر روی سایت قرار بدیم.
خانم بهار
1396/11/30
باسلام به گلدتگ عزیز من قوری طرح گلدار را خرید کردم نسبت به قیمت هم جنسش واقعا عالی بود و هم بسیار شیک و زیبا بود ممنون از گلدتگ. لطفا برای نوروز هم تنوع و هم تعداد اجناسی که با آن مناسبت دارد را بیشتر نمایید متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/30
سلام مریم جان .....از اینکه این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و جنس و کیفیت اون رو دوست داشتین ،حس خوبی داریم .عزیزم امیدوارم این امکان برامون فراهم شه تا محصولات متنوعی متناسب با نوروز ، برای شما کاربران خوبمون بر روی سایت قرار بدیم .
sara ****
1397/04/04
سلام
لطفا مدل موجدارو موجود کنین ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/04
سلام دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
فاطمه حسینی
1397/04/10
از خریدم راضی هستم چون هم جنس خوبی داره و هم خیلی طرحش زیباست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/11
سلام دوست خوبم .....چقدر عالی که این پیشنهاد تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید