محصولات پیشنهادی
ساعت مچی Naviforce مدل NF9081
ساعت مچی Naviforce مدل NF9081
ساعت مچی Naviforce مدل NF9081
ساعت مچی Naviforce مدل NF9081
ساعت مچی Naviforce مدل NF9081
توضیحات

پیش ازین گلدتگ  مدل های متفاوتی از ساعت مچی Naviforce   رو به شما دوستان پیشنهاد داده بود که با استقبال خیلی خوبی از سمت شما مواجه شدن و خیلی زود موجودی بیشتر مدل های اون به اتمام رسید و برای بار چندم موجودی اونهارو تمدید کردیم .

بهمین خاطرگلدتگ امروز سری جدید از ساعت مچی Naviforce رو به شما دوستان پیشنهاد میده که این مدل هم اضافه بر100% اصلی و اورجینال بودنش اصلی ترین امتیاز اون نمایش دوگانه ساعت بصورت آنالوگ عقربه ای و دیجیتال اون هست .

داشتن امکانات زیاد این مدل ساعت مثل کرنومتر، نمایشگر ماه و روز، نمایشگر 24 ساعته AM/PM ، دکمه روشن کننده صفحه دیجیتال و ..... از امتیازهای مهم این مدل از ساعت Naviforce هستند.

یک سال گارانتی موتور از دیگر امتیازهای درخور توجه این گلدتگ هست . این ساعت صد آب هست ولی تیم فروش ما اینکه تا عمق زیاد مثلا 30 متر رو پوشش دهی میکنه یا نه  تستی انجام نداده  ولی در حد استفاده معمول مثل شستن دست و ..... رو تضمین می کنه .

داشتن امکان انتخاب بین 3 رنگ ساده و اسپرت از دیگر امتیازهاش محسوب میشه.

یادتون نره که این ساعت به خاطر داشتن پکیجینگ اصلی و اورجینال ، می تونه انتخاب خوبی برای هدیه به آقایان باشه.

 

پریسا روحبخش
1396/12/08
مجددا سلام
من سرچ کردم در مورد این ساعت ازشرکت تآمین کنندش، اول اینکه بند این ساعت چرم اصل هستش و ساعت هم اورجینال و صد در صد اصله ولی قیمتش الان 135000 تومنه..
در اینکه جنسایی که میذارین همشون خوب هستن و تخفیف دارن شکی نیست ولی اینکار بعضی از تآمین کننده ها با گلد تگ باعث میشه مشتریان گلدتگ نسبت بهش بدبین و دچار شک بشن... خوب وقتی قیمت این ساعت تو بازار 135000 تومنه چرا اینجا میزنن225000 تومن بوده و ما تخفیف 51 درصدی دادیم؟؟ آیا در نظر دارن به شعور مشتری توهین کنن یا شرکت خوب و با اصالت گلدتگ رو زیر سوال ببرن؟
از مجموعه گلدتگ خواهش میکنم وقتی با تامین کننده قرارداد میبنده اول در مورد قیمت قبل کالا اطمینان پیدا کنه بعدا تخفیف بزنه که همه با اطمینان خرید کنیم.
سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/09
سلام دوست خوبم ......طی استعلام قیمتهائی که از طریق مرجع آنلاین گرفتیم، بیش از 1 سایت بوده که داشتن این محصول رو با این قیمت میفروختن و ما هم مرجع قیمتمون رو همون در نظر گرفتیم و با تخفیف خدمت شما عزیزان ارائه دادیم .دوست خوبم مبلغ اولیه ، ارزش واقعی کالا هست ،نه قیمتی که در بازار ارائه میشه .باز هم ممنون که نظرتون رو با ما درمیون گذاشتین.
Ysh Rz
1397/01/16
سلام ، در صورت سفارش و تحویل ساعت ، اگر مورد پسند نباشد امکان مرجوع کردن وجود دارد ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/18
سلام دوست خوبم .....در صورت خرابی کالا *مدت 48 ساعت *و درصورتیکه کیفیت اون رو به هر دلیلی دوست نداشته باشین( بغیر از کالاهای بهداشتی و پلمپ شده )و در صورتیکه مثل روز اولش باشه تا 7 روز با هماهنگی پشتیبانی مهلت مرجوع کردن دارین ،مبلغ کنسلی در حساب کاربریتون شارژ میشه و اگه در پنل کاربریتون روی گزینه برگشت وجه کلیک کنین ،مبلغ به کارتتون بر میگرده.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید