محصولات پیشنهادی
مولتی ویتامین MASON natural All Purpose
مولتی ویتامین MASON natural All Purpose
مولتی ویتامین MASON natural All Purpose
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد مولتی ویتامین MASON natural All Purpose رو برای شما دوستان داره . همونطور که می دونید نیاز به ریز مغذی ها و ویتامین ها یک نیاز همیشگی هست که نقش بسیار مهمی در سلامت جسمی و روحی داره و خصوصا در ورزشکاران این نیاز دوچندان میشه.

ورزشکاران و افرادی که فعالیت زیادی دارن نیاز زیادی به تامین انواع ریزمغذی ها دارند که گلدتگ امروز به خوبی و با داشتن  21 ریزمغذی شامل ویتامین ها و املاح معدنی می تونه این نیاز رو برطرف کنه .

ویتامینA یکی از ویتامین های موثر در رشد بدنه که در جلوگیری از ریزش مو و پیری زودرس موثره. این ویتامین در سلامت موها نیز موثره و کمبود اون موجب ریزش مو میشه. ویتامین E یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدنه و در تقویت سیستم ایمنی وکاهش زوال شناختی وابسته به سن موثره. همچنین این ویتامین در برابر رادیکال های آزاد از سلول های بدن و از جمله سلول های مغز مراقبت می کنه.ویتامین D  نقش های زیادی در بدن داره که از جمله آنها می توان به تقویت استخوان ها، حمایت از سیستم ایمنی بدن، و افزایش عملکرد شناختی اشاره کرد. این عملکرد برای مغز بسیار اهمیت داره چرا که از بروز بیماری های عصبی جلوگیری می کنه.  کلسیم از مهم ترین مینرال های موجود در بدن هست که موجب حفظ استحکام استخوان ها و دندان ها شده و از بروز بیماری هایی نظیر پوکی استخوان و مشکلات استخوانی جلوگیری می کنه. در دوره هایی از زندگی مانند یائسگی و بارداری و سنین بالای 50 سال نیاز به استفاده از کلسیم افزایش پیدا می کنه.زینک یا روی یکی از املاح معدنی در بدن هست که پس از آهن فراوان ترین ریزمغذی هست. این ماده مهم در ساخت و ساز سلول ها و ترمیم بافت ها نقش داره و به همین دلیل یکی از نقش های اصلی آن تقویت سیستم ایمنیه. علاوه بر آن روی در ترمیم بافت های پوستی نیز دخیله و استفاده از ان موجب شادابی پوست می شه. کمبود روی بر ریزش مو اثر گذاشته و آون را بیشتر می کنه بنابراین باید برای درمان ریزش مو میزان روی در بدن را به حد متعادل رسوند. علاوه بر این روی در افزایش اشتها نیز موثره و برای کودکانی که میل به خوردن غذا ندارند می تونه از مکمل اون استفاده کرد. یکی دیگر از اثرات روی افزایش قد در سنین رشده. تمامی این مواد و املاح و ویتامین های لازم برای بدن با مصرف روزانه مولتی ویتامین MASON natural All Purpose به راحتی تامین خواهد شد.دوستان لطفا توجه داشته باشید در صورت مبتلا بودن به هرگونه بیماری خاص ، بارداری یا حساسیت های دارویی قبل از مصرف حتما با پزشک خودتون مشورت کنید.

عباس قلی پور
1397/05/02
سلام این محصول برای بدنسازی و محصول قرص گلوکوزامین(مفصل ساز ) موجود کنید
و لطفا داروی خارجی بیارید و اینچنین داروها و محصولات مصرفی باید تاریخ انقضای خوب و درست داشته باشد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/02
سلام عباس عزیز...درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدیم .امیدوارم بتونیم محصول مدنظر شما عزیز رو هم بر روی سایت قرار بدیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید